Ja, laten we wel wezen, tot ik er via hier achter kwam dat je de uitzendingen ook kunt bekijken via de talpa site een dag later (of wanneer je maar wil) kijk ik ook de reguliere uitzendingen zo af en toe... daarvoor volgde ik het alleen maar via Fok!quote:
Jij hebt geloof ik het hele gedoe rondom Menno niet meegekregenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Stuur je Hans Teeuwen dan ook een mailtje?
Dat begrijp ik ook wel hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik het hele gedoe rondom Menno niet meegekregen![]()
Is een standaard grap geworden in het topic... Iedere keer als iemand binnen het huis een ziekte en/of andere kwaal roept gaat er iemand hier wel een mail sturen![]()
Die mail versturen we natuurlijk niet echt.....
Eet zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
zo ff frietjes eten.
daar gok ik ook op jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik denk dat we nu ook een andere Tanja te zien krijgen.. nu ze niet meer zwanger is en gelukkig is met haar dochter.
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik denk dat we nu een Tanja gaan zien die ik niet wil zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik denk dat we nu ook een andere Tanja te zien krijgen.. nu ze niet meer zwanger is en gelukkig is met haar dochter.
smakelijk!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:46 schreef flugeltje het volgende:
zo ff frietjes eten.
een vrijwillige exit betekent dacht ik niet dat de gewone nominaties niet doorgaan hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:43 schreef cevece het volgende:
[..]
Vandaag en morgen geen verdere beelden maken van de baby. Dan kunnen ze daarna tot donderdag door. Of vandaag wel, morgen en overmorgen niet en houden ze het wederom vol tot donderdag..... volgende week donderdag gaat Tanja vrijwillig exit en hoeft er niemand uit.
Da's toch geen belediging?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:38 schreef flugeltje het volgende:
Joost zei net alwéér "Josti" Dit keer in de context JostiTosti.
Ik ga een mail sturen naar BB dat ik daar aanstoot aanneem en het kwetsend vindt voor de vele talenten in de Josti-band. Ik vind dat hij een sanctie moet krijgen.... (haar eraf ofzo)
Dat idee heb ik ook. Tanja zou weleens heel autoritair kunnen gaan worden ivm haar baby. Ik denk dat de andere bewoners dit gauw zullen afstraffen, vooral Rob...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik denk dat we nu een Tanja gaan zien die ik niet wil zien![]()
Het kan meevallen, maar ze heeft al eerder aangegeven welke noten ze op haar zang heeft en dat alle bewoners zich aan allerlei "Tanja-rules" moeten gaan houden.
Van mij mag ze echt zo snel mogelijk vertrekken, ik heb mijn buikvol van dat hele baby-gedoe
![]()
staat los van elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
een vrijwillige exit betekent dacht ik niet dat de gewone nominaties niet doorgaan hoor
denk je niet dat het kleine meisje haar juist liever maakt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Tanja zou weleens heel autoritair kunnen gaan worden ivm haar baby. Ik denk dat de andere bewoners dit gauw zullen afstraffen, vooral Rob...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
jos·ti tos·ti (de ~ (m.), ~'s)
1 gerecht van twee geroosterde sneetjes brood met ham en kaas bereidt door een lid van de josti-band of soortgelijke figuren => croque-monsieur-le-josti
Ja ik vond haar inderdaad de laatste tijd iets gezelliger.. meer lachen enzo en meedoen.. en vond die ruzie met rob ook wel lachen om te zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
daar gok ik ook op ja
vond zowiezo al dat ze de laatste twee weken zo ongeveer, stuk was opgeknapt
Jij maakt tenminste verstandige opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk niet dat we een hele andere Tanja te zien krijgen. Volgensmij is ze gewoon geen groepsmens en ook haar moeder zei dat ze in het huis en tijdens de zwangerschap niet heel erg anders was dan daarvoor.
Als ze haar best doet draait ze best aardig mee in de groep, maar het is nou eenmaal een type dat je altijd aan de buitenrand van een groep vindt, zijdelings verbonden, en nooit in het middelpunt.
Goh, hártstikke leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:44 schreef Zonnetje2102 het volgende:
daar kon ik ook wel om lachen ja!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:52 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ja ik vond haar inderdaad de laatste tijd iets gezelliger.. meer lachen enzo en meedoen.. en vond die ruzie met rob ook wel lachen om te zien![]()
![]()
nouja overdag kwam mij beter uit en ik heb direct lijntje met hummie, dus ik bellen: hummie, die weeënopwekkers NU die vrouw in, ik ben er klaar voor... en voilaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
2x is beetje teveel
Ik hoop het oprecht, zeker in het belang van haar dochtertje, maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef muizemeis het volgende:
[..]
denk je niet dat het kleine meisje haar juist liever maakt?
niet snel gaan editten als ik je net aan net aan het quoten ben hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
2x is beetje teveel
Dan duurt de dag nog zo kort daarna en dan kan ze minder roken om de nicotine in haar borstvoeding zodanig op peil te krijgen dat de baby geen afkickverschijnselen vertoont.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef MissX het volgende:
toch vind ik het wel aso van Tanja hoor, gewoon een beetje overdag gaan bevallen pffff
Had ze niet gewoon om 6 uur weeen kunnen krijgen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |