zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef style het volgende:
Tanja is zeer zeker geen aanstelster!
Vannacht zat ze gewoon te breien tijdens de weeen (zij wel, de rest schijnt van de zenuwen niet meer te kunnen breien). Was wel lachen want elke keer als ze weer bijna rij afhad leek ze weer een wee te krijgen, even wachten joh nog een steekje nog zei ze dan.
Tegen Menno en Dido maar vol blijven houden dat er niets aan de hand was en dat het gewoon een harde buik was.
Niet veel later bleek dat ze al 6 cm ontsluiting had!
Aan haar gezicht was wel goed te zien dat ze veel pijn had, maar ze liet het niet merken.
Hummie kegelt dat kind ff in de kofferbak en rijdt vervolgens met ome John langs het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:25 schreef Rianne84 het volgende:
wie gaat dat kind eigenlijk aangeven bij de gemeente? hummie herself?
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkel![]()
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Darklight het volgende:
ok, baby is er, opzouten nu Tanja, doei![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen uit de streamverslagen en wat mij betreft ben je dan gewoon een bikkel![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:13 schreef MissX het volgende:
ik hoef die bevalling ook niet in detail te zien hoor
de bevalling enzo vind ik ook een walgelijk programma
Tanja heeft het gewoon superknap gedaan. Petje af voor deze dame!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.
jahoor, mevrouw houdt er wel genoeg aan over lijkt me, ik geloof niet dat een baby wenselijk in dat BB huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef pinkplatinum het volgende:
Van mij mag ze nu ook wel winnen hoor.. het geld kan ze goed gebruiken met die kleine..
hoewel ik dr aan de andere kant donderdag ook wel wil uitzwaaien
Ik verwijs toch echt met regelmaat. En een lege topiclist kan ik het ook niet bepaald noemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:27 schreef APK het volgende:
[..]
Geen enkel topic loopt meer, alles wordt hier geplaatst.
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:30 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bewondering voor elke vrouw die door een bevalling heen komt, lijkt me absoluut geen peuleschil, of het nou makkelijk of moeilijk gaat.
Ik hoop dat jij slecht bent in voorspellen Scan, want dat gun ik haar echt niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer weg. Over een week mag de baby niet meer op tv, dus dan gaan de camera's weg en zijn moeder en dochter buiten het beeld van de camera's. Die gaat er nooit meer uit en gaat op haar sloffen winnen.
Ja ze kunnen nu bijna niks, omdat de baby anders wakker word...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef Wup het volgende:
[..]
jahoor, mevrouw houdt er wel genoeg aan over lijkt me, ik geloof niet dat een baby wenselijk in dat BB huis
inderdaad, alsof de voortzetting van de mensheid afhing van Tanja jr.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.
Ik blijf mezelf altijd weer verbazen over het feit dat mannen maar blijven denken dat het 'niks' is zo'n bevalling.... Natuurlijk komt het dagelijk vele malen voor. Maar dat betekent niet dat het iets gewoons is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wordt dagelijks enorm vaak gedaan, dus we moeten nu niet gaan doen alsof Tanja iets gedaan heeft wat andere vrouwen niet kunnen. Iedere vrouw kan het en ja... Tanja ook.
Ik ook zeer zeker niet. Iemand die 100 dagen van de buitenwereld is afgesloten en verder ook alle voor en nadelen van het verblij in hte huis heeft doorstaan mag winnen. Dat gaat voor Tanja al lang niet meer op. Ze moet dus nu wel zo snel mogelijk gewoon lekker naarhuis toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:34 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij slecht bent in voorspellen Scan, want dat gun ik haar echt niet...![]()
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb ook wel eens een enorme drol na véél pijn en moeite naar buiten weten te persen. Doen ook wel meer mensen, maar ik vond het tóch knap van mezelf.
Ja, je hebt van die vrouwen die zich heel wat irritanter gedragen tijdens de bevalling..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.
Niet alleen van Tanja, maar van alle vrouwen. En ik vind wel dat Tanja zich erg kranig gedragen heeft.
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf altijd weer verbazen over het feit dat mannen maar blijven denken dat het 'niks' is zo'n bevalling.... Natuurlijk komt het dagelijk vele malen voor. Maar dat betekent niet dat het iets gewoons is.
Ik zal wel effe een paar figuren wegpesten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef CartWOman het volgende:
Trouwens, het gros van nieuw geopende topics is ook niet bepaald van een niveau dat je zegt: "Jippie!"![]()
de bevalling zelf weet ik niet, niks van meegekregen, maar vanacht was ze stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:36 schreef muizemeis het volgende:
Klopt, maar ik blijf het een geweldige prestatie vinden.
Niet alleen van Tanja, maar van alle vrouwen. En ik vind wel dat Tanja zich erg kranig gedragen heeft.
Ik ben van mening dat niemand dit soort dingen voor een ander kan bepalen, hoe kan een ander nou voelen wat jij voelt, is altijd zo makkelijk om te roepen dat iemand zich niet aan moet stellen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar heb er al meerderen moord en brand horen gillen bij de eerste weeen hoor. En maar gillens alsof ze dood aan 't gaan zijn. Pfffft. Daar kan ik dus absoluut niet tegen, dan verbijt je je maar even hoor. Dus wat dat betreft heeft tanja het gewoon erg knap gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
Nou mensen ik ga dr weer vandoor, misschien tot later vanavond en anders tot morgen ofzo...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef muizemeis het volgende:
Nou mensen ik ga dr weer vandoor, misschien tot later vanavond en anders tot morgen ofzo...
Ach Scan, ik prijs haar toch niet de hemel in...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mooi is enzo... Dat is het zeer zeker wel. Maar Tanja heeft nu gedaan wat zeer veel vrouwen dagelijks doen. Dus om haar nu vanwege deze prestatie de hemel in te schrijven gaat me te ver. Er is nog geen vrouw geweest die het niet bleek te kunnen, of het moet een medische grond hebben.
Die topics zijn al dicht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal wel effe een paar figuren wegpesten.
Duh, alsof we dat niet allemaal weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
Precies. En wat dat betreft heeft Tanja het volgens mij heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inderdaad...
Sommige vrouwen kunnen het beter aan dan anderen. Maakt de één niet slechter dan de ander, maar ik heb er ook wel bewondering voor.
Ik ben zelf ook 2 keer bij een bevalling geweest en ik weet een beetje hoe het is. Er zijn ook vrouwen waarbij een bevalling wel 24 uur of zelfs 48 uur duurt. Dat is dus wel echt heel erg zwaar en daar heb je wel wat voor nodig om dat te doorstaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klopt niet hoor wat je daar zegt.
er zijn zat vrouwen die niet via de normale weg kunnen bevallen, je denkt toch niet dat de keizersnede alleen uit estethisch oogpunt is bedacht?
Zeer veel vrouwen dagelijks doen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit hij/zij daar echt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.
Ja en? Heb er 3 dagen over gedaan, dus weet echt wel wat het met je doet hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 2 keer bij een bevalling geweest en ik weet een beetje hoe het is. Er zijn ook vrouwen waarbij een bevalling wel 24 uur of zelfs 48 uur duurt. Dat is dus wel echt heel erg zwaar en daar heb je wel wat voor nodig om dat te doorstaan.
Deze post ontgaat mij volkomen. Zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zeer veel vrouwen dagelijks doen?
Ik dacht dat elke vrouw toch echt 9 maandig nodig hebben...
Los daarvan, vind ik dat omdat elke vrouw het doet, het niet minder emotioneel is. Ik denk dat bevallen voor elke vrouw een andere ervaring is, en om dat te gaan generaliseren gaat daarom niet op.
Er worden dagelijks ook oorden gepleegt...
Maakt het dat minder erg dan ofzo?
Eetzequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef muizemeis het volgende:
en nu echt weg hoor, anders verbrandt mn taart!!
laterz!!
OMG...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dan wordt het nog druk bij mediawatchers, sinds jalla er zit is het post aantal verdubbeld.
Dat bedoel ik dus ja. Dat lijkt me echt enorm zwaar, omdat je vanwege slaapgebrek echt steeds minder lijkt te kunnen verdragen. Petje afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja en? Heb er 3 dagen over gedaan, dus weet echt wel wat het met je doet hoor...
Je zegt dat omdat er zoveel vrouwen een kind eruit persen men niet zo moeilijk moet doen over een bevalling... Toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze post ontgaat mij volkomen. Zal wel aan mij liggen
Nee, dat zeg ik dus helemaal niet. Sommigen posten hier alsof Tanja iets heel bijzonders heeft verricht wat verder nauwelijks iemand kan .. en aangezien een bevalling dagelijk zeer vele malen gebeurt vind ik dat we haar nou niet moeten gaan betitelen als een soort wondervrouw. Die indruk had ik bij sommige posts wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je zegt dat omdat er zoveel vrouwen een kind eruit persen men niet zo moeilijk moet doen over een bevalling... Toch?
Dat is dus exact wat ik bedoel ja. Die bevalling van Tanja, die een uurtje 0f zes of zeven heeft geduurd, is in feite bijna een 'makkie' te noemen vergeleken met de vrouwen die er 24 uur of zelfs 48 uur over doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:48 schreef Djoj het volgende:
Iedere bevallig is een prestatie op zich, maar er zit een duidelijk verschil tussen 7 en 48 uur, ik spreek uit ervaring, je komt op een gegeven moment op een punt dat je totaal uitgeput bent en dan moet je nog ff...ik heb toen ook gezworen om het bij 1 te laten...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |