lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderen
lieske wil alleen maar studeren en dan doorwerken.
roel vraagt aan haar wil je echt nooit kinderen
lieske:nee vind t niks wil ook niet trouwen zonde van t geld als je ook weer gaat schijden
roel:maar dan ben je als je oud ben en je zit in t bejaarden tehuis helemaal eenzaam alleen
lieske: nee hoor dan neem ik gewoon een euthanazienpil (sorry weet niet hoe je dat schrijft)
een pil waar je van in slaapt
roel vind t maar nix
Helemaal mee eens! Dat kind afzeiken is wel het meest stupide wat je kan doen als posterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Zie je wel, ik wist het!!!
Als ik werk gebeuren alle dingen! De exits mis ik door het werk, en nu dit weer...
Nou gefeliciteerd allemaal met de eerste BB baby!! Ik hoop maar dat er hier niet zo veel zeikerds zitten als op de BB blog, daar zitten ze zelfs het kind al af te zeiken (te triest gewoon)
BTW: ik heb erg veel probs met de streams, ligt dat aan mij of ligt alles een beetje plat na de bevalling?
denk je dat ze zelf gaat?? kan me haast niet voorstellen, dan loopt ze toch een hoop geld mis?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij gaat tanja over een paar weken naar huis.
Daarom heb ik die streep door haar naam gezet.
Mocht ze blijven dat kan ze wel ver komen maar dat komt alleen door de baby.
Vind Roel anders ook aardig raar denken (ik ga trouwens en neem kinderen zodat ik later als ik bejaard ben niet alleen ben...)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieskeheeft soms van die rare ideeen.
![]()
stream 3 + 4 werken de andere twee doen het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Als ik werk gebeuren alle dingen! De exits mis ik door het werk, en nu dit weer...
Nou gefeliciteerd allemaal met de eerste BB baby!! Ik hoop maar dat er hier niet zo veel zeikerds zitten als op de BB blog, daar zitten ze zelfs het kind al af te zeiken (te triest gewoon)
BTW: ik heb erg veel probs met de streams, ligt dat aan mij of ligt alles een beetje plat na de bevalling?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:12 schreef Ashy het volgende:
Wat een trage boel![]()
Roel doet maar weer eens een poging
Halloquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Was gewoon een grapje, ze zei ook dat ze voor het geval dat nog een shotgun in de kofferbak zou leggen om zichzelf van kant te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat van het pilletje is gewoon dom, je gaat jezelf toch niet vasn kant maken omdat je alleen bent?
het is haar leeftijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:12 schreef lovebear het volgende:
lieske heeft iid rare ideeen dat je al aan zoiets denk
niet normaal
stream 1 en 2 doen het niet nee
dat is onzin, ze is toch al eerder genomineerd geweest?? en als ik de aflevering van gisteren zag, was chantal flink tanja aan het bashen dus als ze consequent is stamt ze straks op tanja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:17 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk blijft Tanja, er is niemand in het huis die haar durft te nomineren vanwege de baby.
Ze is gehaaid genoeg om alles te eisen van BB wat ze wil.
ze waren met een serieus gesprek bezig en zag dr niet lachen toen ze dat ze roel vroeg ook of ze t meende ze zei jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje, ze zei ook dat ze voor het geval dat nog een shotgun in de kofferbak zou leggen om zichzelf van kant te maken![]()
Breng die taart eens Hier!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
... ik dacht ach kan wel een half uurtje ee hartige taart gaan maken, duurt vast nog wel ff....
....
Ik zag het gesprek ook. Maar het was gewoon een grap hoor. Je hoeft natuurlijk niet altijd te lachen om zoiets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
ze waren met een serieus gesprek bezig en zag dr niet lachen toen ze dat ze roel vroeg ook of ze t meende ze zei ja
en dan nog tis al niet normaal als je dat al zo zegt
euhm... hij is nog niet afquote:
Oant moanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef frizti het volgende:
Nu is voor mij de maat vol, BB met zijn kut-censuur kan me de pot op.
Ik ga er niet meer naar kijken en/of lezen. Succes voor iedereen die het wil volhouden naar deze fake-bb te kijken.
kloon kopuh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
En zo wordt BB eigenlijk een beetje verpest door het steeds maar trage Fok.
En ze weten maar niet waar het aan ligt, behalve dan dat het zeker scheelt als er minder users zijn.
Gelukkig zijn ze nu iets heel rigoreus van plan, heb ik via via gehoord: alleen users met een nummer tot 50.000 worden straks nog toegelaten.
Dit zal wel een schok voor sommigen zijn, die ineens buiten de boot vallen, maar alles is beter dan deze dikke stront.![]()
Ik kan normaal maar met 233 kijken, dus dit is een verbetering voor mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Streams zijn dramatisch vanmiddag, dan ligt de boel weer plat en dan weer censuur, echt vervelend
Trouwens is de bitrate ook veel lager, normaal is het 448KBps en nu 248, op alle gates die het op dat moment doen
O alleen BB maar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
En zo wordt BB eigenlijk een beetje verpest door het steeds maar trage Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |