Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef Rica het volgende:
[..]
O alleen BB maar...
Fok! loopt nu al bijna twee jaar kut.
Reden genoeg voor een nominatie lijkt mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Cherryman het volgende:
Diegene die al zwaar voorgetrokken werd heeft nu het halve huis geconfisceerd.. Buiten staat een dixie.. En om het groepsgevoel te stimuleren mag er niemand bij.. ;- )
Gezellig zo'n bevalling!
Welkom, Zonnetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:58 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik lees trouwens al een hele lange tijd mee en heb me net aangemeld om ook eens mee te gaan postenSorry als er wat fout gaat ofzo of als ik iets niet snap:)
Ze slikt ook Seroxat dus je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:56 schreef amaranta het volgende:
IK heb weleens het idee dat Ingrid enorm depressief is als ik naar gezichtsuitdrukkingen kijk
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
je hoort menno gewoon een btje snurken![]()
arme boompjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef trpetine het volgende:
[..]
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!
Ik denk dat dat komt omdat de bewoners toch wel het idee hebben dat ze overal toch vrij veel buiten worden gehouden. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij duidelijk maken wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Waarom hangt er hier een stemming alsof er iemand is dood gegaan ipv een geboorte![]()
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Sinds vandaag heb ik het idee dat de andere bewoners er niet meer toe doen. Alles draait om die baby. Wat een hype maken ze daarom heen zeg!
Eigenlijk is BB 2005 vandaag overleden... Ik kijk een stuk minder merk ik...
¤ 1,30 voor een kaartje aan iemand die ik niet mag? Nee dank je...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
Stuur Tanja een kaartje ...
gewoon om half acht? En duurt ie ook langer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.
Maar vanavond iig een speciale BB. Ben benieuwd.![]()
De komende dagen worden een drama om te volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat de bewoners toch wel het idee hebben dat ze overal toch vrij veel buiten worden gehouden. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Ik ben Big Brother alleen maar leuk gaan vinden door dit forum idd. Zonder Fok! Had ik het denk ik niet gekeken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.
Cuall - Hummie 1:0quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb die indruk niet alleen vandaag, maar al vanaf het begin. Begrijp me niet verkeert hoor ik heb niks tegen de baby en ben blij dat ze gezond is, maar in deze BB wordt zo ernstig met 2 maten gemeten dat ik er echt flauw van word. Alles stond en staat in het kader van Tanja en haar baby en ik hoop echt dat dit HEEL SNEL zal veranderen want ik ben die one man show echt zo zat als pap
![]()
Dat vandaag in het teken van Tanja en haar dochter staat begrijp ik wel, maar er zijn nog andere bewoners in het huis.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gewoon om half acht? En duurt ie ook langer?
Rond 4 dagen na de geboorte komen de kraamtranen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De komende dagen worden een drama om te volgen.
Alles draait vanaf nu om de baby; dus geen hard lachen, etc.
En 's nachts worden ook zíj wakker van een huilende Joscelyn.![]()
wat jij zegt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
En zo wordt BB eigenlijk een beetje verpest door het steeds maar trage Fok.
Als het aan Tanja ligt krijgt hij z'n kind helemaal niet te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Zou de vader van Jocelyn nou eigenlijk niet willen komen kijken? Het is toch zijn dochter..
als tanja het niet wil gebeurd dat niet en ze zegt dat ze t niet wil dus kan hij haar alleen via bb of fotos zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Zou de vader van Jocelyn nou eigenlijk niet willen komen kijken? Het is toch zijn dochter..
Je kijkt zeker weinig naar het journaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar hij is toch de biologische vader? dan heeft hij toch recht op een omgangsregeling? (tenzij het een pedo is)
zemoet m ook nog erkennen als vader zoalang dat niet gebeurd heeft hij nog geen rechten en kan hij als hij echt wil een rechtzaak beginnen en dna test eisenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar hij is toch de biologische vader? dan heeft hij toch recht op een omgangsregeling? (tenzij het een pedo is)
Lijkt mij ook hoor, maar er is ook de kwestie van het kind erkennen, meen ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Maar zouden er misschien tijdens de live-uitzending nog beelden te zien zijn van de geboorte enzo? Want vanavond moet ik helaas trainen en ik wil het eigenlijk wel zien..kan het ook niet opnemen voordat jullie dat zeggen
Vanavond is de bevalling op Talpa, van 19.30 tot 20.30 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Maar zouden er misschien tijdens de live-uitzending nog beelden te zien zijn van de geboorte enzo? Want vanavond moet ik helaas trainen en ik wil het eigenlijk wel zien..kan het ook niet opnemen voordat jullie dat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |