Vroegah had je gewoon nog een pilsie voor een piekiequote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:
Barend en van Dorp was 4 jaar geleden nog leuk. Dan raakten gasten ook met elkaar aan de praat. Sinds de heren wat oud beginnen te worden raakt de scherpte er meer en meer af en is er gekozen voor een format waar in een gast een kwartier aandacht krijgt en daarna z'n bek moet houden. Vroeger was het zoveel beter.
Vind ik ook, toen waren de uitzendingen redelijk leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:46 schreef PLAE@ het volgende:
Barend en van Dorp was 4 jaar geleden nog leuk. Dan raakten gasten ook met elkaar aan de praat. Sinds de heren wat oud beginnen te worden raakt de scherpte er meer en meer af en is er gekozen voor een format waar in een gast een kwartier aandacht krijgt en daarna z'n bek moet houden. Vroeger was het zoveel beter.
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Didoquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik ook, toen waren de uitzendingen redelijk leuk.
Weten jullie wie vanavond er zijn bij BVD ?!
Wie van die 4 zit daar om z'n product te promoten?quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Dido
Saaiquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders, Yves Byrath, Klaas de Vries en Dido
Marcel Wanders. .het zou gaan om een "egg Vase"quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie van die 4 zit daar om z'n product te promoten?
Daar heb je 't al.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:11 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Marcel Wanders. .het zou gaan om een "egg Vase"
Hij is ge-reset in die kliniek in Madrid.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef tong80 het volgende:
Hij's alcohol vrijLeer mij alcoholisten herkennen
Die pakt er straks nog eentje.
Golfert wat een leugenarquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is ge-reset in die kliniek in Madrid.
Als in je eigen waarheid geloofd ben je geen leugenaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |