quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:14 schreef Anitra het volgende:
Als het je zo tegen staat cuall waarom kijk je dan nog?
Ik hoor hier alleen maar negatieve dingen over BB. Kijk dan niet als je er geen reet aan vind!
Ik weet het Anitra... Heb het dit weekend al aangegeven. Ik had het echter een dagje eerder verwacht.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:32 schreef Anitra het volgende:
omdat het gister volle maan was en dan de meeste bevallinmgen beginnen Flugeltje
Dankjewel!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
zo ben dr weer
Zonnetje welkom!!
Je kan via deze link morgenochtend de uitzending van vanavond terug kijken
hier geen problemen (tot nu toe)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
De streams liggen er ineens uit bij mij, terwijl ze het net nog prima deden. Iemand anders hetzelfde probleem...
Wil ik ff zeker weten voor ik alles weer om ga gooien hier.
Hij doet het bij mij gelukkig ook weer.quote:
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
cuall ik hoor een boel mensen zeiken dat er geen reet aan BB is dan moeten ze een ander tijdverdrijf gaan zoeken wat ze wel leuk vinden.
Het word steeds meer zeiken on het zeiken en kijken wie het hardste zeikt en dat vindik zonde want er gebeuren ook leuke dingen!
Damn, welke streams heb jij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
haha, spannend op de streams
same here, zonder FOK! geen big-brother voor mij, lees liever een avondje de forums door dan dat ik naar de uitzending kijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.
Dit is een forum waar iedereen zijn of haar mening mag en kan geven, positief of negatief.
Kan je zonde vinden, kan je jammer vinde, kan je vervelend vinden, maar het is nu eenmaal niet anders
nou dat lijkt me wel erg snel, BB zal eerst de baby wel volledig willen uitmelken... ik gok op zn vroegst volgende week donderdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
haha, spannend op de streams en Flugel en Flugelmannetje eten gewoon lekker frietjes vanaaf
Nu kan eind van de week of begin volgende week die lover van Chantal het huis in...
Nou ja, bij wijze van spreke danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, welke streams heb jij dan?
Hier is het een dooie boel
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Joost zei net alwéér "Josti" Dit keer in de context JostiTosti.
Ik ga een mail sturen naar BB dat ik daar aanstoot aanneem en het kwetsend vindt voor de vele talenten in de Josti-band. Ik vind dat hij een sanctie moet krijgen.... (haar eraf ofzo)
Hear Hear !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.
Dit is een forum waar iedereen zijn of haar mening mag en kan geven, positief of negatief.
Kan je zonde vinden, kan je jammer vinde, kan je vervelend vinden, maar het is nu eenmaal niet anders
Meid je hoeft hier niet te komen, je kunt je ook beperken tot de streams en de tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
cuall ik hoor een boel mensen zeiken dat er geen reet aan BB is dan moeten ze een ander tijdverdrijf gaan zoeken wat ze wel leuk vinden.
Het word steeds meer zeiken on het zeiken en kijken wie het hardste zeikt en dat vindik zonde want er gebeuren ook leuke dingen!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Stuur je Hans Teeuwen dan ook een mailtje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga een mail sturen naar BB dat ik daar aanstoot aanneem en het kwetsend vindt voor de vele talenten in de Josti-band. Ik vind dat hij een sanctie moet krijgen.... (haar eraf ofzo)
Vandaag en morgen geen verdere beelden maken van de baby. Dan kunnen ze daarna tot donderdag door. Of vandaag wel, morgen en overmorgen niet en houden ze het wederom vol tot donderdag..... volgende week donderdag gaat Tanja vrijwillig exit en hoeft er niemand uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou dat lijkt me wel erg snel, BB zal eerst de baby wel volledig willen uitmelken... ik gok op zn vroegst volgende week donderdag
woeiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja, laten we wel wezen, tot ik er via hier achter kwam dat je de uitzendingen ook kunt bekijken via de talpa site een dag later (of wanneer je maar wil) kijk ik ook de reguliere uitzendingen zo af en toe... daarvoor volgde ik het alleen maar via Fok!quote:
Jij hebt geloof ik het hele gedoe rondom Menno niet meegekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Stuur je Hans Teeuwen dan ook een mailtje?
Dat begrijp ik ook wel hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik het hele gedoe rondom Menno niet meegekregen![]()
Is een standaard grap geworden in het topic... Iedere keer als iemand binnen het huis een ziekte en/of andere kwaal roept gaat er iemand hier wel een mail sturen![]()
Die mail versturen we natuurlijk niet echt.....
Eet zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
zo ff frietjes eten.
daar gok ik ook op jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik denk dat we nu ook een andere Tanja te zien krijgen.. nu ze niet meer zwanger is en gelukkig is met haar dochter.
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik denk dat we nu een Tanja gaan zien die ik niet wil zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik denk dat we nu ook een andere Tanja te zien krijgen.. nu ze niet meer zwanger is en gelukkig is met haar dochter.
smakelijk!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
zo ff frietjes eten.
een vrijwillige exit betekent dacht ik niet dat de gewone nominaties niet doorgaan hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Vandaag en morgen geen verdere beelden maken van de baby. Dan kunnen ze daarna tot donderdag door. Of vandaag wel, morgen en overmorgen niet en houden ze het wederom vol tot donderdag..... volgende week donderdag gaat Tanja vrijwillig exit en hoeft er niemand uit.
Da's toch geen belediging?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Dat idee heb ik ook. Tanja zou weleens heel autoritair kunnen gaan worden ivm haar baby. Ik denk dat de andere bewoners dit gauw zullen afstraffen, vooral Rob...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik denk dat we nu een Tanja gaan zien die ik niet wil zien![]()
Het kan meevallen, maar ze heeft al eerder aangegeven welke noten ze op haar zang heeft en dat alle bewoners zich aan allerlei "Tanja-rules" moeten gaan houden.
Van mij mag ze echt zo snel mogelijk vertrekken, ik heb mijn buikvol van dat hele baby-gedoe
![]()
staat los van elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
een vrijwillige exit betekent dacht ik niet dat de gewone nominaties niet doorgaan hoor
denk je niet dat het kleine meisje haar juist liever maakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Tanja zou weleens heel autoritair kunnen gaan worden ivm haar baby. Ik denk dat de andere bewoners dit gauw zullen afstraffen, vooral Rob...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
jos·ti tos·ti (de ~ (m.), ~'s)
1 gerecht van twee geroosterde sneetjes brood met ham en kaas bereidt door een lid van de josti-band of soortgelijke figuren => croque-monsieur-le-josti
Ja ik vond haar inderdaad de laatste tijd iets gezelliger.. meer lachen enzo en meedoen.. en vond die ruzie met rob ook wel lachen om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
daar gok ik ook op ja
vond zowiezo al dat ze de laatste twee weken zo ongeveer, stuk was opgeknapt
Jij maakt tenminste verstandige opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk niet dat we een hele andere Tanja te zien krijgen. Volgensmij is ze gewoon geen groepsmens en ook haar moeder zei dat ze in het huis en tijdens de zwangerschap niet heel erg anders was dan daarvoor.
Als ze haar best doet draait ze best aardig mee in de groep, maar het is nou eenmaal een type dat je altijd aan de buitenrand van een groep vindt, zijdelings verbonden, en nooit in het middelpunt.
Goh, hártstikke leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
daar kon ik ook wel om lachen ja!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:52 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ja ik vond haar inderdaad de laatste tijd iets gezelliger.. meer lachen enzo en meedoen.. en vond die ruzie met rob ook wel lachen om te zien![]()
![]()
nouja overdag kwam mij beter uit en ik heb direct lijntje met hummie, dus ik bellen: hummie, die weeënopwekkers NU die vrouw in, ik ben er klaar voor... en voilaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
2x is beetje teveel
Ik hoop het oprecht, zeker in het belang van haar dochtertje, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
denk je niet dat het kleine meisje haar juist liever maakt?
niet snel gaan editten als ik je net aan net aan het quoten ben hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
2x is beetje teveel
Dan duurt de dag nog zo kort daarna en dan kan ze minder roken om de nicotine in haar borstvoeding zodanig op peil te krijgen dat de baby geen afkickverschijnselen vertoont.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
toch vind ik het wel aso van Tanja hoor, gewoon een beetje overdag gaan bevallen pffff
Had ze niet gewoon om 6 uur weeen kunnen krijgen ofzo.
ja nouja misschien naief van me, heb er dan ook geen ervaring mee, maar als je moeder wordt voor de eerste keer veranderen je prioriteiten toch nogal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht, zeker in het belang van haar dochtertje, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.
Ik ben bang dat haar eisenpakket alleen maar groter zal worden en Tanja geen rekening zal houden met de andere bewoners
Dát is prima!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht, zeker in het belang van haar dochtertje, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.
Ik ben bang dat haar eisenpakket alleen maar groter zal worden en Tanja geen rekening zal houden met de andere bewoners
Ze zitten wel op rantsoen, maar dan op gewoon rantsoen, en dat is een stuk minder streng dan pindakaas, uien en brood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Wat ik me nou trouwens afvraag.. die weekopdracht van vorige week is toch mislukt? met die stip? waarom zitten ze dan nu niet op noodrantsoen?? Heb iets gemist geloof ik..
ze zaten op gewoon rantsoen, dan mogen ze niet zelf bestellen. het strafrantsoen van uien en pindakaas is geloof ik alleen als ze een weekopdracht expres laten mislukken ofzo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Wat ik me nou trouwens afvraag.. die weekopdracht van vorige week is toch mislukt? met die stip? waarom zitten ze dan nu niet op noodrantsoen?? Heb iets gemist geloof ik..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niet snel gaan editten als ik je net aan net aan het quoten ben he
kan ook morgenochtend he, via de talpa sit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef MissX het volgende:
[..]
ik moet eik ook om van half 7 tot 8 weg. Maar ik denk dat ik het maar ff ga verzettenmoet toch wel zien hoe ze bevalt.
ze zitten ook op rantsoen maar hebben wat extras erbij gekregen omdat t feest is vanwegen de babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:57 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Die heeft alleen maar theorie voor kraamzorg gedaan, nooit praktijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Wel errug toevallig dat Dido de verpleegster erin zit..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef pinkplatinum het volgende:
Wel errug toevallig dat Dido de verpleegster erin zit..
ja morgenochtend is niet leuk, anders had ik ook de hh vannavond kunnen kijken. Ik moet wel kritiek kunnen leveren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
kan ook morgenochtend he, via de talpa sit...
maarja dan kan je vanavond niet lekker meekletsen...
dillema dillema...
Is toch toevalligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Die heeft alleen maar theorie voor kraamzorg gedaan, nooit praktijk.
Oh okeey, dus maar dan hebben ze nog wel lekkere dingen maar ze mogen alleen niet zelf kiezen wat. en ik zag gister roel bestellen, mogen de andere bewoners dat ook eten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ze zaten op gewoon rantsoen, dan mogen ze niet zelf bestellen. het strafrantsoen van uien en pindakaas is geloof ik alleen als ze een weekopdracht expres laten mislukken ofzo...
die ligt te bedenken hoe ze tanja kan overhalen dat kind aan haar af te staanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:02 schreef MissX het volgende:
[..]
ja morgenochtend is niet leuk, anders had ik ook de hh vannavond kunnen kijken. Ik moet wel kritiek kunnen leveren natuurlijk
Waar is Chantal eik?
Of ze is de snelste route uit het huis aan het zoeken en kaapt het kind zodirect gewoon meequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
die ligt te bedenken hoe ze tanja kan overhalen dat kind aan haar af te staan
Roel mocht bestellen omdat hij door loting de bewoners was geworden die met Tanja mee mnocht eten deze week. dat was een beloning voor het halen van de rookopdracht en daarvoor is geloot tussen de drie die een week niet mochten roken (Roel, Dido en Chantal).quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Oh okeey, dus maar dan hebben ze nog wel lekkere dingen maar ze mogen alleen niet zelf kiezen wat. en ik zag gister roel bestellen, mogen de andere bewoners dat ook eten?
Dan moet ze wel tot 15 december blijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Tanja is nu wel DE grote kanshebber om big brother te winnen:)
Dat hij Dido nu niet kan nomineren.... was als grap bedoeld! (Dido moet Tanja helpen..)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:04 schreef lovebear het volgende:
wat zei rob nou over nomineren
nee ze hebben vandaag wat extra lekkers gekregen ivm de bevalling.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Oh okeey, dus maar dan hebben ze nog wel lekkere dingen maar ze mogen alleen niet zelf kiezen wat. en ik zag gister roel bestellen, mogen de andere bewoners dat ook eten?
Maar als ze nu dus gewoon doorgaan met breien en het niet halen dan hebben ze gewoon rantsoen maar al zouden ze nu stoppen dan is het dus noodrantsoen??
Af en toe begrijp ik er niks meer van, maar komt omdat ik het pas na 2 weken ben gaan volgen, las eens het fok forum en toen dacht ik hey dat ga ik ook eens kijken.. dus begin beetje gemist enzo:)
Dat denk ik dus echt niet. Haar medebwoners zullen haar nu echt wel gaan nomineren en omdat het kind weinig in beeld mag, zal zij ook weinig in beeld zijn en dus snel "uit het oog, uit het hart zijn" bij de stemmende TVkijkers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
tnxquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat hij Dido nu niet kan nomineren.... was als grap bedoeld! (Dido moet Tanja helpen..)
jaja .... leef je dan een beetje bij de dag ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Die is binnen een paar weken vrijwillig opgestapt denk ik en hoop ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet ze wel tot 15 december blijven.
En eeerlijk gezegd denk ik niet dat ze zolang blijft.
ga niet kijken als ik op de streams niks mag zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:03 schreef Bocaj het volgende:
Vanavond tussen 19:30 - 20:30 extra lange bb aflevering "Tanja's bevalling"
Ze hebben het Homo-gerucht erin gegooid zodat ze Menno de opdracht konden geven om net te doen alsof hij de Homo was. Voor alle duidelijkheid: niemand in het huis is Homo of althans niet uit de kast gekomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo? want ik heb toen wel gezien dat menno moest doen alsof hij homo was, maar daarna niks meer over gezien of gehoord.
Hebben ze het daar gewoon niet meer over gehad of is er gezegd dat er niemand homosexueel was dat het een gerucht was? als ik dit soort vragen ergens anders moet stellen moeten jullie het zeggen hoor maar ik las eerst alleen maar dus dan hou je je niet zo mee bezig waar alles gepost moet worden
Jezus, kan je mij even waarschuwen als jouw vragenuurtje voorbij is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo? want ik heb toen wel gezien dat menno moest doen alsof hij homo was, maar daarna niks meer over gezien of gehoord.
Hebben ze het daar gewoon niet meer over gehad of is er gezegd dat er niemand homosexueel was dat het een gerucht was? als ik dit soort vragen ergens anders moet stellen moeten jullie het zeggen hoor maar ik las eerst alleen maar dus dan hou je je niet zo mee bezig waar alles gepost moet worden
Even herstarten, een en twee doen het allang weer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef MissX het volgende:
doen bij jullie trouwens ook alleen maar stream 3 en 4 het?
ow jawel joh, hele rel geweest nog!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Adem diep in....................................................en adem langzaam alles uit, herhaal dit drie keer, ga relaxed op de bank zitten met een drankje oidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
ga niet kijken als ik op de streams niks mag zien.
Dan ga ik niet voor de tv zitten om talpa te sponsoren.
Want de haat tegen talpa wordt met de dag groter.
^&*(%^&%&^(%(%( zender
lees de streamverslagen eerst maar eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo?
Nou het houdt niet over....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mannen die Tanja graag zien bevallen of is dat een vrouwenkwaaltje?
ik hoef de bevalling niet in detail te zien hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
van een eigen kind kan ik het me nog voorstellen, maar van een anderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou het houdt niet over....
Als ik vader zou worden ging ik liever even in de wachtkamer wachten ofzo...
ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn die dit niet echt een must vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef MissX het volgende:
ik hoef die bevalling ook niet in detail te zien hoor
de bevalling enzo vind ik ook een walgelijk programma
Het is voor een principe kwestie geworden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Adem diep in....................................................en adem langzaam alles uit, herhaal dit drie keer, ga relaxed op de bank zitten met een drankje oiden vergeet dat Talpa je ergert.....
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dat zei die van mij ook, tot ik hem dreigde hem heel de gang over te schoppen als ie dat zou wagen en hem desnoodsaan z'n ... aan het bed vast zou binden als het nodig was .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
van je eigen kind??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 was
mja als ze het alleen van bovenaf filmen vind ik het nog wel te doen. Ik wil echt niet zien hoe dat kind eruit komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.
Dus ik durf het wel aan.
absoluut!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Op zich dan wel weer stoer....
Tijdens de weëen nog ff lekker sigaretje wegpaffen. Gaan liggen, plop, hè hè ff een sigaretje hoor.
Op het feit na dat roken natuurlijk niet gezond is enzo heeft ze vandaag wel bewezen dat ze ballen heeft!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Op het feit na dat roken natuurlijk niet gezond is enzo heeft ze vandaag wel bewezen dat ze ballen heeft!
Hoe heeft ze de bevalling nu ervaren? Had ze net als Tanja ook meteen zin in een sigaretje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef Showtime het volgende:
kind van Tanja nu op Thuis
Ik geef je helemaal gelijk hoor.quote:
hehe, ze is ff aan het bijkomen lange kruipreis naar de studio haar conditie is niet al te bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe heeft ze de bevalling nu ervaren? Had ze net als Tanja ook meteen zin in een sigaretje?
Of het nu makkelijk gaat of niet. Pijnlijk is het zowieso....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze heeft toch gewoon een makkelijke bevalling gehad?
Voor zover ik weet, kun je er als vrouw niets aan doen als tijdens de bevalling bijvoorbeeld enorm uitscheurt. Dat is gewoon pech. Net als het pech is als je 24 uur bezig bent met bevallen.
Tanja heeft gewoon mazzel gehad dat ze al zo snel haar borstvoeding weer kon vergiftigen met een sigaretje.
Mocht ik ooit bevallen, dan ga ik mijn partner echt verbieden ergens anders dan aan het hoofdeinde te staan. No way dat die dat mag zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor.
Alleen hoeft mijn vriend echt niet aan mijn voeteneinde, daar zou ik zelf ook niet willen staan bij mijn eigen bevalling.
Bedankt voor deze (nutteloze) info. Best jammer voor je dat je het niet volgt, maar dan toch de behoefte hebt om dat in het BB-forum even te melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:19 schreef mr2004 het volgende:
Kijken jullie nou nog naar deze nep show, en naar zo'n idioot van een Tanja.
Ik dus niet. Het is ook zo sneu voor dat kind.
We worden als streamers wel erg belazerd door talpa.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Net de eerste beelden gezien in THUIS van de bevalling.
nee zeg hou op, lijkt me niet direct bevordelijk voor het maken van nog een kindjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor.
Alleen hoeft mijn vriend echt niet aan mijn voeteneinde, daar zou ik zelf ook niet willen staan bij mijn eigen bevalling.
Gezien. Ik ben toch wel benieuwd naar BB straks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef Showtime het volgende:
kind van Tanja nu op Thuis
ik zette net de tv aan en kreeg die opmerking nog even mee ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef Showtime het volgende:
Volgens een astrologe bij Thuis wordt Tanja jr. een rustig meisje die toch wel graag in het middelpunt wilt staan. Komt sterk over met een magnetische uitstraling die niet het achterste van haar tong laat zien. Ze heeft door dat ze in het middelpunt staat en het heeft invloed hoe zij zich later gaat uitspreken.
Totzover deze ontzettend interessante bijdrage over Tanja jr.
Ik denk de ouders van Tanja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
wie gaat dat kind eigenlijk aangeven bij de gemeente? hummie herself?
nee moet vader of moeder zijn, of iemand die aanwezig is bij de bevalling, zoals dokter of kraamhulp. in dit geval denk ik dus de kraamhulpquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Alles voor de kijkcijfers hè... Maar het was maar een seconde of 5 in beeld. Vanavond veel meer denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
We worden als streamers wel erg belazerd door talpa.
Tv kan het wel en op de streams niet.
Geen enkel topic loopt meer, alles wordt hier geplaatst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef CartWOman het volgende:
Het topic dat Tanja is bevallen loopt niet bepaald storm.![]()
Ik had er heel wat van verwacht, dit zegt toch wel iets over Tanja's populariteit denk ik.
hihiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef muizemeis het volgende:
waarschijnlijk heeft het idd net ff doorgegeven aan BB dat de camerahoek niet helemaal optimaal is, van de andere kant komt ze beter uit..
zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef style het volgende:
Tanja is zeer zeker geen aanstelster!
Vannacht zat ze gewoon te breien tijdens de weeen (zij wel, de rest schijnt van de zenuwen niet meer te kunnen breien). Was wel lachen want elke keer als ze weer bijna rij afhad leek ze weer een wee te krijgen, even wachten joh nog een steekje nog zei ze dan.
Tegen Menno en Dido maar vol blijven houden dat er niets aan de hand was en dat het gewoon een harde buik was.
Niet veel later bleek dat ze al 6 cm ontsluiting had!
Aan haar gezicht was wel goed te zien dat ze veel pijn had, maar ze liet het niet merken.
Hummie kegelt dat kind ff in de kofferbak en rijdt vervolgens met ome John langs het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkel![]()
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Darklight het volgende:
ok, baby is er, opzouten nu Tanja, doei![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkel![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef MissX het volgende:
ik hoef die bevalling ook niet in detail te zien hoor
de bevalling enzo vind ik ook een walgelijk programma
Tanja heeft het gewoon superknap gedaan. Petje af voor deze dame!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.
jahoor, mevrouw houdt er wel genoeg aan over lijkt me, ik geloof niet dat een baby wenselijk in dat BB huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Van mij mag ze nu ook wel winnen hoor.. het geld kan ze goed gebruiken met die kleine..
hoewel ik dr aan de andere kant donderdag ook wel wil uitzwaaien
Ik verwijs toch echt met regelmaat. En een lege topiclist kan ik het ook niet bepaald noemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Geen enkel topic loopt meer, alles wordt hier geplaatst.
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.
Ik hoop dat jij slecht bent in voorspellen Scan, want dat gun ik haar echt niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.
Ja ze kunnen nu bijna niks, omdat de baby anders wakker word...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
[..]
jahoor, mevrouw houdt er wel genoeg aan over lijkt me, ik geloof niet dat een baby wenselijk in dat BB huis
inderdaad, alsof de voortzetting van de mensheid afhing van Tanja jr.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.
Ik blijf mezelf altijd weer verbazen over het feit dat mannen maar blijven denken dat het 'niks' is zo'n bevalling.... Natuurlijk komt het dagelijk vele malen voor. Maar dat betekent niet dat het iets gewoons is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.
Ik ook zeer zeker niet. Iemand die 100 dagen van de buitenwereld is afgesloten en verder ook alle voor en nadelen van het verblij in hte huis heeft doorstaan mag winnen. Dat gaat voor Tanja al lang niet meer op. Ze moet dus nu wel zo snel mogelijk gewoon lekker naarhuis toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij slecht bent in voorspellen Scan, want dat gun ik haar echt niet...![]()
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook wel eens een enorme drol na véél pijn en moeite naar buiten weten te persen. Doen ook wel meer mensen, maar ik vond het tóch knap van mezelf.
Ja, je hebt van die vrouwen die zich heel wat irritanter gedragen tijdens de bevalling..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.
Niet alleen van Tanja, maar van alle vrouwen. En ik vind wel dat Tanja zich erg kranig gedragen heeft.
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf altijd weer verbazen over het feit dat mannen maar blijven denken dat het 'niks' is zo'n bevalling.... Natuurlijk komt het dagelijk vele malen voor. Maar dat betekent niet dat het iets gewoons is.
Ik zal wel effe een paar figuren wegpesten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens, het gros van nieuw geopende topics is ook niet bepaald van een niveau dat je zegt: "Jippie!"![]()
de bevalling zelf weet ik niet, niks van meegekregen, maar vanacht was ze stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:36 schreef muizemeis het volgende:
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.
Niet alleen van Tanja, maar van alle vrouwen. En ik vind wel dat Tanja zich erg kranig gedragen heeft.
Ik ben van mening dat niemand dit soort dingen voor een ander kan bepalen, hoe kan een ander nou voelen wat jij voelt, is altijd zo makkelijk om te roepen dat iemand zich niet aan moet stellen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
Nou mensen ik ga dr weer vandoor, misschien tot later vanavond en anders tot morgen ofzo...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
Nou mensen ik ga dr weer vandoor, misschien tot later vanavond en anders tot morgen ofzo...
Ach Scan, ik prijs haar toch niet de hemel in...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.
Die topics zijn al dicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal wel effe een paar figuren wegpesten.
Duh, alsof we dat niet allemaal weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
Precies. En wat dat betreft heeft Tanja het volgens mij heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad...
Sommige vrouwen kunnen het beter aan dan anderen. Maakt de één niet slechter dan de ander, maar ik heb er ook wel bewondering voor.
Ik ben zelf ook 2 keer bij een bevalling geweest en ik weet een beetje hoe het is. Er zijn ook vrouwen waarbij een bevalling wel 24 uur of zelfs 48 uur duurt. Dat is dus wel echt heel erg zwaar en daar heb je wel wat voor nodig om dat te doorstaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klopt niet hoor wat je daar zegt.
er zijn zat vrouwen die niet via de normale weg kunnen bevallen, je denkt toch niet dat de keizersnede alleen uit estethisch oogpunt is bedacht?
Zeer veel vrouwen dagelijks doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit hij/zij daar echt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.
Ja en? Heb er 3 dagen over gedaan, dus weet echt wel wat het met je doet hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 2 keer bij een bevalling geweest en ik weet een beetje hoe het is. Er zijn ook vrouwen waarbij een bevalling wel 24 uur of zelfs 48 uur duurt. Dat is dus wel echt heel erg zwaar en daar heb je wel wat voor nodig om dat te doorstaan.
Deze post ontgaat mij volkomen. Zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeer veel vrouwen dagelijks doen?
Ik dacht dat elke vrouw toch echt 9 maandig nodig hebben...
Los daarvan, vind ik dat omdat elke vrouw het doet, het niet minder emotioneel is. Ik denk dat bevallen voor elke vrouw een andere ervaring is, en om dat te gaan generaliseren gaat daarom niet op.
Er worden dagelijks ook oorden gepleegt...
Maakt het dat minder erg dan ofzo?
Eetzequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef muizemeis het volgende:
en nu echt weg hoor, anders verbrandt mn taart!!
laterz!!
OMG...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.
Dat bedoel ik dus ja. Dat lijkt me echt enorm zwaar, omdat je vanwege slaapgebrek echt steeds minder lijkt te kunnen verdragen. Petje afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? Heb er 3 dagen over gedaan, dus weet echt wel wat het met je doet hoor...
Je zegt dat omdat er zoveel vrouwen een kind eruit persen men niet zo moeilijk moet doen over een bevalling... Toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze post ontgaat mij volkomen. Zal wel aan mij liggen
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je zegt dat omdat er zoveel vrouwen een kind eruit persen men niet zo moeilijk moet doen over een bevalling... Toch?
Dat is dus exact wat ik bedoel ja. Die bevalling van Tanja, die een uurtje 0f zes of zeven heeft geduurd, is in feite bijna een 'makkie' te noemen vergeleken met de vrouwen die er 24 uur of zelfs 48 uur over doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:48 schreef Djoj het volgende:
Iedere bevallig is een prestatie op zich, maar er zit een duidelijk verschil tussen 7 en 48 uur, ik spreek uit ervaring, je komt op een gegeven moment op een punt dat je totaal uitgeput bent en dan moet je nog ff...ik heb toen ook gezworen om het bij 1 te laten...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Aha, in feite zeggen we dus hetzelfde :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.
Maar ik zal me wel wat ongelukkig hebben uitgedrukt, dus laat maar zitten.
Ja precies....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier op alle 4 streams goed beeld (via projext1) maar het is vooral saai wat er te zien is
Ehm, iets te zien? Waar dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier op alle 4 streams goed beeld (via projext1) maar het is vooral saai wat er te zien is
Gelukkig zorgt het geluid nog voor wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:53 schreef Showtime het volgende:
Mijn waardering gaat uit naar alle vrouwen die een bevalling doorstaan. Het geven van leven lijkt me het mooiste geschenk dat je kan geven in het leven.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef pinkplatinum het volgende:
RTL Boulevard Linda!
jep, en ze is ondertussen heilig verklaardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, heeft die crackhoer dat nicotinemonstertje uitgepoept?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:
Zodra jij zónder één kik te geven een tennisbal uit je aarsje weet te duwen mag je wat mij betreft commentaar geven...![]()
Je had je niet beter kunnen uitdrukken.....een kind krijgen is niks bijzonders.....in het geval van Tanja kun je zelfs nog zeggen : Nog een opvreter erbij .......een bijstandskindje....vaderloos wezentje......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.
Maar ik zal me wel wat ongelukkig hebben uitgedrukt, dus laat maar zitten.
Bijna wel ja, maardaar gaan we dus niet intrappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
jep, en ze is ondertussen heilig verklaard![]()
kan die gezellig met de moeder van Tanja op 1 kamer slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Gigageil het volgende:
Nou het volgende hoofdstuk : Hoe vinden we een kerel voor Chantal? De goudeerlijke, oprechte, niet roddelende, sterke, gezellige, knappe vrouw met haar vrouwelijke uitstraling......![]()
op sommige momenten kan je als man beter je mond houden, heeft iets met mars en venus te maken geloof ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Bijna wel ja, maardaar gaan we dus niet intrappen.
En jij hebt er zelf al 12 zonder problemen uitgepoept...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je had je niet beter kunnen uitdrukken.....een kind krijgen is niks bijzonders.....in het geval van Tanja kun je zelfs nog zeggen : Nog een opvreter erbij .......een bijstandskindje....vaderloos wezentje......
bijna gedoemt om te mislukken in haat leven.....
Nou het volgende hoofdstuk : Hoe vinden we een kerel voor Chantal? De goudeerlijke, oprechte, niet roddelende, sterke, gezellige, knappe vrouw met haar vrouwelijke uitstraling......![]()
Een bevalling is voor élke vrouw een prestatie Cual... Tanja wordt er niet heilig door verklaard, ze is niets meer dan een ander, maar zeker ook niets minder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
Sorry hoor mensen maar om nu Tanja te gaan bejubelen omdat ze het zo goed heeft gedaan![]()
Ze heeft het geluk gehad dat haar bevalling zo spoedig is verlopen, dat is niet haar verdienste hoor. Ze had prima professionele ondersteuning van twee verloskundigen en een ontsluiting die heel snel verliep.
Eeen geboorte is en blijft een wonder, maar voor zover ik het bekijk heeft ze het niet echt heel zwaar gehad hoor, dus al die jubel verhalen hoeven van mij niet hoor.
Tanja heeft mazzel gehad met haar bevalling en het is een geluk dat door haar gerook de baby geen aantoonbare schade heeft ondervonden
Stom wijfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jalours dat je ex-collega en gebruiker misschien wel goed terechtkomt. Waar jij in de goot blijft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hier is ook nog een geinige discussie gaandequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwijs toch echt met regelmaat. En een lege topiclist kan ik het ook niet bepaald noemen.
Trouwens, het gros van nieuw geopende topics is ook niet bepaald van een niveau dat je zegt: "Jippie!"![]()
En Bep is 'in ta house'quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik constateerde dat ze zichzelf kranig gehouden heeft. Als dat al niet meer mag...
Waarschijnlijk bedoeld iedereen hier gewoon hetzelfde.... Het is iets wat veel vrouwen doen, maar het wordt daardoor geen mindere prestatie. Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid en ik vind het knap dat iemand zich daar zonder al te veel gekerm doorheen slaat. That's it.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor Flugeltje, maar op zich vind ik het niet echt een prestatie, zeker gezien het feit dat alles zo vlot liep.
quote:
Tuurlijk mag dat......quote:Een bevalling is voor élke vrouw een prestatie Cual... Tanja wordt er niet heilig door verklaard, ze is niets meer dan een ander, maar zeker ook niets minder.
Ik constateerde dat ze zichzelf kranig gehouden heeft. Als dat al niet meer mag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vond trouwens wel dat NSE (ook Talpa) behoorlijk negatief was. Zeker tegen Endemol. Dat had ik van RTL verwacht... maar zeker niet van NSE. En vond het zeker raar hoe die vrouw vertelde dat Endemol haar zin nu had en ze Tanja konden afvoeren uit bb.
Helemaal eensch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld iedereen hier gewoon hetzelfde.... Het is iets wat veel vrouwen doen, maar het wordt daardoor geen mindere prestatie. Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid en ik vind het knap dat iemand zich daar zonder al te veel gekerm doorheen slaat. That's it.
Ik vind het alleen zo typerend dat een hele hoop mannen reageren alsof het maar een eitje is zo'n kind baren. Alsof het een feestje zou zijn als je hele doos wordt uitgerekt en in de fik staat.
Maar zoals ik al aangaf, ze hoeft niet heilig verklaard te worden. Het is 'gewoon' een bevalling idd. Maar het wil ook niet zeggen dat omdát het Tanja is je het géén prestatie mag vinden.
dat weten we niet want de streams werden weggedraaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
FF een vraagje, de verloskundigen hadden het bij de voorlichting over een bewoner die Tanja zou moeten ondersteunen en helpen en hun zou moeten bellen. Wie heeft die taak uiteindelijk op zich genomen?
Ja zij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Jojogirl hebben tenminste niveau![]()
* Peter6000 gaat een uurtje tv kijken
Tanja is gewoon een uitgekookte kettingrokende crackhoer, laten we hopen dat ze vrijwillig vertrekt maar ik vrees dat "het" blijft...quote:
Wil je dat bij gelegenheid ook een keer tegen flugelmannetje vertellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Jojogirl hebben tenminste niveau![]()
* Peter6000 gaat een uurtje tv kijken
Ik dacht dat Natalie in eerste instantie naar de DBK is gegaan (kan ook dido geweest zijn). Daarna is Tanja zelf gegaan en toen heeft BB zelf maar besloten om toch maar de verlossers te bellen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
FF een vraagje, de verloskundigen hadden het bij de voorlichting over een bewoner die Tanja zou moeten ondersteunen en helpen en hun zou moeten bellen. Wie heeft die taak uiteindelijk op zich genomen?
benner weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is gewoon een uitgekookte kettingrokende crackhoer, laten we hopen dat ze vrijwillig vertrekt maar ik vrees dat "het" blijft...
nee dank je maar bedankt voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
De extra lange uitzending van dinsdag 18 oktober.
Even meekletsen bij de uitzending mensen
het zegt meer over de mensen die haar zo noemen dan over tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef lovebear het volgende:
tanja heeft trouwens ook haar lieve kanten hoor en is vaak oprechter dan anderen in t huis
en waarom nou dat crack hoer de hele tijd
dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
het zegt meer over de mensen die haar zo noemen dan over tanja
Tgekke is dat ze ooit een keer heeft gezegd een pilletje geslikt te hebben (tgros van Nederland slickt dagelijks hele kilos pillen weg, al dan niet op recept), en dat Roel meer (gebruiks)ervaring heeft met drugs en niemand noemt hem een Junk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
benner weer
tanja heeft trouwens ook haar lieve kanten hoor en is vaak oprechter dan anderen in t huis
en waarom nou dat crack hoer de hele tijd
bashen ok maar hou t netjes sommige gaan wel erg ver en scheer t idd niet over 1 kant zoals je al aangeeft met roel die wel een erge gebruiker is en maar blijfd drinken ook al word hij agresiefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tgekke is dat ze ooit een keer heeft gezegd een pilletje geslikt te hebben (tgros van Nederland slickt dagelijks hele kilos pillen weg, al dan niet op recept), en dat Roel meer (gebruiks)ervaring heeft met drugs en niemand noemt hem een Junk.
Overigens vindt ik Tanja nog steeds niet lief, maar zoals ik vannochtend als zei een barende vrouw hoef je even niet te bashen![]()
Daarom, hoewel ik nu tijdens de uitzending het niet voor mekaar krijg om boos op Tanja te zijn, gek hè ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
bashen ok maar hou t netjes sommige gaan wel erg ver en scheer t idd niet over 1 kant zoals je al aangeeft met roel die wel een erge gebruiker is en maar blijfd drinken ook al word hij agresief
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
De extra lange uitzending van dinsdag 18 oktober.
Even meekletsen bij de uitzending mensen
nee het is niet gek hoor ze heeft een mooi kindje op de wereld gezet daar is echt doorzettings voormogen voor nodig heb ik niet echt achter tanja gezocht ik weet ni dan kijk je toch even met andere ogenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:03 schreef CGJung het volgende:
[..]
Daarom, hoewel ik nu tijdens de uitzending het niet voor mekaar krijg om boos op Tanja te zijn, gek hè ?
Zal het horen bij het wonder van de geboortequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee het is niet gek hoor ze heeft een mooi kindje op de wereld gezet daar is echt doorzettings voormogen voor nodig heb ik niet echt achter tanja gezocht ik weet ni dan kijk je toch even met andere ogen
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zal het horen bij het wonder van de geboorte![]()
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
op de kleine meid en haar moeder mag ze maar een grote lieve dame wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/
Regenworm : Bedaank voor die proosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |