LOL, nou eventuele nieuwkomers zijn in 1 avondje weer weggepest, dank bewoners:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat ze veel meer streams verwachtte dan normaal... Een halvering van de bitrate is twee keer zoveel streams die gehost kunnen worden...
Bandbreedte is duur...
Cheap ass Talpa!
Ja... het is 22.00 en ze geven me het gevoel dat het 2 uur is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er om 01:00 hier nog hooguit 4 fokkers zitten
Waarvan ik er mss ééntje benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
hier nergens problemen meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
BTW, de streams draaien nog steeds op halve bitrates...
De beelden zijn echt waardeloos!
Daar hoop ik echt op, maar dat zal deze week nog wel niet gebeuren want de bewoners zullen haar nu nog niet nomineren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Met daarbij een oproep aan de kijkers om alsjeblieft NIET op Tanja te stemmen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Daar hoor ik niet bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Valt ook an sich wel mee, maar als je de 448rate heb zie je toch duidelijk verschil t.o.v. 248. Ik gebruik zelf W-mediaplayer en die filtert misschien de BER denk ikquote:
Hier zijn de streams ook 100% (versatel)quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Rica het volgende:
Joost: "Het kind is een echte Antilliaan. De hele dag niks doen"
Way to go Joost!
Precies want als ze roepen (zoals Tanja deed de laatste keer) "Nederland stem me alsjeblieft naar huis" dan moet ze nog langer blijven. Maar een vrijwillige exit is toch ook mogelijk. Als Hummie dan geen boete, maar een oprotpremie geeft komt alles toch ook weer goed !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Met daarbij een oproep aan de kijkers om alsjeblieft NIET op Tanja te stemmen.
Anders werkt het nóg niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Rica het volgende:
Joost: "Het kind is een echte Antilliaan. De hele dag niks doen"
Way to go Joost!
Laten we hopen, dat ze echt snel wekelijks gaan nomineren en we dan elke week zo'n spanning en irritatieveld krijgen zoals vorige weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef CartWOman het volgende:
Gelukkig morgen nomineren, weer lekker speculeren, roddel en achterklap onderling, want niemand gaat het zeggen.![]()
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streamsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef pinkplatinum het volgende:
Dit is echt erg.. ik ben zelfs in staat om voor mn tentamens te leren.. zo saai is BB op dit moment (sinds vrijdag)
Gewoon voor dat kind 20 jaar Nikes financieren, Tanja blij, naar huis en wij blij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef cevece het volgende:
Als Hummie dan geen boete, maar een oprotpremie geeft komt alles toch ook weer goed !
Nee, die schermen zijn nu overbodig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
Even een vraagje: ik zie op stream 4 nog dat scherm staan. Moeten de bewoners nou in de woonkamer slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |