haha Nee hoor, ik ben zelfs blij dat het een gezonde baby is én dat Tanja het goed maakt. Ik gun niemand iets slechts.quote:
ow nou dat ontging me volledig zeg!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je moeder jou (Tanja dus) dus niet het mooiste kind vond
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef Cherryman het volgende:
[..]
haha Nee hoor, ik ben zelfs blij dat het een gezonde baby is én dat Tanja het goed maakt. Ik gun niemand iets slechts.
Maar ik vroeg me gewoon af of "Geesje' aan haar eigen bevalling dacht, lees het met een knipoog! Zo lees ik ook alles hier.. als ik dit serieus ga nemen.. Dan is de wereld nog meer "fOcked" dan ik al dacht ;-)
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar behalve een foto hebben we nog niets gezien hier
Doe dat!! ;-) als jij ze nou "daar" gebruikt, zie ik ze "hier"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zal ook weer ff wat smileys gaan gebruiken hier en daar![]()
Dat gevoel heb ik nou niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerend
Ja, baby foto's zijn altijd vertederend. Maar vind het toch jammer dat we er nog helemaal niets van hebben mogen zien op de streams. Al was het alleen maar heel even showen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerend
OK. Maar ik heb dat dus niet. Sorry!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
nou wilde ze eik 'hier' gebruiken zodat jij ze 'daar' kon zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:28 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Doe dat!! ;-) als jij ze nou "daar" gebruikt, zie ik ze "hier"![]()
zitzakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
Hoe heten die groende en roze zitzakken in de tuin nou waar ze altijd inzitten?
denk dat t wel snel komt hoor de eerste goeie beeleden volgens mij laten ze tanja eerst goed rusten en zoe moeten natuurlijk ook de uren en dagen zo goed mogelijk delen want na 8 dagen mag ze niet meer in beeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, baby foto's zijn altijd vertederend. Maar vind het toch jammer dat we er nog helemaal niets van hebben mogen zien op de streams. Al was het alleen maar heel even showen.
Fatboys. Linkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
http://www.fatboyzitzak.nl/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
Zolang jij daar bent en niet hier zal ik hier en daar dwarsliggen omhet hier vooral niet te laten lijken alsof ik daar ben, kunnen we het daar hier over eens zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou wilde ze eik 'hier' gebruiken zodat jij ze 'daar' kon zien
waarom lig je nou weer dwars??
Ja dat snappen we zelf ook allemaal welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:37 schreef lovebear het volgende:
@marrije en kokstra het geeft nieeft niet of je t goevoel wel hebt of niet is voor ieder heel persoonlijk jullie vinden misschien iets heel ander erg leuk of vertederend
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Zolang jij daar bent en niet hier zal ik hier en daar dwarsliggen omhet hier vooral niet te laten lijken alsof ik daar ben, kunnen we het daar hier over eens zijn?![]()
Echt te sloom voor woorden. telkens als ik bijgelezen ben is het alweer een hel pagina verder, zo langzaam laadt het. Ik weet niet wat die update moest doen, maar dit kan toch niet de bedoeling geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
en ow wat is het forum weer fokking traag
en gisteren nog wel de update geweest!! of zijn we gewoon met te veel
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam gisteren tijdens die downtime gedaan zeg. Het forum is beroerder dan ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |