Ik vrees van niet. Dan loopt ze haar geld mis, als ze zelf opstapt. En ze gaf gisteren zelf al aan dat ze ook vroeger al dreigde met weglopen, als ze haar zin niet kreeg. Dus dat zijn gewoon praatjes van haar, die niet serieus genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze meteen weg zou gaan. Dat is dus nog niet gebeurd. Misschien over een paar dagen dan.
Subtielquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk optieft.
Reken er maar niet op dat het publiek haar wegstemt. Hoewel... over 8 dagen mag de baby toch niet meer op tv.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
We moeten maar hopen dat de nieuwe ooms en tantes haar durven te nomineren morgen, zodat ze er in ieder geval de volgende exit uit kan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
De baby is dus wel heel erg klein blijkbaar. De mutsjes pasten al niet....
Zal dus toch met roken te maken hebben.
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.htmlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef Knurkie het volgende:
ik vraag me af hoe zwaar de baby is
Niet zo verbazingwekkend dat Tanja niet is uitgescheurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus wat is die tanja snel bevallen en op de been en niet uitgescheurd ...die heeft best mazzel gehad.
dank je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.html
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter. De baby weegt 2980 gram en is 47 cm lang.
Het was een voorspoedige en snelle bevalling zonder veel complicaties. “Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie. Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit heeft gezien.
Volgens mij zijn die waarden wat lager dan gemiddeld, maar echt extreem klein is haar kindje ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.html
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter. De baby weegt 2980 gram en is 47 cm lang.
Deze baby is dus nog geen 6 pondquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn kinderen waren alledrie dik 9 pond en ook voor hen waren de mutsjes allemaal te groot. Heeft mi meer te maken met de maat van de mutsjes. (niet dat ik roken tijdens de zwangerschap wil promoten, is gewoon stom!) maar toch even als verdediging
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Feest? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja nu gaat het feest zaterdag niet door..
Tanja mag van mij donderdag vertrekken
zo een baby kreeg ik 3 jaar geleden 2130 gram 44 cm en niet gerooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rookt
en ook als de moeder wel rookt kan t ook normaal op gewicht zijn en normale grote
Kans is groot ja. Hoewle je het niet per definitie zo kan stellen. Ken rokers die bevallen zijn van een normaal tot zelfs bovengemiddeld kind. En die van mij was nog geen 4 1/2 pond terwijl ik wel ben gestopt met roken. Moest dus prematuur kleding gehaald worden voor haar. Trwijl ze pas na de utgerekende datum kwam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Beter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat het publiek haar wegstemt. Hoewel... over 8 dagen mag de baby toch niet meer op tv.
jah een kleine 6 ponder das toch een normaal gewicht voor een meisjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank je wel!
ik vind het een keurig gewicht en lengte niks klein
Bijna zes pond is echt niet onder gemiddeld hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die waarden wat lager dan gemiddeld, maar echt extreem klein is haar kindje ook weer niet.
de baby mag toch maar 8 dagen op tv ,er is toch nergens vermeld dat het 8 aan een sluitende dagen zijn?quote:
Zo dan! En ik vond mijn meissie al superklein met 2240 gram en +/- 45 cm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zo een baby kreeg ik 3 jaar geleden 2130 gram 44 cm en niet gerookt
want??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Kokstra het volgende:
"De bekendste baby ter wereld"
Jullie moesten eens weten...
Gelooft ze het zelf al, of denkt ze dat BB de baby heel snel verwisseld heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter.
Maar als dat kind ook maar een seconde in beeld komt vanavond telt dat dus als dag 1...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef LoveProfusion het volgende:
De baby mag 8 dagen lang 2 uur op beeld op de livestreams:D
Vandaag is de baby niet in beeld geweest (vanavond wel op tv) maar ik denk dat die baby voornamelijk in de babykamer blijft en dus incidenteel in beeld komt..dus Tanja kan blijven zolang ze wil.
nee, echt zwaar is het niet. en nogmaals roken tijdens een zwangerschap zou ik nooit doen. Maar die mutsjes zijn sowieso wat royaal bedoelde ik maar aan te geven. en ik ken mensen die zonder te roken kinderen hebben gekregen die nog minder zwaar waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze baby is dus nog geen 6 pond
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gelooft ze het zelf al, of denkt ze dat BB de baby heel snel verwisseld heeft?.
scheelt ook niet veel 1 cm en 100 gramquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo dan! En ik vond mijn meissie al superklein met 2240 gram en +/- 45 cm.
Gewoon negeren, net zoals ik doe normaal bij jouw posts...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske voelt zicht trots....
Kan ze AUB een spraakverbod krijgen? IK erger me groen en geel aan dat stomme kind.
Ik vond dat wel een toffe reactie van haar eigenlijk. Ze hebben hier toch wel naar toe geleefd de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske voelt zicht trots....
Kan ze AUB een spraakverbod krijgen? IK erger me groen en geel aan dat stomme kind.
als ik het goed begrepen heb zijn ze gestopt toen tanja aan het bevallen weas, niemand kon zich meer concentreren werd als smoes gebruikt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zit het nu met de weekopdrachtZie niemand meer breien op Lieske na. Opdracht mislukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |