lees de streamverslagen eerst maar eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo?
Nou het houdt niet over....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mannen die Tanja graag zien bevallen of is dat een vrouwenkwaaltje?
ik hoef de bevalling niet in detail te zien hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
van een eigen kind kan ik het me nog voorstellen, maar van een anderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou het houdt niet over....
Als ik vader zou worden ging ik liever even in de wachtkamer wachten ofzo...
ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn die dit niet echt een must vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef MissX het volgende:
ik hoef die bevalling ook niet in detail te zien hoor
de bevalling enzo vind ik ook een walgelijk programma
Het is voor een principe kwestie geworden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Adem diep in....................................................en adem langzaam alles uit, herhaal dit drie keer, ga relaxed op de bank zitten met een drankje oiden vergeet dat Talpa je ergert.....
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dat zei die van mij ook, tot ik hem dreigde hem heel de gang over te schoppen als ie dat zou wagen en hem desnoodsaan z'n ... aan het bed vast zou binden als het nodig was .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
van je eigen kind??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 was
mja als ze het alleen van bovenaf filmen vind ik het nog wel te doen. Ik wil echt niet zien hoe dat kind eruit komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.
Dus ik durf het wel aan.
absoluut!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Op zich dan wel weer stoer....
Tijdens de weëen nog ff lekker sigaretje wegpaffen. Gaan liggen, plop, hè hè ff een sigaretje hoor.
Op het feit na dat roken natuurlijk niet gezond is enzo heeft ze vandaag wel bewezen dat ze ballen heeft!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Op het feit na dat roken natuurlijk niet gezond is enzo heeft ze vandaag wel bewezen dat ze ballen heeft!
Hoe heeft ze de bevalling nu ervaren? Had ze net als Tanja ook meteen zin in een sigaretje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef Showtime het volgende:
kind van Tanja nu op Thuis
Ik geef je helemaal gelijk hoor.quote:
hehe, ze is ff aan het bijkomen lange kruipreis naar de studio haar conditie is niet al te bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe heeft ze de bevalling nu ervaren? Had ze net als Tanja ook meteen zin in een sigaretje?
Of het nu makkelijk gaat of niet. Pijnlijk is het zowieso....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze heeft toch gewoon een makkelijke bevalling gehad?
Voor zover ik weet, kun je er als vrouw niets aan doen als tijdens de bevalling bijvoorbeeld enorm uitscheurt. Dat is gewoon pech. Net als het pech is als je 24 uur bezig bent met bevallen.
Tanja heeft gewoon mazzel gehad dat ze al zo snel haar borstvoeding weer kon vergiftigen met een sigaretje.
Mocht ik ooit bevallen, dan ga ik mijn partner echt verbieden ergens anders dan aan het hoofdeinde te staan. No way dat die dat mag zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor.
Alleen hoeft mijn vriend echt niet aan mijn voeteneinde, daar zou ik zelf ook niet willen staan bij mijn eigen bevalling.
Bedankt voor deze (nutteloze) info. Best jammer voor je dat je het niet volgt, maar dan toch de behoefte hebt om dat in het BB-forum even te melden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:19 schreef mr2004 het volgende:
Kijken jullie nou nog naar deze nep show, en naar zo'n idioot van een Tanja.
Ik dus niet. Het is ook zo sneu voor dat kind.
We worden als streamers wel erg belazerd door talpa.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Net de eerste beelden gezien in THUIS van de bevalling.
nee zeg hou op, lijkt me niet direct bevordelijk voor het maken van nog een kindjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk hoor.
Alleen hoeft mijn vriend echt niet aan mijn voeteneinde, daar zou ik zelf ook niet willen staan bij mijn eigen bevalling.
Gezien. Ik ben toch wel benieuwd naar BB straks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef Showtime het volgende:
kind van Tanja nu op Thuis
ik zette net de tv aan en kreeg die opmerking nog even mee ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef Showtime het volgende:
Volgens een astrologe bij Thuis wordt Tanja jr. een rustig meisje die toch wel graag in het middelpunt wilt staan. Komt sterk over met een magnetische uitstraling die niet het achterste van haar tong laat zien. Ze heeft door dat ze in het middelpunt staat en het heeft invloed hoe zij zich later gaat uitspreken.
Totzover deze ontzettend interessante bijdrage over Tanja jr.
Ik denk de ouders van Tanja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
wie gaat dat kind eigenlijk aangeven bij de gemeente? hummie herself?
nee moet vader of moeder zijn, of iemand die aanwezig is bij de bevalling, zoals dokter of kraamhulp. in dit geval denk ik dus de kraamhulpquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
wie gaat dat kind eigenlijk aangeven bij de gemeente? hummie herself?
Alles voor de kijkcijfers hè... Maar het was maar een seconde of 5 in beeld. Vanavond veel meer denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
We worden als streamers wel erg belazerd door talpa.
Tv kan het wel en op de streams niet.
Geen enkel topic loopt meer, alles wordt hier geplaatst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:17 schreef CartWOman het volgende:
Het topic dat Tanja is bevallen loopt niet bepaald storm.![]()
Ik had er heel wat van verwacht, dit zegt toch wel iets over Tanja's populariteit denk ik.
hihiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef muizemeis het volgende:
waarschijnlijk heeft het idd net ff doorgegeven aan BB dat de camerahoek niet helemaal optimaal is, van de andere kant komt ze beter uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |