Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef Rica het volgende:
[..]
O alleen BB maar...
Fok! loopt nu al bijna twee jaar kut.
Reden genoeg voor een nominatie lijkt mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Cherryman het volgende:
Diegene die al zwaar voorgetrokken werd heeft nu het halve huis geconfisceerd.. Buiten staat een dixie.. En om het groepsgevoel te stimuleren mag er niemand bij.. ;- )
Gezellig zo'n bevalling!
Welkom, Zonnetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:58 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik lees trouwens al een hele lange tijd mee en heb me net aangemeld om ook eens mee te gaan postenSorry als er wat fout gaat ofzo of als ik iets niet snap:)
Ze slikt ook Seroxat dus je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:56 schreef amaranta het volgende:
IK heb weleens het idee dat Ingrid enorm depressief is als ik naar gezichtsuitdrukkingen kijk
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
je hoort menno gewoon een btje snurken![]()
arme boompjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef trpetine het volgende:
[..]
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!
Ik denk dat dat komt omdat de bewoners toch wel het idee hebben dat ze overal toch vrij veel buiten worden gehouden. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij duidelijk maken wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Waarom hangt er hier een stemming alsof er iemand is dood gegaan ipv een geboorte![]()
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Sinds vandaag heb ik het idee dat de andere bewoners er niet meer toe doen. Alles draait om die baby. Wat een hype maken ze daarom heen zeg!
Eigenlijk is BB 2005 vandaag overleden... Ik kijk een stuk minder merk ik...
¤ 1,30 voor een kaartje aan iemand die ik niet mag? Nee dank je...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
Stuur Tanja een kaartje ...
gewoon om half acht? En duurt ie ook langer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.
Maar vanavond iig een speciale BB. Ben benieuwd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |