quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:14 schreef Anitra het volgende:
Als het je zo tegen staat cuall waarom kijk je dan nog?
Ik hoor hier alleen maar negatieve dingen over BB. Kijk dan niet als je er geen reet aan vind!
Ik weet het Anitra... Heb het dit weekend al aangegeven. Ik had het echter een dagje eerder verwacht.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:32 schreef Anitra het volgende:
omdat het gister volle maan was en dan de meeste bevallinmgen beginnen Flugeltje
Dankjewel!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:33 schreef muizemeis het volgende:
zo ben dr weer
Zonnetje welkom!!
Je kan via deze link morgenochtend de uitzending van vanavond terug kijken
hier geen problemen (tot nu toe)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef flugeltje het volgende:
De streams liggen er ineens uit bij mij, terwijl ze het net nog prima deden. Iemand anders hetzelfde probleem...
Wil ik ff zeker weten voor ik alles weer om ga gooien hier.
Hij doet het bij mij gelukkig ook weer.quote:
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef Anitra het volgende:
cuall ik hoor een boel mensen zeiken dat er geen reet aan BB is dan moeten ze een ander tijdverdrijf gaan zoeken wat ze wel leuk vinden.
Het word steeds meer zeiken on het zeiken en kijken wie het hardste zeikt en dat vindik zonde want er gebeuren ook leuke dingen!
Damn, welke streams heb jij dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
haha, spannend op de streams
same here, zonder FOK! geen big-brother voor mij, lees liever een avondje de forums door dan dat ik naar de uitzending kijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.
Dit is een forum waar iedereen zijn of haar mening mag en kan geven, positief of negatief.
Kan je zonde vinden, kan je jammer vinde, kan je vervelend vinden, maar het is nu eenmaal niet anders
nou dat lijkt me wel erg snel, BB zal eerst de baby wel volledig willen uitmelken... ik gok op zn vroegst volgende week donderdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
haha, spannend op de streams en Flugel en Flugelmannetje eten gewoon lekker frietjes vanaaf
Nu kan eind van de week of begin volgende week die lover van Chantal het huis in...
Nou ja, bij wijze van spreke danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Damn, welke streams heb jij dan?
Hier is het een dooie boel
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Joost zei net alwéér "Josti" Dit keer in de context JostiTosti.
Ik ga een mail sturen naar BB dat ik daar aanstoot aanneem en het kwetsend vindt voor de vele talenten in de Josti-band. Ik vind dat hij een sanctie moet krijgen.... (haar eraf ofzo)
Hear Hear !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met Cuall eens, BB is lang zo leuk niet zonder Fok! en ik zeik wat ik wil, wanneer ik dat wil en soms zelfs als ik het helemaal niet wil.
Dit is een forum waar iedereen zijn of haar mening mag en kan geven, positief of negatief.
Kan je zonde vinden, kan je jammer vinde, kan je vervelend vinden, maar het is nu eenmaal niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |