Dat zou ik wel heel erg leuk vinden!!!!! Heel goed hoe je in deze ellende nog wat lichtpuntjes weet te ontdekken! Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.
Het is haar kind en niet dat van BB
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
Jep, viel me al meteen op vanmiddag, ik denk dat het pas in de loop van morgenochtend/middag ergens weer word geupgrade naar de normale bitratesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
BTW, de streams draaien nog steeds op halve bitrates...
De beelden zijn echt waardeloos!
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
Hmmm...thanx for the tipquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
Zometeen Hummie aan tafel bij B&vD![]()
22.30 uur.
Ik denk dat ze veel meer streams verwachtte dan normaal... Een halvering van de bitrate is twee keer zoveel streams die gehost kunnen worden...quote:
LOL, nou eventuele nieuwkomers zijn in 1 avondje weer weggepest, dank bewoners:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat ze veel meer streams verwachtte dan normaal... Een halvering van de bitrate is twee keer zoveel streams die gehost kunnen worden...
Bandbreedte is duur...
Cheap ass Talpa!
Ja... het is 22.00 en ze geven me het gevoel dat het 2 uur is..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er om 01:00 hier nog hooguit 4 fokkers zitten
Waarvan ik er mss ééntje benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
hier nergens problemen meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
BTW, de streams draaien nog steeds op halve bitrates...
De beelden zijn echt waardeloos!
Daar hoop ik echt op, maar dat zal deze week nog wel niet gebeuren want de bewoners zullen haar nu nog niet nomineren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Met daarbij een oproep aan de kijkers om alsjeblieft NIET op Tanja te stemmen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Daar hoor ik niet bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |