lees de streamverslagen eerst maar eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:06 schreef Zonnetje2102 het volgende:
En dat gedoe over de homo?
Nou het houdt niet over....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
zijn er ook mannen die Tanja graag zien bevallen of is dat een vrouwenkwaaltje?
ik hoef de bevalling niet in detail te zien hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
van een eigen kind kan ik het me nog voorstellen, maar van een anderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou het houdt niet over....
Als ik vader zou worden ging ik liever even in de wachtkamer wachten ofzo...
ik denk ook dat er genoeg vrouwen zijn die dit niet echt een must vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef MissX het volgende:
ik hoef die bevalling ook niet in detail te zien hoor
de bevalling enzo vind ik ook een walgelijk programma
Het is voor een principe kwestie geworden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Adem diep in....................................................en adem langzaam alles uit, herhaal dit drie keer, ga relaxed op de bank zitten met een drankje oiden vergeet dat Talpa je ergert.....
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Showtime het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Dat zei die van mij ook, tot ik hem dreigde hem heel de gang over te schoppen als ie dat zou wagen en hem desnoodsaan z'n ... aan het bed vast zou binden als het nodig was .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
van je eigen kind??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
Nee, Rob verteld net over een ongeluk wat ie gehad schijnt te hebben toen ie 16 was
mja als ze het alleen van bovenaf filmen vind ik het nog wel te doen. Ik wil echt niet zien hoe dat kind eruit komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is volgens Talpa geschikt voor de hele familie.
Dus ik durf het wel aan.
absoluut!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Op zich dan wel weer stoer....
Tijdens de weëen nog ff lekker sigaretje wegpaffen. Gaan liggen, plop, hè hè ff een sigaretje hoor.
Op het feit na dat roken natuurlijk niet gezond is enzo heeft ze vandaag wel bewezen dat ze ballen heeft!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen vandaag een dagje stoppen omdat Tanja vanaf morgen ook mee kan doen en ze de achterstand dan zó ingehaald hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |