fatboy'squote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
Hoe heten die groende en roze zitzakken in de tuin nou waar ze altijd inzitten?
hahahaha goed excusequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat snappen we zelf ook allemaal welBtje blond antwoord.
en dat was het antwoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:42 schreef frizti het volgende:
gvd wat zijn de streams weer bagger, 2 op de tuin hebben wel geluid, de 2 binnen niet.
Als jij het leuk vindt om naar Menno en Joost te kijken die een spelletje spelen, of Natte Lie die slaapt te kijken, ja dan is het heel leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer is
uiterst frustrerend!!
zijn de streams al weer leuk om naar te kijken??
Omdat er toen minder mensen waren. Er is tijdens die downtime niets gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer is
uiterst frustrerend!
echt?? ik had begrepen dat ze een update gingen uitvoeren ofzo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Omdat er toen minder mensen waren. Er is tijdens die downtime niets gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Gewoon negeren, net zoals ik doe normaal bij jouw posts...
wat dan? heb geen beeld.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef lovebear het volgende:
jeetje dat gesprek tussen lieske en roel
Deze drie zitten in de finalequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:
1 - Joost
2 - Roel
3 - Tanja
4 - Lieske
paar posts hierboven vind je je antwoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Sassefras het volgende:
gebeurd er nog wat "leuks" op de streams??
?? een gesprek tussen lieske en roel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar posts hierboven vind je je antwoordmaar het is matig, dat heb ik wel begrepen...
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!quote:
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef farceman het volgende:
[..]
wat dan? heb geen beeld.....
Is Roel eigenlijk al bij baby geweest?
als er wat leuks gebeurt wordt dat meestal wel in de streamverslagen gepost...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
?? een gesprek tussen lieske en roel..
(ik wil graag weten wát ze dan bespreken)
beroerder maken, het was vanochtend nog erg snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam gisteren tijdens die downtime gedaan zeg. Het forum is beroerder dan ooit
Ik denk niet dat ze gaat veranderen. Maar ze zal wel blij zijn met alle extra aandacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!
vond al dat ze de laatste tijd wat was opgeknapt, wie weet hoe ze bijtrekt nu de baby is geboren.... en als mensen tanja dr al uit willen stemmen, stemmen ze misschien toch nog op een ander omfat ze de baby zo leuk vinden...
ik ben iig heel nieuwsgierig hoe tanja zal zijn in de groep nu de baby er is
dom wichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderen
lieske wil alleen maar studeren en dan doorwerken.
roel vraagt aan haar wil je echt nooit kinderen
lieske:nee vind t niks wil ook niet trouwen zonde van t geld als je ook weer gaat schijden
roel:maar dan ben je als je oud ben en je zit in t bejaarden tehuis helemaal eenzaam alleen
lieske: nee hoor dan neem ik gewoon een euthanazienpil (sorry weet niet hoe je dat schrijft)
een pil waar je van in slaapt
roel vind t maar nix
nou weet ik nog zo net niet, ze was al verandert de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat veranderen. Maar ze zal wel blij zijn met alle extra aandacht.
Volgens mij gaat tanja over een paar weken naar huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!
vond al dat ze de laatste tijd wat was opgeknapt, wie weet hoe ze bijtrekt nu de baby is geboren.... en als mensen tanja dr al uit willen stemmen, stemmen ze misschien toch nog op een ander omfat ze de baby zo leuk vinden...
ik ben iig heel nieuwsgierig hoe tanja zal zijn in de groep nu de baby er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |