quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook drie keer niets, met zo'n kleintje in een hokje opgesloten zitten![]()
Ik kan me sowieso niet voorstellen, dat als je net bent bevallen, dat je dan graag in het BB huis wilt zitten, de rest praat over het weer en andere dingen, boeit het geen reet eigenlijk, daar zit je dan in je afgezonderde kamertje "goh lieske, kom je op visite".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zo geirriteerd raken over het feit dat kind niet uit die babykamer mag, dat ze snel echt gaat vertrekken..
Ja de baby komt wel aan haar trekken. Maar Tanja zelf kan alleen in dat hokkie bij haar kindje zijn bedoelde ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De baby mag overigens wel naar buiten... Alleen Tanja mag dan niet mee. De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
De baby wordt dan door een andere verzorger via de 'achterdeur' meegenomen.
Oe flugel, wat een hoopgevende post!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja nu zelf heel erg snel naar huis zal willen en dat de bewoners haar daarbij wel een handje willen helpen, over hun hart strijken en haar massaal nomineren.
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:57 schreef pinkplatinum het volgende:
Volgens mij gaat Tanja zo geirriteerd raken over het feit dat kind niet uit die babykamer mag, dat ze snel echt gaat vertrekken..
Nou ze heeft dr ouders... en die beste vriendin die ook net is bevallen.. dat weegt toch meer BB denk ik zo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen, dat als je net bent bevallen, dat je dan graag in het BB huis wilt zitten, de rest praat over het weer en andere dingen, boeit het geen reet eigenlijk, daar zit je dan in je afgezonderde kamertje "goh lieske, kom je op visite".
Maar goed alles beter dan alleen thuis zitten, zonder vrienden, want die heeft ze ook weinig.
helaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Sonique het volgende:
Joost probeert zeker alle vrouwelijke streamers een plezier te doen door zijn adorale lichaam zo te vertonen...
Hey Joost....
Doe eens... ach, laat ook maar...
Hij hoort het toch niet...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:00 schreef Sonique het volgende:
Joost probeert zeker alle vrouwelijke streamers een plezier te doen door zijn adorale lichaam zo te vertonen...
Hey Joost....
Doe eens Alsjeblieft kleren aan!
Hij hoort het toch niet...
Ik denk dat het best eens zo zou kunnen gaan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oe flugel, wat een hoopgevende post!
Die optie was nog niet eens bij me opgekomen.
On the other hand: dan grijpt BB opeens wél in wegens stemafspraken.![]()
Ja dat klinkt echt als Tanja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het lind oppakt en door het huis gaat lopen.
Het is haar kind en niet dat van BB
Zo zo, je ouders en wel 1 vriendin, daar doe je het voor zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nou ze heeft dr ouders... en die beste vriendin die ook net is bevallen.. dat weegt toch meer BB denk ik zo..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat ze gewoon het kind oppakt en door het huis gaat lopen.
Het is haar kind en niet dat van BB
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo zo, je ouders en wel 1 vriendin, daar doe je het voor zeg![]()
Hier heeft ze enigzins drukte om zich heen, realiteit wat minder hoeven beseffen...
Maar goed, zodra ze d'r cash binnen heeft en het kindje volgens haar genoeg media aandacht heeft gehad (zo'n type is ze wel, dat haar kindje graag in de picture zet), zal ze wel gaan. Laten we het hopen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef flugeltje het volgende:
Aangezien er toch geen drol te doen is op de streams, maak ik van de gelegenheid gebruik om eens een keer op tijd m'n bedje in te duikelen.
ja waarom is dat ineens?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef Sonique het volgende:
BTW, de streams draaien nog steeds op halve bitrates...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |