Waarom dat scherm er nog staat is mij ook niet duidelijk maar ze mogen wel weer gewoon naar de slaap/badkamer vertrekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
Even een vraagje: ik zie op stream 4 nog dat scherm staan. Moeten de bewoners nou in de woonkamer slapen?
Volgens mij mogen ze gewoon in de slaapkamer slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:12 schreef ChantalC het volgende:
Even een vraagje: ik zie op stream 4 nog dat scherm staan. Moeten de bewoners nou in de woonkamer slapen?
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streams
Uhm dan zie ik de logica niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
Nee, die schermen zijn nu overbodig...
Je vregeet erbij dat een vrijwillige exit niets te maken heeft met de nominaties. Dus als dat het scenario is, dan gaat er nog iemand met haar mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:05 schreef cevece het volgende:
Het is toch een droomscenario voor Talpa. Tanja blijft deze week nog in het huis. Donderdag live-uitzending waarin iedereen nog maar weer 's opgeroepen wordt kaartjes te versturen via de site (voor 1,30 per kaart --> yess weer inkomsten voor Talpa) en vooral kadootjes af te leveren. Volgende week donderdag moet er iemand exit. De cameratijd voor het babietje zit er volgende week op, dus Tanja komt vrijwillig exit met haar babietje in de studio. Neemt pakken vol kado's mee en gaat weer lekker terug naar Geesje in Groningen........ Nog een weekje zwijmelen over de baby en het gaat helemaal goedkomen met BB
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Rica het volgende:
Joost: "Het kind is een echte Antilliaan. De hele dag niks doen"
Way to go Joost!
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:07 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er om 01:00 hier nog hooguit 4 fokkers zitten
De streams zijn ok niet slecht, maar bitrate is gewoon gehalveerd. Hierdoor wordt het beeld veel minder (als je op kleine schermpjes kijkt is het zowat niet te zien, maar op een groter beeld des te meer. Kijk maar eens volbeeld, dan is het net waterverf bij de bewegende delen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hier zijn de streams ook 100% (versatel)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef Rica het volgende:
Joost: "Het kind is een echte Antilliaan. De hele dag niks doen"
Way to go Joost!
Die schermen waren er toch zodat Tanja ongestoord en ongezien kon gaan douchen, als ze die behoefte zou hebben na de bevalling...? Dat ze dan gewoon kon gaan waggelen en lopen, niemand die haar zou zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, die schermen zijn nu overbodig...
Including me. Tjonge, lang geleden dat ik zolang heb zitten (liggen nu) FOK!ken. Ben er gaar van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaan
Scan is er bijna altijd nog rond die tijd, ik ook bijna altijd, dat is al 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als dat al geaald gaat worden. Zo te zien is iedereen van plan om vroeg naar bed te gaan
Een soort weerhuisje dus. Als het weermannetje naar buiten komt krijgen we regen zijn de streams saai.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gek genoeg wandel ik dan juist veel binnen hier, dus hoe minder je me ziet hoe beter, als je mij ziet posten is het meestal niet zo boeiend op de streams
Ze zijn vrienden geworden..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef Jane het volgende:
Lieske tegen Menno: Jij en Roel gaan ook heel veel met elkaar om.
Hadden die elkaar niet juist genomineerd? Of iig één van de 2?
Dat was vóor de bevalling idd afgesproken, maar het verloopt allemaal zo voorspoedig dat het ding wel weg kon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die schermen waren er toch zodat Tanja ongestoord en ongezien kon gaan douchen, als ze die behoefte zou hebben na de bevalling...? Dat ze dan gewoon kon gaan waggelen en lopen, niemand die haar zou zien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Een soort weerhuisje dus. Als het weermannetje naar buiten komt krijgen we regen zijn de streams saai.
het verhaal wat lieske vertelt klopt zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef ChantalC het volgende:
Lieske klaagt dat ze niemand heeft in het huis... So what?
Jij was er vanmorgen ook al toch? Lange dag idd. Heb bijna het idee of ikzelf ook een bevalling achter de rug heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Including me. Tjonge, lang geleden dat ik zolang heb zitten (liggen nu) FOK!ken. Ben er gaar van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |