Kijk je dan nooit naar Paul? Tongquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:46 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat ik Adje nog nooit heb gezien ?
Heb je nog nooit iets van hem gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:02 schreef Arcee het volgende:
Ook maar weer 'es maar De Leeuw kijken morgen dan. Blijkbaar populair.
Van Adje had ik nog niks gezien, nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je nog nooit iets van hem gezien?
Oh man, in het begin was het hilarisch. Toen haast niemand wist dat ie het speelde. Met het bingo-bunjee-jumpen![]()
![]()
![]()
Blijft ook leuk wanneer je weet dat ie het speelt, omdat ie het gewoon briljant speelt.
Saai Oudkerkquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Wel goed dat ie zelf niet in de lach schiet.Maar verder vind ik het echt niet komisch. Oudkerk de hoerenlopende megalomaan is hilarischer met z'n lul verhalen.
Inderdaad, die gaat gewoon naar een privekliniek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Arcee het volgende:
Frits heeft geen zin om zich te verdiepen in de nieuwe ziektenkostenverzekering.
Jij kan 't ook wel betalen, Frits.
Dat kan Frits zeker betalen. Henk en Jan ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:17 schreef Arcee het volgende:
Frits heeft geen zin om zich te verdiepen in de nieuwe ziektenkostenverzekering.
Jij kan 't ook wel betalen, Frits.
Dat is idd wel knap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Wel goed dat ie zelf niet in de lach schiet.
Ja,quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef WAT het volgende:
Ik vind die Adje nou niet heeeel grappig.
Is hij grappiger in dat programma van Paul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |