Sta ik tenminste niet alleen in dat ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
kind hoort toch bij de moeder als t mij was gebeurd had ik t zelfde gereageerd denk ik je wil toch bij je kindje zijn
ooo dat is nog erger zeg ik kon gelukkig elk moment van de dag naar haar toe en na 3 dagen (met een gewicht van 1995) mocht ze mee naar huis ik was natuurlijk in het ziekenhuis ik heb de boel op zn kop gezet dat ik echt niet weg ging zonder mn dochter hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dus![]()
Kind mocht zelfs eigenlijk eerder naar huis als ik. Heb ff ziekenhuis op z'n kop gezet dat als de kleine naar huis mocht, ik ook naar huis wilde. Voelde me kiplekker en wist echt niet wat ik daar nog deed. Achteraf niet de meest slimme zet geweest, maar ja...
Volgende is al op komst of in de planning dan?
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef arneaux het volgende:
Nou ik vind heel de geboorte helemaal niet bijzonder eigenlijk. Veel minder alsdat ik dacht dat ik het zou vinden.
geeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ooo dat is nog erger zeg ik kon gelukkig elk moment van de dag naar haar toe en na 3 dagen (met een gewicht van 1995) mocht ze mee naar huis ik was natuurlijk in het ziekenhuis ik heb de boel op zn kop gezet dat ik echt niet weg ging zonder mn dochter haha
en de tweede wordt eind januari verwacht![]()
Leuk hoor, gefeli met zwangerschap dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en de tweede wordt eind januari verwacht![]()
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.
quote:
dank jullie welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Leuk hoor, gefeli met zwangerschap dan maar. Hopelijk gaat alles goed en is de volgende idd wat zwaarder. Spannend
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo heel veel met baby's in t algemeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonder
Goh... Dat zal je MOEDER maar zeggen ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.html
Vanmorgen Bla bla bla ..... Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit heeft gezien.
ja kan niet voor anderen spreken, maar persoonlijk vind ik de geboorte van nieuw leven altijd erg ontroerend... en dan hoef ik er echt niet perse met mn neus boven op te staan hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Goh... Dat zal je MOEDER maar zeggen ...![]()
heeft ze waarschijnlijk wat urine gelekt toen dr luiers niet goed zatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Oh jij ligt al in mijn hoekje..."
Heeft ze GVD haar eigen hoekje ofzo, wat verbeeld die snol zich eigenlijk?
Het gaat erom dat je moeder jou (Tanja dus) dus niet het mooiste kind vondquote:
Maar behalve een foto hebben we nog niets gezien hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |