Zondag ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
Vorig topic
Iedere werkdag, zelfs op zondag, rond de klok van 22.30 op Talpa.
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zondag ?
Dan zijn ze niet te zien op TVSinds wanneer komen ze op de zondagavond !?
Dat was waarschijnlijk een verwijzing naar de imitaties gister bij Koefnoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.
TerugVindPost, daardoor komt dit topic in de MyActiveTopics-lijst.quote:
Aha, het zou dan goed kunnen in plaats van sportcafé..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zei Henk aan het begin vandaag, maar de vraag is of het waar is idd.
Daar ga ik altijd naar toe naar MyActiveTopics-lijst..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
TerugVindPost, daardoor komt dit topic in de MyActiveTopics-lijst.
Wilde je eerst gaan dissen met een TVP maar vind het wel een goeie link...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
Het gebruik van tvp's is overigens niet toegestaan. Normaal gesproken worden ze ook verwijderd:
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
het was inderdaad geen discussie.... ben maar gaan slapen en heb het niet verder afgekeken..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Dan kondigen ze het aan als discussie, ze waren het compleet eens.
Omdat Talpa een kutzender is en een nationale boycot verdiend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef dartfanaat het volgende:
Wie hadden ze gister?
Helemaal vergeten te kijken....normaal kijk ik hiernaar (waarom ik niet gekeken heb, geen flauw idee)
Wat een onzin, bookmarken sucksquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef Mike het volgende:
Het gebruik van tvp's is overigens niet toegestaan. Normaal gesproken worden ze ook verwijderd:
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Tja ben het met je eens dat het belachelijk is dat ze overal de goede programma's weggekocht hebben als je dat bedoelt, maar een boycot gaat me iets te ver. Ik vind de programma's te leuk om te missen... dus dan maar naar Talpa kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:20 schreef PDOA het volgende:
[..]
Omdat Talpa een kutzender is en een nationale boycot verdiend?
Oudkerk is:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom komt die Rob Oudkerk altijd![]()
Ik vind het een saaie vent...Niet dat ik ernaar kijk, maar hoor dat hij vaak is !
Ik heb 1/of2 keer BVD gezien sinds ze bij Talpa zitten !!
Ik vond het de laatste jaren bij RTL4, BVD ook niet zo veel aan meer !
Zeker op aandringen van Frits Barendquote:levensbeschouwing
Ned. Israëlitisch (opgevoed)
Hij was huisarts !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef rosmalen het volgende:
ahhhahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahaahhaahahahahahahahahahaahaha
analist......hij was huisarts en strandde op de wallen........of moet het zijn belandde op de wallen
Ik denk dat veel mensen keken uit een soort gewoonte. Ik hoorde wel van meer mensen dat ze het programma eigenlijk niet meer zo goed vonden, maar ze keken toch nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef Loohcs het volgende:
Toch vind ik het raar dat er ineens zoveel minder mensen kijken. Het format is niet gewijzigd en vroeger waren ze imo echt niet veel scherper. Blijkbaar weten de voormalige kijkers BvD niet te vinden en dat zegt dan met terugwerkende kracht ook wel iets over de hoge kijkcijfers die ze eerst hadden. Dat was dan blijkbaar ook alleen maar omdat je al zappend redelijk snel bij 4 bent.
Ach ja, alles om sociaal te lijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste keer BvD bij Talpa gezien. Wederom het gezeik over asielzoekers. Niks nieuws dus![]()
.
Dat zielige, 'aandoenlijke' gezeik van Frits![]()
.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef rosmalen het volgende:
ahhhahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahaahhaahahahahahahahahahaahaha
analist......hij was huisarts en strandde op de wallen........of moet het zijn belandde op de wallen
Heb het niet gezien. Wie waren er?quote:
Doedens, van Hout en die misdaad verslaggever van de NOS. De hele onderwereld is even uitgelegd, veel wist ik al, maar het was/is erg leuk.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heb het niet gezien. Wie waren er?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Doedens, van Hout en die misdaad verslaggever van de NOS. De hele onderwereld is even uitgelegd, veel wist ik al, maar het was/is erg leuk.
wordt om 01.05 herhaald en dan vd week staat het onlinequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Verdorie dat had ik graag willen zien BVD![]()
Hartstikke bedankt, maar dat is wel laatquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
wordt om 01.05 herhaald en dan vd week staat het online
Antonie is zoooooooooooooo lekker, alleen hij acteer als een krantquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu
Die lult sneller dan het geluid.
En als hetero vind ik Antonie een knappe vent.
oh ja, meteenquote:
helemaal mee eens, altijd elke camera opgezocht die hij kon vinden en toen hij de lul was had de media het onder andere gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk enge man. Schrijft een boek, zoekt de publiciteit.Man je bent een walgelijk exemplaar van het maculine geslacht. Braak
Op doodverwensen staat een ban, dat weet je he?quote:
Doe niet zo dom ! hermien is al 2 jaar dood man !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op doodverwensen staat een ban, dat weet je he?
Maar dan weet iedereen dat toch alquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom ! hermien is al 2 jaar dood man !
Wie deed wat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe deed die gast dat met die getallen?![]()
Ik gok iets met die woorden die die andere gozer zei.... Als hij zei, concentreer o.i.d. dat hij dan wist wel cijfer het was... Als hij niets zei dan kan hij dat nooit weten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe deed die gast dat met die getallen?![]()
Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Maandag iedereen kijken, Cruijffie is de gast
Barbaarquote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.
Zeker weten. Hopelijk vergeet ik het niet, er is al zoveel op tv op maandagavond.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Yeps, inderdaad de reden om te gaan kijken !quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Wel kijken naar Cruijffquote:Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.
Dan wordt het dus een avondje Cruijff logicaquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Niemand meer Cruijff daar zeyt je niemand naast
Frits en Johan zijn vrienden hoorquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder is de grootste fan van Cruijffie hoor.
Daarom heb ik BVD ook opstaan speciaal voor Cruijffquote:Op maandag 21 november 2005 23:01 schreef Ambrosius het volgende:
Wat blijft 'ie toch een ongelooflijke held.
Sigi is ook geen manager meer van Edgar Davidsquote:Op donderdag 1 december 2005 00:26 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk dat vind ik nou toeval Sigy Lens en Winston Bogarde toevallig beiden samen in de uitzending en dat terwijl ze ook al toevallig samen tegelijkertijd in de Nieuwe Revu stonden een paar maand geleden.
nee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Was Daniël Dekker gisteren bij BVD ?!
Ivo Niehe had er net over op radio2 tegen Daniël..
Maar ik kon niet zo goed horen, wat ze bedoelde![]()
Klopt, zag ik net een stukje..En ook Winston Bogarde !quote:Op donderdag 1 december 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
Als ik het goed begreep zit Hiddink er vanaond.
Wat "nee hoor"? Daniel Dekker zat gisteren bij BVD ja. Radio DJ en nieuwe voorzitter van Supportersvereniging van Ajax.quote:
Wat leuk voor Daniel Dekkerquote:Op donderdag 1 december 2005 22:42 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Wat "nee hoor"? Daniel Dekker zat gisteren bij BVD ja. Radio DJ en nieuwe voorzitter van Supportersvereniging van Ajax.
edit: dat was dus EERgisteren
Ja, beetje welquote:Op donderdag 1 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ok neem ik het op. Maar Bogarde lult wel erg uit z'n nek zeg.
Ach... dan was ie weggelopen ofzo... heel relaxed en zelfverzekerd...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:07 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze niet doorgingen over zijn criminele verleden.
Kluivert onlangs natuurlijk...quote:Op donderdag 1 december 2005 23:44 schreef kamagurka het volgende:
Wat een potje huilebalkerig zelfbeklag zeg... hét voorbeeld van de kabel (als die al bestond). Doodzwijgen dit soort jankepieten
Wanneer zal clarence weer ns komen janken op tv over zijn slecht begrepen rol voor het vaderland en de vooroordelen![]()
En Gullit of Rijkaard is een witte neger natuurlijk door zo makkelijk te zijn en te heulen met "de vijand"quote:Op donderdag 1 december 2005 23:50 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Kluivert onlangs natuurlijk...
Het leuke is dat deze jongens zichzelf in in de positie hebben gewerkt doro samen te klieken en de huilie uit te hangen. Maargoed een tegenwoord van Bogarde zou zijn dat dat wel moest om te overleven enzo...![]()
ja iddquote:Op donderdag 1 december 2005 23:57 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En Gullit of Rijkaard is een witte neger natuurlijk door zo makkelijk te zijn en te heulen met "de vijand"
En Cor Bakkerquote:
Heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef IntroV het volgende:
De derde gast, die cabaretier.
Ik kijk naar Paul de Leeuwquote:Op donderdag 8 december 2005 17:18 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Rachel Hazes om je te ergeren
Talpa wil geen reclame maken voor Tien denk ikquote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef Flem het volgende:
Waarom komt Peter R. niet?
Elke keer als het kritisch dreigt te worden, zwijgen ze en krijgen de gasten het voordeel van de twijfel. Je zag dat tegen die griet van gisteren, die een belachelijk figuur sloeg met die imago's. Je zag het tegen Winston Bogarde, met een dito optreden. Je zag het ook bij Connie Breukhoven.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Ja hallo, ze zitten bij de commercielen, ik vind ze best kritisch maar natuurlijk zitten er mensen die een boek of plaat te promoten hebben.
Adje is best lachen, maar hier ben ik het met je eens. De fout ligt echter bij BVD, die zijn zo stom om em op de lijst te zetten. Krijg je altijd heel veel mafkezen die het dan leuk vinden erop te stemmenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom staat Adje in die top 10
Als ze Adje in die lijst zetten ach laat ook maar
Belachelijk dat ze een mafkees die een paar keer bij Paul de Leeuw te gast is geweest in die top 10 zetten...
Vroegah had je gewoon nog een pilsie voor een piekiequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:
Barend en van Dorp was 4 jaar geleden nog leuk. Dan raakten gasten ook met elkaar aan de praat. Sinds de heren wat oud beginnen te worden raakt de scherpte er meer en meer af en is er gekozen voor een format waar in een gast een kwartier aandacht krijgt en daarna z'n bek moet houden. Vroeger was het zoveel beter.
Vind ik ook, toen waren de uitzendingen redelijk leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:
Barend en van Dorp was 4 jaar geleden nog leuk. Dan raakten gasten ook met elkaar aan de praat. Sinds de heren wat oud beginnen te worden raakt de scherpte er meer en meer af en is er gekozen voor een format waar in een gast een kwartier aandacht krijgt en daarna z'n bek moet houden. Vroeger was het zoveel beter.
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik ook, toen waren de uitzendingen redelijk leuk.
Weten jullie wie vanavond er zijn bij BVD ?!
Wie van die 4 zit daar om z'n product te promoten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Dido
Saaiquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Dido
Marcel Wanders. .het zou gaan om een "egg Vase"quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie van die 4 zit daar om z'n product te promoten?
Daar heb je 't al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders. .het zou gaan om een "egg Vase"
Hij is ge-reset in die kliniek in Madrid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Hij's alcohol vrijLeer mij alcoholisten herkennen
Die pakt er straks nog eentje.
Golfert wat een leugenarquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is ge-reset in die kliniek in Madrid.
Als in je eigen waarheid geloofd ben je geen leugenaar.quote:
Dat wel. Maar het is wel heel dom dat ze op deze manier de publiciteit zoeken en zichzelf zo presenteren.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:16 schreef arieribbens het volgende:
toch wel lef dat hij er voor uit komten zo open over praat
Ja wat een lef. Schandalig wanstaltig. Leuk dat ie er over praat herkennen we hem iig.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:16 schreef arieribbens het volgende:
toch wel lef dat hij er voor uit komten zo open over praat
ja maar hij heeft die gevoelens... kan ie niks aan doen..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat een lef. Schandalig wanstaltig. Leuk dat ie er over praat herkennen we hem iig.
Dat heeft ie dus niet gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef arieribbens het volgende:
zolang ie z'n poten maar thuis houdt vind ik alles goed
Momenteel niet nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef arieribbens het volgende:
Ik meende dat ie zei dat ie geen sexueel contact had...
Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat ie het wel heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef arieribbens het volgende:
[..]
Ik meende dat ie zei dat ie geen sexueel contact had...
Op sommige momenten is het verzwijgen van gevoelens verstandig. Dit is er één van.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef arieribbens het volgende:
[..]
ja maar hij heeft die gevoelens... kan ie niks aan doen..
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees hoop dat die 2 pedo's inmiddels wel ondergedoken gebroken zijn
ik vrees het dan weer nietquote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat die 2 pedo's inmiddels wel ondergedoken zijn
Jij vindt het wel kunnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vrees het dan weer niet
het is me om het even namelijk.
Hij brengt het iets genuanceerder.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Neuken kan vanaf 14 jaar, pijpen/beffen vanaf 12 jaar....
http://www.geenstijl.nl/paginas/pedosinbvd.html
ik snap niet wat je bedoelt?quote:
ik was gewoon benieuwd wat jij van zo'n vereninging als Martijn vindt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt?
wat zou ik wel best vinden?
dat zij moeten onderduiken, of dat wat zij vinden en liefst zouden doen ?
ziek.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef WAT het volgende:
[..]
ik was gewoon benieuwd wat jij van zo'n vereninging als Martijn vindt.
Ah. Ok.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ziek.
en daarom zal het me, ondanks dat ik vind dat je die zieke gasten met rust moet laten zolang ze de daad niet bij het woord voegen, aan mijn reet roesten verder wb hun onderduiken ja of nee en 'vrees' ik dus niet
Wie was Martijn eigenlijk? Een 8-jarig kereltje dat zich onbedaard in zijn hol liet nemen..?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef WAT het volgende:
[..]
ik was gewoon benieuwd wat jij van zo'n vereninging als Martijn vindt.
Idd. Het zoontje van ene Jeroen K., die later naar Hollywood is vertrokken. Ik weet niet meer wat er van hem gekomen is. Schijnt iets met loterijen gedaan te hebben.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie was Martijn eigenlijk? Een 8-jarig kereltje dat zich onbedaard in zijn hol liet nemen..?![]()
Je kan dat in die Bron lezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:54 schreef WAT het volgende:
Adje!
Heb je wel op Bron geklikt ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die website van barend en van dorp het NOOIT bij mij?
Ah, hij doet het een beetje. Wat een kutsite zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je wel op Bron geklikt ?
Die ik erbij gezet hebt![]()
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382673quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:42 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die website van barend en van dorp het NOOIT bij mij?
En ik krijg deze website niet open !quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef WAT het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382673
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:46 schreef WAT het volgende:
[..]
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=382673
Ik ben benieuwd wie er gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Nu Paul de Leeuw en Peter R. de Vries in de uitzending. Lijkt me wel het topickicken waard
Ik denk dat het Adje is die gewonnen heeft !quote:En Adje straks![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Nu Paul de Leeuw en Peter R. de Vries in de uitzending. Lijkt me wel het topickicken waard
Kijk je dan nooit naar Paul? Tongquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat ik Adje nog nooit heb gezien ?
Heb je nog nooit iets van hem gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef Arcee het volgende:
Ook maar weer 'es maar De Leeuw kijken morgen dan. Blijkbaar populair.
Van Adje had ik nog niks gezien, nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je nog nooit iets van hem gezien?
Oh man, in het begin was het hilarisch. Toen haast niemand wist dat ie het speelde. Met het bingo-bunjee-jumpen![]()
![]()
![]()
Blijft ook leuk wanneer je weet dat ie het speelt, omdat ie het gewoon briljant speelt.
Saai Oudkerkquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Wel goed dat ie zelf niet in de lach schiet.Maar verder vind ik het echt niet komisch. Oudkerk de hoerenlopende megalomaan is hilarischer met z'n lul verhalen.
Inderdaad, die gaat gewoon naar een privekliniek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Arcee het volgende:
Frits heeft geen zin om zich te verdiepen in de nieuwe ziektenkostenverzekering.
Jij kan 't ook wel betalen, Frits.
Dat kan Frits zeker betalen. Henk en Jan ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Arcee het volgende:
Frits heeft geen zin om zich te verdiepen in de nieuwe ziektenkostenverzekering.
Jij kan 't ook wel betalen, Frits.
Dat is idd wel knap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Wel goed dat ie zelf niet in de lach schiet.
Ja,quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef WAT het volgende:
Ik vind die Adje nou niet heeeel grappig.
Is hij grappiger in dat programma van Paul?
Dat was humor om te lachenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef DrDentz het volgende:
waarom zit adje zo hoog, of is dat leuk
Goede criteria voor een minister.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:41 schreef =HellFire= het volgende:
Als je Adje niet kent, dan is het inderdaad een beetje suf om te zien. Ben je wel bekend met het programma van Paul de Leeuw, dan zie je wel de lol en de chemie tussen Paul en Adje in.In Mooi Weer de Leeuw is het altijd weer lachen geblazen, zowat het enige programma wat ik nog kijk op tv.
En Rita V. had echt niet moeten winnen man... rotte persoonlijkheid, niets grappigs aan, bleh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |