Aha, in feite zeggen we dus hetzelfde :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.
Maar ik zal me wel wat ongelukkig hebben uitgedrukt, dus laat maar zitten.
Ja precies....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier op alle 4 streams goed beeld (via projext1) maar het is vooral saai wat er te zien is
Ehm, iets te zien? Waar dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb hier op alle 4 streams goed beeld (via projext1) maar het is vooral saai wat er te zien is
Gelukkig zorgt het geluid nog voor wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Mee eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:53 schreef Showtime het volgende:
Mijn waardering gaat uit naar alle vrouwen die een bevalling doorstaan. Het geven van leven lijkt me het mooiste geschenk dat je kan geven in het leven.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef pinkplatinum het volgende:
RTL Boulevard Linda!
jep, en ze is ondertussen heilig verklaardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, heeft die crackhoer dat nicotinemonstertje uitgepoept?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef flugeltje het volgende:
Zodra jij zónder één kik te geven een tennisbal uit je aarsje weet te duwen mag je wat mij betreft commentaar geven...![]()
Je had je niet beter kunnen uitdrukken.....een kind krijgen is niks bijzonders.....in het geval van Tanja kun je zelfs nog zeggen : Nog een opvreter erbij .......een bijstandskindje....vaderloos wezentje......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.
Maar ik zal me wel wat ongelukkig hebben uitgedrukt, dus laat maar zitten.
Bijna wel ja, maardaar gaan we dus niet intrappen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
jep, en ze is ondertussen heilig verklaard![]()
kan die gezellig met de moeder van Tanja op 1 kamer slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Gigageil het volgende:
Nou het volgende hoofdstuk : Hoe vinden we een kerel voor Chantal? De goudeerlijke, oprechte, niet roddelende, sterke, gezellige, knappe vrouw met haar vrouwelijke uitstraling......![]()
op sommige momenten kan je als man beter je mond houden, heeft iets met mars en venus te maken geloof ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef scanman01 het volgende:
Bijna wel ja, maardaar gaan we dus niet intrappen.
En jij hebt er zelf al 12 zonder problemen uitgepoept...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je had je niet beter kunnen uitdrukken.....een kind krijgen is niks bijzonders.....in het geval van Tanja kun je zelfs nog zeggen : Nog een opvreter erbij .......een bijstandskindje....vaderloos wezentje......
bijna gedoemt om te mislukken in haat leven.....
Nou het volgende hoofdstuk : Hoe vinden we een kerel voor Chantal? De goudeerlijke, oprechte, niet roddelende, sterke, gezellige, knappe vrouw met haar vrouwelijke uitstraling......![]()
Een bevalling is voor élke vrouw een prestatie Cual... Tanja wordt er niet heilig door verklaard, ze is niets meer dan een ander, maar zeker ook niets minder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:03 schreef cuall het volgende:
Sorry hoor mensen maar om nu Tanja te gaan bejubelen omdat ze het zo goed heeft gedaan![]()
Ze heeft het geluk gehad dat haar bevalling zo spoedig is verlopen, dat is niet haar verdienste hoor. Ze had prima professionele ondersteuning van twee verloskundigen en een ontsluiting die heel snel verliep.
Eeen geboorte is en blijft een wonder, maar voor zover ik het bekijk heeft ze het niet echt heel zwaar gehad hoor, dus al die jubel verhalen hoeven van mij niet hoor.
Tanja heeft mazzel gehad met haar bevalling en het is een geluk dat door haar gerook de baby geen aantoonbare schade heeft ondervonden
Stom wijfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, heeft die crackhoer dat nicotinemonstertje uitgepoept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |