Ze zijn gestopt. Lieske wil een sjaal breien. Die is ook al niet meer bezig met de weekopdracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zit het nu met de weekopdrachtZie niemand meer breien op Lieske na. Opdracht mislukt?
Klopt, alleen Lieske dus de opdracht is dik misluktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zit het nu met de weekopdrachtZie niemand meer breien op Lieske na. Opdracht mislukt?
Ja precies.. ze is echt wel de bekenste baby op dit momentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
want??
denk dat ze er niet zo ver naast zitten hoor, toen tanja als zwangere rokende aanstaande moeder het huis in kwam, was dat toch ook wereldnieuws??
Inderdaad. Ik ben drie keer zwanger geweest en alle 3 keren heb ik gerookt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rookt
en ook als de moeder wel rookt kan t ook normaal op gewicht zijn en normale grote
denk dat bb wel wat milder is nu tanja isbevallen onder de weekopdracht snap best dat ze in spanning zatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb zijn ze gestopt toen tanja aan het bevallen weas, niemand kon zich meer concentreren werd als smoes gebruikt...
de weekopdracht was hoe dan ook al misluklt, dat hadden ze toch nooit meer in kunnen halen??
ik ben ook jaloersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef BBscanner het volgende:
Chantal wil ook een 'baa bie' zegt ze....![]()
Beetje jaloers imo.
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
scheelt ook niet veel 1 cm en 100 gram![]()
ik hoop dat mijn volgende iets groter is en dan lekker meteen mee naar huis mag![]()
Op welke stream hoor je Lieske????quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef stil het volgende:
Lieske stil nu!
Nouja de opdracht was imo al mislukt voordat tanja begon met bevallen, maar denk idd wel dat BB wat coulant zal zijn... is toch een feestweek nietwaar?? en hele huis staat op zn kop nu, bewoners kunnen ook wel wat extra's gebruiken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
denk dat bb wel wat milder is nu tanja isbevallen onder de weekopdracht snap best dat ze in spanning zaten
kind hoort toch bij de moeder als t mij was gebeurd had ik t zelfde gereageerd denk ik je wil toch bij je kindje zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dus![]()
Kind mocht zelfs eigenlijk eerder naar huis als ik. Heb ff ziekenhuis op z'n kop gezet dat als de kleine naar huis mocht, ik ook naar huis wilde. Voelde me kiplekker en wist echt niet wat ik daar nog deed. Achteraf niet de meest slimme zet geweest, maar ja...
Volgende is al op komst of in de planning dan?
Bij mij doet stream 4 het nog wel, de rest ligt er uit. Maar niet echt weinig boeiend Nathalie die liedjes zingt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zowel versatel als Garnier liggen eruit hier...
Edit: Versatel doet het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |