Ik heb al gestemd... Oneens natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:22 schreef Gert het volgende:
Op www.talpa.tv staat momenteel een poll.
De stelling luidt:
TALPA VRAAGT JE MENING
Big Brother wordt nog leuker nu er een baby is
Stand tot nu toe:
EENS: 49%
ONEENS: 51%
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Tanja loopt als een cowboy die iets te lang op zn paard heeft gezeten :p
Mochten ze willen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:22 schreef Gert het volgende:
Op www.talpa.tv staat momenteel een poll.
De stelling luidt:
TALPA VRAAGT JE MENING
Big Brother wordt nog leuker nu er een baby is
Stand tot nu toe:
EENS: 49%
ONEENS: 51%
ikvind t toch wel iets hebben een bb baby ben blij voor tanja ze is toch wel gelukkig met haarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd... Oneens natuurlijk.
Dat zijn flauwe grappen tussen roel en lieske.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef noekje het volgende:
Lieske: Zullen we een baby maken Roel?
Roel: ja hoor.
Noekje: Ja leuk!!! Of is dat hypcoriet omdat ik eigenlijk Roel uitkots?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Jezus wat is die tanja snel bevallen en op de been en niet uitgescheurd ...die heeft best mazzel gehad.
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef Kokstra het volgende:
Kan iemand trouwens die resultaten zien van Talpa's populairste bewoner poll? Ik kom steeds terug op de hoofdpagina![]()
Dat zijn twee verschillenden dingen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
ikvind t toch wel iets hebben een bb baby ben blij voor tanja ze is toch wel gelukkig met haar
oost west thuis bestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske weer hoor
De wind komt van zee ofzo.. of van het land....
Goedzo Lieske
Ik had gehoopt dat ze meteen weg zou gaan. Dat is dus nog niet gebeurd. Misschien over een paar dagen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef Gert het volgende:
Maar ik hoop ook dat ze zo snel mogelijk optieft.
Oh, nu zie ik het wel. Joost op eenzame hoogtequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 bewoners die boven de 10% zitten:
1 - Joost
2 - Roel
3 - Tanja
4 - Lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |