Jalours dat je ex-collega en gebruiker misschien wel goed terechtkomt. Waar jij in de goot blijft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zo, heeft die crackhoer dat nicotinemonstertje uitgepoept?
Hier is ook nog een geinige discussie gaandequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik verwijs toch echt met regelmaat. En een lege topiclist kan ik het ook niet bepaald noemen.
Trouwens, het gros van nieuw geopende topics is ook niet bepaald van een niveau dat je zegt: "Jippie!"![]()
En Bep is 'in ta house'quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik constateerde dat ze zichzelf kranig gehouden heeft. Als dat al niet meer mag...
Waarschijnlijk bedoeld iedereen hier gewoon hetzelfde.... Het is iets wat veel vrouwen doen, maar het wordt daardoor geen mindere prestatie. Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid en ik vind het knap dat iemand zich daar zonder al te veel gekerm doorheen slaat. That's it.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor Flugeltje, maar op zich vind ik het niet echt een prestatie, zeker gezien het feit dat alles zo vlot liep.
quote:
Tuurlijk mag dat......quote:Een bevalling is voor élke vrouw een prestatie Cual... Tanja wordt er niet heilig door verklaard, ze is niets meer dan een ander, maar zeker ook niets minder.
Ik constateerde dat ze zichzelf kranig gehouden heeft. Als dat al niet meer mag...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ik vond trouwens wel dat NSE (ook Talpa) behoorlijk negatief was. Zeker tegen Endemol. Dat had ik van RTL verwacht... maar zeker niet van NSE. En vond het zeker raar hoe die vrouw vertelde dat Endemol haar zin nu had en ze Tanja konden afvoeren uit bb.
Helemaal eensch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoeld iedereen hier gewoon hetzelfde.... Het is iets wat veel vrouwen doen, maar het wordt daardoor geen mindere prestatie. Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid en ik vind het knap dat iemand zich daar zonder al te veel gekerm doorheen slaat. That's it.
Ik vind het alleen zo typerend dat een hele hoop mannen reageren alsof het maar een eitje is zo'n kind baren. Alsof het een feestje zou zijn als je hele doos wordt uitgerekt en in de fik staat.
Maar zoals ik al aangaf, ze hoeft niet heilig verklaard te worden. Het is 'gewoon' een bevalling idd. Maar het wil ook niet zeggen dat omdát het Tanja is je het géén prestatie mag vinden.
dat weten we niet want de streams werden weggedraaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
FF een vraagje, de verloskundigen hadden het bij de voorlichting over een bewoner die Tanja zou moeten ondersteunen en helpen en hun zou moeten bellen. Wie heeft die taak uiteindelijk op zich genomen?
Ja zij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Jojogirl hebben tenminste niveau![]()
* Peter6000 gaat een uurtje tv kijken
Tanja is gewoon een uitgekookte kettingrokende crackhoer, laten we hopen dat ze vrijwillig vertrekt maar ik vrees dat "het" blijft...quote:
Wil je dat bij gelegenheid ook een keer tegen flugelmannetje vertellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Jojogirl hebben tenminste niveau![]()
* Peter6000 gaat een uurtje tv kijken
Ik dacht dat Natalie in eerste instantie naar de DBK is gegaan (kan ook dido geweest zijn). Daarna is Tanja zelf gegaan en toen heeft BB zelf maar besloten om toch maar de verlossers te bellen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Jojogirl het volgende:
FF een vraagje, de verloskundigen hadden het bij de voorlichting over een bewoner die Tanja zou moeten ondersteunen en helpen en hun zou moeten bellen. Wie heeft die taak uiteindelijk op zich genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |