benner weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tanja is gewoon een uitgekookte kettingrokende crackhoer, laten we hopen dat ze vrijwillig vertrekt maar ik vrees dat "het" blijft...
nee dank je maar bedankt voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
De extra lange uitzending van dinsdag 18 oktober.
Even meekletsen bij de uitzending mensen
het zegt meer over de mensen die haar zo noemen dan over tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef lovebear het volgende:
tanja heeft trouwens ook haar lieve kanten hoor en is vaak oprechter dan anderen in t huis
en waarom nou dat crack hoer de hele tijd
dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
het zegt meer over de mensen die haar zo noemen dan over tanja
Tgekke is dat ze ooit een keer heeft gezegd een pilletje geslikt te hebben (tgros van Nederland slickt dagelijks hele kilos pillen weg, al dan niet op recept), en dat Roel meer (gebruiks)ervaring heeft met drugs en niemand noemt hem een Junk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
benner weer
tanja heeft trouwens ook haar lieve kanten hoor en is vaak oprechter dan anderen in t huis
en waarom nou dat crack hoer de hele tijd
bashen ok maar hou t netjes sommige gaan wel erg ver en scheer t idd niet over 1 kant zoals je al aangeeft met roel die wel een erge gebruiker is en maar blijfd drinken ook al word hij agresiefquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Tgekke is dat ze ooit een keer heeft gezegd een pilletje geslikt te hebben (tgros van Nederland slickt dagelijks hele kilos pillen weg, al dan niet op recept), en dat Roel meer (gebruiks)ervaring heeft met drugs en niemand noemt hem een Junk.
Overigens vindt ik Tanja nog steeds niet lief, maar zoals ik vannochtend als zei een barende vrouw hoef je even niet te bashen![]()
Daarom, hoewel ik nu tijdens de uitzending het niet voor mekaar krijg om boos op Tanja te zijn, gek hè ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
bashen ok maar hou t netjes sommige gaan wel erg ver en scheer t idd niet over 1 kant zoals je al aangeeft met roel die wel een erge gebruiker is en maar blijfd drinken ook al word hij agresief
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
De extra lange uitzending van dinsdag 18 oktober.
Even meekletsen bij de uitzending mensen
nee het is niet gek hoor ze heeft een mooi kindje op de wereld gezet daar is echt doorzettings voormogen voor nodig heb ik niet echt achter tanja gezocht ik weet ni dan kijk je toch even met andere ogenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:03 schreef CGJung het volgende:
[..]
Daarom, hoewel ik nu tijdens de uitzending het niet voor mekaar krijg om boos op Tanja te zijn, gek hè ?
Zal het horen bij het wonder van de geboortequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee het is niet gek hoor ze heeft een mooi kindje op de wereld gezet daar is echt doorzettings voormogen voor nodig heb ik niet echt achter tanja gezocht ik weet ni dan kijk je toch even met andere ogen
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:12 schreef CGJung het volgende:
[..]
Zal het horen bij het wonder van de geboorte![]()
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ik denk t vind het iig heel iets speciaals vinden elk kindje dat op de wereld komt is een wondertje
op de kleine meid en haar moeder mag ze maar een grote lieve dame wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Laten we dan maar proosten op de kleine meid en haar moeder /**/icoontje dat proost/**/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |