Best wel jammer, dat Samen vervalt, is toch een comedie met groeipotentiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef MissHobje het volgende:
Samen vervalt, komt langere uitzending las ik net op de site..
Dat laatste zei Chantal vanmorgen ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:13 schreef riri het volgende:
lijkt wel of de koningin is bevallen van een baby.....
elke seconde worden er ik weet niet hoeveel baby's geboren op de wereld,zo bijzonder is het niet hoor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
In ieder geval een betere TT dan die vorige
Dido en Nathaliequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef Kokstra het volgende:
Wiens bedden zijn dat eigenlijk? Dido en Ingrid?
Ik heb al gestemd... Oneens natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:22 schreef Gert het volgende:
Op www.talpa.tv staat momenteel een poll.
De stelling luidt:
TALPA VRAAGT JE MENING
Big Brother wordt nog leuker nu er een baby is
Stand tot nu toe:
EENS: 49%
ONEENS: 51%
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Tanja loopt als een cowboy die iets te lang op zn paard heeft gezeten :p
Mochten ze willen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:22 schreef Gert het volgende:
Op www.talpa.tv staat momenteel een poll.
De stelling luidt:
TALPA VRAAGT JE MENING
Big Brother wordt nog leuker nu er een baby is
Stand tot nu toe:
EENS: 49%
ONEENS: 51%
ikvind t toch wel iets hebben een bb baby ben blij voor tanja ze is toch wel gelukkig met haarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd... Oneens natuurlijk.
Dat zijn flauwe grappen tussen roel en lieske.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef noekje het volgende:
Lieske: Zullen we een baby maken Roel?
Roel: ja hoor.
Noekje: Ja leuk!!! Of is dat hypcoriet omdat ik eigenlijk Roel uitkots?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus wat is die tanja snel bevallen en op de been en niet uitgescheurd ...die heeft best mazzel gehad.
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef Kokstra het volgende:
Kan iemand trouwens die resultaten zien van Talpa's populairste bewoner poll? Ik kom steeds terug op de hoofdpagina![]()
Dat zijn twee verschillenden dingen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
ikvind t toch wel iets hebben een bb baby ben blij voor tanja ze is toch wel gelukkig met haar
oost west thuis bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske weer hoor
De wind komt van zee ofzo.. of van het land....
Goedzo Lieske
Ik had gehoopt dat ze meteen weg zou gaan. Dat is dus nog niet gebeurd. Misschien over een paar dagen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
Maar ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk optieft.
Oh, nu zie ik het wel. Joost op eenzame hoogtequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:
1 - Joost
2 - Roel
3 - Tanja
4 - Lieske
Ik vrees van niet. Dan loopt ze haar geld mis, als ze zelf opstapt. En ze gaf gisteren zelf al aan dat ze ook vroeger al dreigde met weglopen, als ze haar zin niet kreeg. Dus dat zijn gewoon praatjes van haar, die niet serieus genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze meteen weg zou gaan. Dat is dus nog niet gebeurd. Misschien over een paar dagen dan.
Subtielquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk optieft.
Reken er maar niet op dat het publiek haar wegstemt. Hoewel... over 8 dagen mag de baby toch niet meer op tv.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:38 schreef Gert het volgende:
We moeten maar hopen dat de nieuwe ooms en tantes haar durven te nomineren morgen, zodat ze er in ieder geval de volgende exit uit kan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
De baby is dus wel heel erg klein blijkbaar. De mutsjes pasten al niet....
Zal dus toch met roken te maken hebben.
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.htmlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef Knurkie het volgende:
ik vraag me af hoe zwaar de baby is
Niet zo verbazingwekkend dat Tanja niet is uitgescheurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus wat is die tanja snel bevallen en op de been en niet uitgescheurd ...die heeft best mazzel gehad.
dank je wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bb_geboren.html
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter. De baby weegt 2980 gram en is 47 cm lang.
Het was een voorspoedige en snelle bevalling zonder veel complicaties. “Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie. Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit heeft gezien.
Volgens mij zijn die waarden wat lager dan gemiddeld, maar echt extreem klein is haar kindje ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter. De baby weegt 2980 gram en is 47 cm lang.
Deze baby is dus nog geen 6 pondquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
mijn kinderen waren alledrie dik 9 pond en ook voor hen waren de mutsjes allemaal te groot. Heeft mi meer te maken met de maat van de mutsjes. (niet dat ik roken tijdens de zwangerschap wil promoten, is gewoon stom!) maar toch even als verdediging
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Feest? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja nu gaat het feest zaterdag niet door..
Tanja mag van mij donderdag vertrekken
zo een baby kreeg ik 3 jaar geleden 2130 gram 44 cm en niet gerooktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rookt
en ook als de moeder wel rookt kan t ook normaal op gewicht zijn en normale grote
Kans is groot ja. Hoewle je het niet per definitie zo kan stellen. Ken rokers die bevallen zijn van een normaal tot zelfs bovengemiddeld kind. En die van mij was nog geen 4 1/2 pond terwijl ik wel ben gestopt met roken. Moest dus prematuur kleding gehaald worden voor haar. Trwijl ze pas na de utgerekende datum kwam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Beter!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dat het publiek haar wegstemt. Hoewel... over 8 dagen mag de baby toch niet meer op tv.
jah een kleine 6 ponder das toch een normaal gewicht voor een meisjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank je wel!
ik vind het een keurig gewicht en lengte niks klein
Bijna zes pond is echt niet onder gemiddeld hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die waarden wat lager dan gemiddeld, maar echt extreem klein is haar kindje ook weer niet.
de baby mag toch maar 8 dagen op tv ,er is toch nergens vermeld dat het 8 aan een sluitende dagen zijn?quote:
Zo dan! En ik vond mijn meissie al superklein met 2240 gram en +/- 45 cm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zo een baby kreeg ik 3 jaar geleden 2130 gram 44 cm en niet gerookt
want??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Kokstra het volgende:
"De bekendste baby ter wereld"
Jullie moesten eens weten...
Gelooft ze het zelf al, of denkt ze dat BB de baby heel snel verwisseld heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
Vanmorgen om 11:14 uur precies is Tanja bevallen van een kerngezonde dochter.
Maar als dat kind ook maar een seconde in beeld komt vanavond telt dat dus als dag 1...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef LoveProfusion het volgende:
De baby mag 8 dagen lang 2 uur op beeld op de livestreams:D
Vandaag is de baby niet in beeld geweest (vanavond wel op tv) maar ik denk dat die baby voornamelijk in de babykamer blijft en dus incidenteel in beeld komt..dus Tanja kan blijven zolang ze wil.
nee, echt zwaar is het niet. en nogmaals roken tijdens een zwangerschap zou ik nooit doen. Maar die mutsjes zijn sowieso wat royaal bedoelde ik maar aan te geven. en ik ken mensen die zonder te roken kinderen hebben gekregen die nog minder zwaar waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze baby is dus nog geen 6 pond
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gelooft ze het zelf al, of denkt ze dat BB de baby heel snel verwisseld heeft?.
scheelt ook niet veel 1 cm en 100 gramquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo dan! En ik vond mijn meissie al superklein met 2240 gram en +/- 45 cm.
Gewoon negeren, net zoals ik doe normaal bij jouw posts...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske voelt zicht trots....
Kan ze AUB een spraakverbod krijgen? IK erger me groen en geel aan dat stomme kind.
Ik vond dat wel een toffe reactie van haar eigenlijk. Ze hebben hier toch wel naar toe geleefd de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske voelt zicht trots....
Kan ze AUB een spraakverbod krijgen? IK erger me groen en geel aan dat stomme kind.
als ik het goed begrepen heb zijn ze gestopt toen tanja aan het bevallen weas, niemand kon zich meer concentreren werd als smoes gebruikt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zit het nu met de weekopdrachtZie niemand meer breien op Lieske na. Opdracht mislukt?
Ze zijn gestopt. Lieske wil een sjaal breien. Die is ook al niet meer bezig met de weekopdracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Hoe zit het nu met de weekopdrachtZie niemand meer breien op Lieske na. Opdracht mislukt?
Klopt, alleen Lieske dus de opdracht is dik misluktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:53 schreef BBscanner het volgende:
Ja precies.. ze is echt wel de bekenste baby op dit momentquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
want??
denk dat ze er niet zo ver naast zitten hoor, toen tanja als zwangere rokende aanstaande moeder het huis in kwam, was dat toch ook wereldnieuws??
Inderdaad. Ik ben drie keer zwanger geweest en alle 3 keren heb ik gerookt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn ook wel eens babys bij die heel klein zijn terwijl de moeder niet rookt
en ook als de moeder wel rookt kan t ook normaal op gewicht zijn en normale grote
denk dat bb wel wat milder is nu tanja isbevallen onder de weekopdracht snap best dat ze in spanning zatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:55 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb zijn ze gestopt toen tanja aan het bevallen weas, niemand kon zich meer concentreren werd als smoes gebruikt...
de weekopdracht was hoe dan ook al misluklt, dat hadden ze toch nooit meer in kunnen halen??
ik ben ook jaloersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef BBscanner het volgende:
Chantal wil ook een 'baa bie' zegt ze....![]()
Beetje jaloers imo.
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
scheelt ook niet veel 1 cm en 100 gram![]()
ik hoop dat mijn volgende iets groter is en dan lekker meteen mee naar huis mag![]()
Op welke stream hoor je Lieske????quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef stil het volgende:
Lieske stil nu!
Nouja de opdracht was imo al mislukt voordat tanja begon met bevallen, maar denk idd wel dat BB wat coulant zal zijn... is toch een feestweek nietwaar?? en hele huis staat op zn kop nu, bewoners kunnen ook wel wat extra's gebruiken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
denk dat bb wel wat milder is nu tanja isbevallen onder de weekopdracht snap best dat ze in spanning zaten
kind hoort toch bij de moeder als t mij was gebeurd had ik t zelfde gereageerd denk ik je wil toch bij je kindje zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dus![]()
Kind mocht zelfs eigenlijk eerder naar huis als ik. Heb ff ziekenhuis op z'n kop gezet dat als de kleine naar huis mocht, ik ook naar huis wilde. Voelde me kiplekker en wist echt niet wat ik daar nog deed. Achteraf niet de meest slimme zet geweest, maar ja...
Volgende is al op komst of in de planning dan?
Bij mij doet stream 4 het nog wel, de rest ligt er uit. Maar niet echt weinig boeiend Nathalie die liedjes zingt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:02 schreef Foreverblue het volgende:
Zowel versatel als Garnier liggen eruit hier...
Edit: Versatel doet het weer.
Sta ik tenminste niet alleen in dat ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
kind hoort toch bij de moeder als t mij was gebeurd had ik t zelfde gereageerd denk ik je wil toch bij je kindje zijn
ooo dat is nog erger zeg ik kon gelukkig elk moment van de dag naar haar toe en na 3 dagen (met een gewicht van 1995) mocht ze mee naar huis ik was natuurlijk in het ziekenhuis ik heb de boel op zn kop gezet dat ik echt niet weg ging zonder mn dochter hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat ze niet mee naar huis mocht vond ik op zich niet zo erg, moest zelf ook in ziekenhuis blijven. Alleen dat ik bijna niet op de couveuse afdeling mocht komen vond ikminder, alleen als ze wakker was en verder via de cam kijken. BB in het klein dus![]()
Kind mocht zelfs eigenlijk eerder naar huis als ik. Heb ff ziekenhuis op z'n kop gezet dat als de kleine naar huis mocht, ik ook naar huis wilde. Voelde me kiplekker en wist echt niet wat ik daar nog deed. Achteraf niet de meest slimme zet geweest, maar ja...
Volgende is al op komst of in de planning dan?
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:04 schreef arneaux het volgende:
Nou ik vind heel de geboorte helemaal niet bijzonder eigenlijk. Veel minder alsdat ik dacht dat ik het zou vinden.
geeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ooo dat is nog erger zeg ik kon gelukkig elk moment van de dag naar haar toe en na 3 dagen (met een gewicht van 1995) mocht ze mee naar huis ik was natuurlijk in het ziekenhuis ik heb de boel op zn kop gezet dat ik echt niet weg ging zonder mn dochter haha
en de tweede wordt eind januari verwacht![]()
Leuk hoor, gefeli met zwangerschap dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en de tweede wordt eind januari verwacht![]()
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik snap ook niet precies waarom mensen hier het zo bijzonder kunnen vinden, want we hebben er helemaal niks van gezien of gehoord. Beetje vreemd.
quote:
dank jullie welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Leuk hoor, gefeli met zwangerschap dan maar. Hopelijk gaat alles goed en is de volgende idd wat zwaarder. Spannend
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo heel veel met baby's in t algemeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonder
Goh... Dat zal je MOEDER maar zeggen ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Vanmorgen Bla bla bla ..... Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit heeft gezien.
ja kan niet voor anderen spreken, maar persoonlijk vind ik de geboorte van nieuw leven altijd erg ontroerend... en dan hoef ik er echt niet perse met mn neus boven op te staan hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Goh... Dat zal je MOEDER maar zeggen ...![]()
heeft ze waarschijnlijk wat urine gelekt toen dr luiers niet goed zatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Oh jij ligt al in mijn hoekje..."
Heeft ze GVD haar eigen hoekje ofzo, wat verbeeld die snol zich eigenlijk?
Het gaat erom dat je moeder jou (Tanja dus) dus niet het mooiste kind vondquote:
Maar behalve een foto hebben we nog niets gezien hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
je hoef de bavalling zelf niet gezien te hebben om t bijzonder te vinden je ziet hoe ernaar zn bevalling word toegewerkt en dan zie je uiteindelijk zn lief klein hummeltje en das gewoon erg bijzonder
haha Nee hoor, ik ben zelfs blij dat het een gezonde baby is én dat Tanja het goed maakt. Ik gun niemand iets slechts.quote:
ow nou dat ontging me volledig zeg!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je moeder jou (Tanja dus) dus niet het mooiste kind vond
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef Cherryman het volgende:
[..]
haha Nee hoor, ik ben zelfs blij dat het een gezonde baby is én dat Tanja het goed maakt. Ik gun niemand iets slechts.
Maar ik vroeg me gewoon af of "Geesje' aan haar eigen bevalling dacht, lees het met een knipoog! Zo lees ik ook alles hier.. als ik dit serieus ga nemen.. Dan is de wereld nog meer "fOcked" dan ik al dacht ;-)
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerendquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar behalve een foto hebben we nog niets gezien hier
Doe dat!! ;-) als jij ze nou "daar" gebruikt, zie ik ze "hier"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zal ook weer ff wat smileys gaan gebruiken hier en daar![]()
Dat gevoel heb ik nou niet...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerend
Ja, baby foto's zijn altijd vertederend. Maar vind het toch jammer dat we er nog helemaal niets van hebben mogen zien op de streams. Al was het alleen maar heel even showen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit je gaat die baby toch niet irl zien alleen via beel een of t nou een foto is of een filmpje t blijfd heel mooi om te zien vind baby fotos van anderen ook altij ontroerend
OK. Maar ik heb dat dus niet. Sorry!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
nou wilde ze eik 'hier' gebruiken zodat jij ze 'daar' kon zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:28 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Doe dat!! ;-) als jij ze nou "daar" gebruikt, zie ik ze "hier"![]()
zitzakkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
Hoe heten die groende en roze zitzakken in de tuin nou waar ze altijd inzitten?
denk dat t wel snel komt hoor de eerste goeie beeleden volgens mij laten ze tanja eerst goed rusten en zoe moeten natuurlijk ook de uren en dagen zo goed mogelijk delen want na 8 dagen mag ze niet meer in beeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, baby foto's zijn altijd vertederend. Maar vind het toch jammer dat we er nog helemaal niets van hebben mogen zien op de streams. Al was het alleen maar heel even showen.
Fatboys. Linkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
http://www.fatboyzitzak.nl/quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
Zolang jij daar bent en niet hier zal ik hier en daar dwarsliggen omhet hier vooral niet te laten lijken alsof ik daar ben, kunnen we het daar hier over eens zijn?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou wilde ze eik 'hier' gebruiken zodat jij ze 'daar' kon zien
waarom lig je nou weer dwars??
Ja dat snappen we zelf ook allemaal welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:37 schreef lovebear het volgende:
@marrije en kokstra het geeft nieeft niet of je t goevoel wel hebt of niet is voor ieder heel persoonlijk jullie vinden misschien iets heel ander erg leuk of vertederend
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:36 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Zolang jij daar bent en niet hier zal ik hier en daar dwarsliggen omhet hier vooral niet te laten lijken alsof ik daar ben, kunnen we het daar hier over eens zijn?![]()
Echt te sloom voor woorden. telkens als ik bijgelezen ben is het alweer een hel pagina verder, zo langzaam laadt het. Ik weet niet wat die update moest doen, maar dit kan toch niet de bedoeling geweest zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:33 schreef muizemeis het volgende:
en ow wat is het forum weer fokking traag
en gisteren nog wel de update geweest!! of zijn we gewoon met te veel
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam gisteren tijdens die downtime gedaan zeg. Het forum is beroerder dan ooit
fatboy'squote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef arneaux het volgende:
hahahaha goed excusequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja dat snappen we zelf ook allemaal welBtje blond antwoord.
en dat was het antwoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:42 schreef frizti het volgende:
gvd wat zijn de streams weer bagger, 2 op de tuin hebben wel geluid, de 2 binnen niet.
Als jij het leuk vindt om naar Menno en Joost te kijken die een spelletje spelen, of Natte Lie die slaapt te kijken, ja dan is het heel leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer is
uiterst frustrerend!!
zijn de streams al weer leuk om naar te kijken??
Omdat er toen minder mensen waren. Er is tijdens die downtime niets gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gisteren na de downtime ging het eik wel erg goed, snap ook niet dat het nu niet goed meer is
uiterst frustrerend!
echt?? ik had begrepen dat ze een update gingen uitvoeren ofzo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Omdat er toen minder mensen waren. Er is tijdens die downtime niets gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:52 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Gewoon negeren, net zoals ik doe normaal bij jouw posts...
wat dan? heb geen beeld.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:54 schreef lovebear het volgende:
jeetje dat gesprek tussen lieske en roel
Deze drie zitten in de finalequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:
1 - Joost
2 - Roel
3 - Tanja
4 - Lieske
paar posts hierboven vind je je antwoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Sassefras het volgende:
gebeurd er nog wat "leuks" op de streams??
?? een gesprek tussen lieske en roel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
paar posts hierboven vind je je antwoordmaar het is matig, dat heb ik wel begrepen...
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!quote:
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef farceman het volgende:
[..]
wat dan? heb geen beeld.....
Is Roel eigenlijk al bij baby geweest?
als er wat leuks gebeurt wordt dat meestal wel in de streamverslagen gepost...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef Sassefras het volgende:
[..]
?? een gesprek tussen lieske en roel..
(ik wil graag weten wát ze dan bespreken)
beroerder maken, het was vanochtend nog erg snel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben ze in godsnaam gisteren tijdens die downtime gedaan zeg. Het forum is beroerder dan ooit
Ik denk niet dat ze gaat veranderen. Maar ze zal wel blij zijn met alle extra aandacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!
vond al dat ze de laatste tijd wat was opgeknapt, wie weet hoe ze bijtrekt nu de baby is geboren.... en als mensen tanja dr al uit willen stemmen, stemmen ze misschien toch nog op een ander omfat ze de baby zo leuk vinden...
ik ben iig heel nieuwsgierig hoe tanja zal zijn in de groep nu de baby er is
dom wichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderen
lieske wil alleen maar studeren en dan doorwerken.
roel vraagt aan haar wil je echt nooit kinderen
lieske:nee vind t niks wil ook niet trouwen zonde van t geld als je ook weer gaat schijden
roel:maar dan ben je als je oud ben en je zit in t bejaarden tehuis helemaal eenzaam alleen
lieske: nee hoor dan neem ik gewoon een euthanazienpil (sorry weet niet hoe je dat schrijft)
een pil waar je van in slaapt
roel vind t maar nix
nou weet ik nog zo net niet, ze was al verandert de laatste tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:03 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat veranderen. Maar ze zal wel blij zijn met alle extra aandacht.
Volgens mij gaat tanja over een paar weken naar huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou, zou tanja niet meteen uitvlakken hoor!!
vond al dat ze de laatste tijd wat was opgeknapt, wie weet hoe ze bijtrekt nu de baby is geboren.... en als mensen tanja dr al uit willen stemmen, stemmen ze misschien toch nog op een ander omfat ze de baby zo leuk vinden...
ik ben iig heel nieuwsgierig hoe tanja zal zijn in de groep nu de baby er is
lieskequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske en roel hadden het over kinderen roel vind het heel leuk en wil er later een paar kinderen
lieske wil alleen maar studeren en dan doorwerken.
roel vraagt aan haar wil je echt nooit kinderen
lieske:nee vind t niks wil ook niet trouwen zonde van t geld als je ook weer gaat schijden
roel:maar dan ben je als je oud ben en je zit in t bejaarden tehuis helemaal eenzaam alleen
lieske: nee hoor dan neem ik gewoon een euthanazienpil (sorry weet niet hoe je dat schrijft)
een pil waar je van in slaapt
roel vind t maar nix
Helemaal mee eens! Dat kind afzeiken is wel het meest stupide wat je kan doen als posterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Zie je wel, ik wist het!!!
Als ik werk gebeuren alle dingen! De exits mis ik door het werk, en nu dit weer...
Nou gefeliciteerd allemaal met de eerste BB baby!! Ik hoop maar dat er hier niet zo veel zeikerds zitten als op de BB blog, daar zitten ze zelfs het kind al af te zeiken (te triest gewoon)
BTW: ik heb erg veel probs met de streams, ligt dat aan mij of ligt alles een beetje plat na de bevalling?
denk je dat ze zelf gaat?? kan me haast niet voorstellen, dan loopt ze toch een hoop geld mis?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij gaat tanja over een paar weken naar huis.
Daarom heb ik die streep door haar naam gezet.
Mocht ze blijven dat kan ze wel ver komen maar dat komt alleen door de baby.
Vind Roel anders ook aardig raar denken (ik ga trouwens en neem kinderen zodat ik later als ik bejaard ben niet alleen ben...)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieskeheeft soms van die rare ideeen.
![]()
stream 3 + 4 werken de andere twee doen het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Als ik werk gebeuren alle dingen! De exits mis ik door het werk, en nu dit weer...
Nou gefeliciteerd allemaal met de eerste BB baby!! Ik hoop maar dat er hier niet zo veel zeikerds zitten als op de BB blog, daar zitten ze zelfs het kind al af te zeiken (te triest gewoon)
BTW: ik heb erg veel probs met de streams, ligt dat aan mij of ligt alles een beetje plat na de bevalling?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:12 schreef Ashy het volgende:
Wat een trage boel![]()
Roel doet maar weer eens een poging
Halloquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Sonique het volgende:
HAllo luitjes...
Was gewoon een grapje, ze zei ook dat ze voor het geval dat nog een shotgun in de kofferbak zou leggen om zichzelf van kant te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat van het pilletje is gewoon dom, je gaat jezelf toch niet vasn kant maken omdat je alleen bent?
het is haar leeftijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:12 schreef lovebear het volgende:
lieske heeft iid rare ideeen dat je al aan zoiets denk
niet normaal
stream 1 en 2 doen het niet nee
dat is onzin, ze is toch al eerder genomineerd geweest?? en als ik de aflevering van gisteren zag, was chantal flink tanja aan het bashen dus als ze consequent is stamt ze straks op tanja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:17 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk blijft Tanja, er is niemand in het huis die haar durft te nomineren vanwege de baby.
Ze is gehaaid genoeg om alles te eisen van BB wat ze wil.
ze waren met een serieus gesprek bezig en zag dr niet lachen toen ze dat ze roel vroeg ook of ze t meende ze zei jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje, ze zei ook dat ze voor het geval dat nog een shotgun in de kofferbak zou leggen om zichzelf van kant te maken![]()
Breng die taart eens Hier!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
... ik dacht ach kan wel een half uurtje ee hartige taart gaan maken, duurt vast nog wel ff....
....
Ik zag het gesprek ook. Maar het was gewoon een grap hoor. Je hoeft natuurlijk niet altijd te lachen om zoiets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
ze waren met een serieus gesprek bezig en zag dr niet lachen toen ze dat ze roel vroeg ook of ze t meende ze zei ja
en dan nog tis al niet normaal als je dat al zo zegt
euhm... hij is nog niet afquote:
Oant moanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef frizti het volgende:
Nu is voor mij de maat vol, BB met zijn kut-censuur kan me de pot op.
Ik ga er niet meer naar kijken en/of lezen. Succes voor iedereen die het wil volhouden naar deze fake-bb te kijken.
kloon kopuh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
En zo wordt BB eigenlijk een beetje verpest door het steeds maar trage Fok.
En ze weten maar niet waar het aan ligt, behalve dan dat het zeker scheelt als er minder users zijn.
Gelukkig zijn ze nu iets heel rigoreus van plan, heb ik via via gehoord: alleen users met een nummer tot 50.000 worden straks nog toegelaten.
Dit zal wel een schok voor sommigen zijn, die ineens buiten de boot vallen, maar alles is beter dan deze dikke stront.![]()
Ik kan normaal maar met 233 kijken, dus dit is een verbetering voor mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:36 schreef BONG4002 het volgende:
Streams zijn dramatisch vanmiddag, dan ligt de boel weer plat en dan weer censuur, echt vervelend
Trouwens is de bitrate ook veel lager, normaal is het 448KBps en nu 248, op alle gates die het op dat moment doen
O alleen BB maar...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:44 schreef Rica het volgende:
[..]
O alleen BB maar...
Fok! loopt nu al bijna twee jaar kut.
Reden genoeg voor een nominatie lijkt mequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Cherryman het volgende:
Diegene die al zwaar voorgetrokken werd heeft nu het halve huis geconfisceerd.. Buiten staat een dixie.. En om het groepsgevoel te stimuleren mag er niemand bij.. ;- )
Gezellig zo'n bevalling!
Welkom, Zonnetje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:58 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik lees trouwens al een hele lange tijd mee en heb me net aangemeld om ook eens mee te gaan postenSorry als er wat fout gaat ofzo of als ik iets niet snap:)
Ze slikt ook Seroxat dus je kan wel eens gelijk hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:56 schreef amaranta het volgende:
IK heb weleens het idee dat Ingrid enorm depressief is als ik naar gezichtsuitdrukkingen kijk
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
je hoort menno gewoon een btje snurken![]()
arme boompjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef trpetine het volgende:
[..]
Een beetje??? Hij ligt een aardig oerwoud om te zagen!!
Ik denk dat dat komt omdat de bewoners toch wel het idee hebben dat ze overal toch vrij veel buiten worden gehouden. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:55 schreef cuall het volgende:
Kan iemand mij duidelijk maken wat er nu eigenlijk aan de hand is.
Waarom hangt er hier een stemming alsof er iemand is dood gegaan ipv een geboorte![]()
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef ChantalC het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Sinds vandaag heb ik het idee dat de andere bewoners er niet meer toe doen. Alles draait om die baby. Wat een hype maken ze daarom heen zeg!
Eigenlijk is BB 2005 vandaag overleden... Ik kijk een stuk minder merk ik...
¤ 1,30 voor een kaartje aan iemand die ik niet mag? Nee dank je...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:06 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
Stuur Tanja een kaartje ...
gewoon om half acht? En duurt ie ook langer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat is zo. Om lekker sjaggerijnig van te worden.
Maar vanavond iig een speciale BB. Ben benieuwd.![]()
De komende dagen worden een drama om te volgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat de bewoners toch wel het idee hebben dat ze overal toch vrij veel buiten worden gehouden. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen.
Ik ben Big Brother alleen maar leuk gaan vinden door dit forum idd. Zonder Fok! Had ik het denk ik niet gekeken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik, maar BB is alleen maar leuk icm Fok.
Cuall - Hummie 1:0quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik heb die indruk niet alleen vandaag, maar al vanaf het begin. Begrijp me niet verkeert hoor ik heb niks tegen de baby en ben blij dat ze gezond is, maar in deze BB wordt zo ernstig met 2 maten gemeten dat ik er echt flauw van word. Alles stond en staat in het kader van Tanja en haar baby en ik hoop echt dat dit HEEL SNEL zal veranderen want ik ben die one man show echt zo zat als pap
![]()
Dat vandaag in het teken van Tanja en haar dochter staat begrijp ik wel, maar er zijn nog andere bewoners in het huis.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
gewoon om half acht? En duurt ie ook langer?
Rond 4 dagen na de geboorte komen de kraamtranen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De komende dagen worden een drama om te volgen.
Alles draait vanaf nu om de baby; dus geen hard lachen, etc.
En 's nachts worden ook zíj wakker van een huilende Joscelyn.![]()
wat jij zegt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:33 schreef Gert het volgende:
Als het aan Tanja ligt krijgt hij z'n kind helemaal niet te zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Zou de vader van Jocelyn nou eigenlijk niet willen komen kijken? Het is toch zijn dochter..
als tanja het niet wil gebeurd dat niet en ze zegt dat ze t niet wil dus kan hij haar alleen via bb of fotos zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Zou de vader van Jocelyn nou eigenlijk niet willen komen kijken? Het is toch zijn dochter..
Je kijkt zeker weinig naar het journaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar hij is toch de biologische vader? dan heeft hij toch recht op een omgangsregeling? (tenzij het een pedo is)
zemoet m ook nog erkennen als vader zoalang dat niet gebeurd heeft hij nog geen rechten en kan hij als hij echt wil een rechtzaak beginnen en dna test eisenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar hij is toch de biologische vader? dan heeft hij toch recht op een omgangsregeling? (tenzij het een pedo is)
Lijkt mij ook hoor, maar er is ook de kwestie van het kind erkennen, meen ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
laten we hopen van nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Maar zouden er misschien tijdens de live-uitzending nog beelden te zien zijn van de geboorte enzo? Want vanavond moet ik helaas trainen en ik wil het eigenlijk wel zien..kan het ook niet opnemen voordat jullie dat zeggen
Vanavond is de bevalling op Talpa, van 19.30 tot 20.30 uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Maar zouden er misschien tijdens de live-uitzending nog beelden te zien zijn van de geboorte enzo? Want vanavond moet ik helaas trainen en ik wil het eigenlijk wel zien..kan het ook niet opnemen voordat jullie dat zeggen
Nee, hij is niet erkend als vader, Tanja zou bij de aangifte van de geboorte opgegeven dat de vader onbekend is. Als Shurendy zijn dochter wil zien zal hij eerst naar de rechter moeten stappen, ik denk niet dat dat op korte termijn gaat gebeurenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:19 schreef LoveProfusion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |