Hartstikke bedankt, maar dat is wel laatquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:43 schreef milagro het volgende:
[..]
wordt om 01.05 herhaald en dan vd week staat het online
Antonie is zoooooooooooooo lekker, alleen hij acteer als een krantquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu
Die lult sneller dan het geluid.
En als hetero vind ik Antonie een knappe vent.
oh ja, meteenquote:
helemaal mee eens, altijd elke camera opgezocht die hij kon vinden en toen hij de lul was had de media het onder andere gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk enge man. Schrijft een boek, zoekt de publiciteit.Man je bent een walgelijk exemplaar van het maculine geslacht. Braak
Op doodverwensen staat een ban, dat weet je he?quote:
Doe niet zo dom ! hermien is al 2 jaar dood man !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op doodverwensen staat een ban, dat weet je he?
Maar dan weet iedereen dat toch alquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom ! hermien is al 2 jaar dood man !
Wie deed wat?quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe deed die gast dat met die getallen?![]()
Ik gok iets met die woorden die die andere gozer zei.... Als hij zei, concentreer o.i.d. dat hij dan wist wel cijfer het was... Als hij niets zei dan kan hij dat nooit weten...quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe deed die gast dat met die getallen?![]()
Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Maandag iedereen kijken, Cruijffie is de gast
Barbaarquote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.
Zeker weten. Hopelijk vergeet ik het niet, er is al zoveel op tv op maandagavond.quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Yeps, inderdaad de reden om te gaan kijken !quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
Wel kijken naar Cruijffquote:Goeie reden om niet te kijken, mijn God zeg.
Dan wordt het dus een avondje Cruijff logicaquote:Op maandag 21 november 2005 22:26 schreef tong80 het volgende:
Niemand meer Cruijff daar zeyt je niemand naast
Frits en Johan zijn vrienden hoorquote:Op maandag 21 november 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Jan Mulder is de grootste fan van Cruijffie hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |