Dat wel. Maar het is wel heel dom dat ze op deze manier de publiciteit zoeken en zichzelf zo presenteren.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:16 schreef arieribbens het volgende:
toch wel lef dat hij er voor uit komten zo open over praat
Ja wat een lef. Schandalig wanstaltig. Leuk dat ie er over praat herkennen we hem iig.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:16 schreef arieribbens het volgende:
toch wel lef dat hij er voor uit komten zo open over praat
ja maar hij heeft die gevoelens... kan ie niks aan doen..quote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wat een lef. Schandalig wanstaltig. Leuk dat ie er over praat herkennen we hem iig.
Dat heeft ie dus niet gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef arieribbens het volgende:
zolang ie z'n poten maar thuis houdt vind ik alles goed
Momenteel niet nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef arieribbens het volgende:
Ik meende dat ie zei dat ie geen sexueel contact had...
Hij gaat natuurlijk niet zeggen dat ie het wel heeft.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef arieribbens het volgende:
[..]
Ik meende dat ie zei dat ie geen sexueel contact had...
Op sommige momenten is het verzwijgen van gevoelens verstandig. Dit is er één van.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef arieribbens het volgende:
[..]
ja maar hij heeft die gevoelens... kan ie niks aan doen..
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees hoop dat die 2 pedo's inmiddels wel ondergedoken gebroken zijn
ik vrees het dan weer nietquote:Op donderdag 15 december 2005 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vrees dat die 2 pedo's inmiddels wel ondergedoken zijn
Jij vindt het wel kunnen?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vrees het dan weer niet
het is me om het even namelijk.
Hij brengt het iets genuanceerder.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:48 schreef BVO het volgende:
Neuken kan vanaf 14 jaar, pijpen/beffen vanaf 12 jaar....
http://www.geenstijl.nl/paginas/pedosinbvd.html
ik snap niet wat je bedoelt?quote:
ik was gewoon benieuwd wat jij van zo'n vereninging als Martijn vindt.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt?
wat zou ik wel best vinden?
dat zij moeten onderduiken, of dat wat zij vinden en liefst zouden doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |