Omdat je tegen Heracles eigenlijk maar 3 verdedigers nodig hebt, waardoor Lindenbergh eigenlijk continue op het middenveld liep.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:01 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me zowiezo af waarom Lindenbergh er als centrale verdediger stond, Vermaelen vond ik het prima doen.

en zo hoort het.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben benieuwd wat Blind van plan is met Escude. Eerst wordt hij aanvoerder gemaakt en nu zit hij niet eens meer op de bank.

en volgend jaar weer GGquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef Chefftalent het volgende:
Hahahaha te mooi ook.... Tevreden met het puntje tegen ons?
Wij niet hele eerste helft creeren jullie 1 kans..!!
Mooi om te zien hoe snel jullie dit drama vergeten, groeten uit almelo... de club waar we iig goed gras en een spits hebben!!! Tjowiee!!

Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!quote:

quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Chefftalent het volgende:
[..]
Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!![]()

ga jij eens terug naar je hokquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Chefftalent het volgende:
[..]
Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!![]()

en omdat psv zo slecht was en omdat groningen zo slecht was en omdat ado zo slecht was en omdat heerenveen zo slecht wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij eens terug naar je hok![]()
jullie hebben een punt omdat ajax zo slecht is, echt niet omdat jullie zo goed zijn.![]()

Die spits hebben we gisteren inderdaad gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef Chefftalent het volgende:
de club waar we iig goed gras en een spits hebben!!! Tjowiee!!

Hoe zit het met Charisteas? Kan die dinsdag spelen?quote:Blessure Rosenberg waarschijnlijk geen probleem voor meespelen dinsdag
Bij Studio Sport werd gemeld dat de enkelblessure waarmee Markus Rosenberg uitviel in het duel tegen Heracles meevalt. Zijn meespelen dinsdag tegen FC Thun zou niet in gevaar komen.

jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe zit het met Charisteas? Kan die dinsdag spelen?

Treurig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggen

jammerquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggen

quote:
waar hopen jullie dan op? Dat opeens blijkt dat het Henry in vermomming is? als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niksquote:

De enige mislukking die ik hier zie is 't feit dat jij erachter bent gekomen hoe je je moet registreren op FOK!...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef BennyNL het volgende:
[..]
[..]
waar hopen jullie dan op? Dat opeens blijkt dat het Henry in vermomming is? als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niks

eng he, mensen met een andere meningquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
De enige mislukking die ik hier zie is 't feit dat jij erachter bent gekomen hoe je je moet registreren op FOK!...

Jij begint hier met het uitsluiten van mensen met een andere mening hoor..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
eng he, mensen met een andere mening
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef BennyNL het volgende:
als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niks

Die zou momenteel ook gewoon mislukken, want die vleugelspitsen geven geen bal voor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef F1Bas het volgende:
Huntelaar wil ik wel eens bij Ajax zien spelen. Maar goed, dat is dan al de 5de spits.

Maar als hij de bal krijgt poeiert hij m er wel in, ipv zo'n slap schotje op de keeperquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zou momenteel ook gewoon mislukken, want die vleugelspitsen geven geen bal voor.

Jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:55 schreef JeroenV het volgende:
Was al gemeld dat Nando Rafael in de belangstelling staat van AZ? Om nog maar wat olie op het vuur te gooien..

Ik ook niet, maar hij is toch gratis dus waarom niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Zonder dollen, ik weet niet of Rafael zo goed is als iedereen doet geloven

Om hem wat rust te gunnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Waarom Pienaar nou weer niet speelde, de man met het meeste rendement?
Zodat Lindenberg vanaf achteren naar het middenveld kon schuiven waardoor je 3-4-3 speelt zonder eigenlijk veel verdedigende kracht in te leveren, je weet het immers maar nooit wanneer Urby besluit terug te sjokken wanneer Heracles aan het counteren is.quote:Waarom Galásek en Lindenbergh opstellen, twee angsthazen die alleen breed spelen?
Om 'm in elk geval de kans te geven tot goede voorzetten en mooie acties te komen. Z'n eerste helft was erg goed, de tweede helft was 'ie onzichtbaar. Hij deed het in elk geval twintig keer zo goed als Boukhari, dus ik vraag me af waarom je die nooit afzeikt.quote:Waarom Rosales weer een kans geven?
Waarom 4-2-4?quote:Waarom 4-3-3?

Fijn dat je zo genoten hebt, en nu weer naar je eigen topicquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef Zapper het volgende:
Nog bedankt voor de fijne avond gisteren, het was weer heerlijk vertoeven in jullie ArenA, waar ik enkel mensen heb horen fluiten in plaats van aanmoedigen, witte zakdoekjes voorbij heb zien zwaaien en bovendien een bedroevend slecht ajax heb zien spelen.
Ik denk dat ze bij ajax nu ook weten wie Martin Pieckenhagen is, aangezien zijn naam tweemaal fout op het videoscherm stond, ook al slecht voor een club als ajax.
Sterkte de rest van het seizoen...

Ik ben helemaal in een shock zeg, dat een duo-supporter mij dit allemaal vertelt. Is dat nu moeilijk kiezen naar welke club je wanneer gaat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:46 schreef Zapper het volgende:
Nog bedankt voor de fijne avond gisteren, het was weer heerlijk vertoeven in jullie ArenA, waar ik enkel mensen heb horen fluiten in plaats van aanmoedigen, witte zakdoekjes voorbij heb zien zwaaien en bovendien een bedroevend slecht ajax heb zien spelen.
Ik denk dat ze bij ajax nu ook weten wie Martin Pieckenhagen is, aangezien zijn naam tweemaal fout op het videoscherm stond, ook al slecht voor een club als ajax.
Sterkte de rest van het seizoen...

He wat schattig, die frustratie, jammer dat jullie daar zo slecht mee om kunnen gaanquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben helemaal in een shock zeg, dat een duo-supporter mij dit allemaal vertelt. Is dat nu moeilijk kiezen naar welke club je wanneer gaat?
Kan me ook geen reet schelen hoe je die naam van die Duitser schrijf, wij houden ons niet bezig met de tegenstander

Ach, dan mogen alle PSV-ers dus ook in huis blijven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
Schaam je je niet diep? Niet kunnen winnen van zo'n klein clubje als Heracles?
Ik zou m'n huis niet meer uitgaan![]()

nee, wij schamen ons niet voor onze club.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
He wat schattig, die frustratie, jammer dat jullie daar zo slecht mee om kunnen gaan

Wil je ook even terug denken aan het AZ sprookje in de UEFA Cup vorig seizoen? Vlaar is juist iemand die de ballen wel hard de tribune in rost en goede harde overtredingen maakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:31 schreef Radegast het volgende:
Sorry, ik heb het proberen te lezen maar bij de naam Vlaar ben ik al afgehaakt.
Vlaar is absoluut geen Ajax-materiaal. Heb je hem gezien tegen Koné? Veel te traag, en ontzettend veel overtredingen nodig. Ook is hij opbouwend zwak. Als er ruimte achter de verdediging komt te liggen komen zijn zwakke punten helemaal duidelijk naar voren. Denk maar eens terug aan de wedstrijd in Rusland tegen Sovetov. Nee, wat mij betreft is Vlaar een minder goede speler dan Heitinga en derhalve compleet overbodig...

Jij bent ook de leukste thuis hoor Zapper.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
He wat schattig, die frustratie, jammer dat jullie daar zo slecht mee om kunnen gaan

Het was toch mooi weer vandaag? Relativeren is net zo fijn als rijpe peren, of zoietsquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk ben ik gefrustreerd dat we Heracles niet hebben verslagen.

Heb je helemaal gelijk in. En ik kon ook genieten van die aanname van Huntelaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was toch mooi weer vandaag? Relativeren is net zo fijn als rijpe peren, of zoiets![]()

quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
die aanname van Huntelaar.

Melchiot zou wel leuk zijn. Hoe oud is ie nu en waar hangt ie uit? Bij Birmingham zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Verhaal

Je bedoelt die twee wedstrijden tegen Sporting, dat deed ie wel aardig ja.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wil je ook even terug denken aan het AZ sprookje in de UEFA Cup vorig seizoen? Vlaar is juist iemand die de ballen wel hard de tribune in rost en goede harde overtredingen maakt.
Ron is meer dan welkom.

Ik bedoelde eigenlijk Jong Oranje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee wedstrijden tegen Sporting, dat deed ie wel aardig ja.

zozo, grygera en co kunnen afdanker quansah en superheld tamerus in bedwang houden, poeh hequote:Op maandag 17 oktober 2005 07:51 schreef superjoden het volgende:
komt morgen allemaal goed.... de nul gehouden afgelopen weekend dus de verdediging kan daar op doorborduren. *SJ nog steeds vertrouwen heeft *

idd , weer eens de "0" gehouden. De spitsen ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:51 schreef superjoden het volgende:
komt morgen allemaal goed.... de nul gehouden afgelopen weekend dus de verdediging kan daar op doorborduren. *SJ nog steeds vertrouwen heeft *

en hoeveel had de tegenstander?quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:03 schreef SCH het volgende:
Jullie hebben toch gewonnen, 2, 8 miljoen over het vorige boekjaar

Dat gevoel heb ik altijd bij hem. Ik heb hem echt nog nooit zien rennen, het is altijd een beetje "snel sloffen" bij hem. Vooral in de CL hou ik altijd mn hart vast als hij er in staat. Ik blijf het een voetballer met niveau Heerenveen/Roda JC vindenquote:Op zondag 16 oktober 2005 14:51 schreef twi het volgende:
Urby vond ik zelf eigenlijk een beetje het tempo uit de wedstrijd halen.

quote:KNVB wijst Pieter Vink aan voor PSV-Ajax
17/10/2005 10:33
Pieter Vink moet zondag PSV-Ajax in goede banen leiden. De KNVB heeft de Noordwijkerhoutse scheidsrechter aangewezen voor de klassieker.
Vink heeft nog niet veel ervaring met toppers in de Eredivisie. Ajax-Feyenoord was afgelopen seizoen zijn eerste klassieker in zijn loopbaan als scheidsrechter in het Betaald Voetbal. PSV-Ajax begint zondag om 12.30 uur.

Lekker, de enige topper die hij tot nu toe gefloten heeft, floot hij nogal slecht......quote:

Misschien hebben we dan nog een kans als het in ons voordeel is, want ik heb er voor het eerst in vele jaren echt bijzonder weinig vertrouwen inquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Lekker, de enige topper die hij tot nu toe gefloten heeft, floot hij nogal slecht......

inderdaad. de spits waarvan we weten dat hij in het systeem past en dat ie veel kan scoren (zie jeugd) maar nee, laten we het proberen met Ananas en Rosenbergquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:56 schreef nyny83 het volgende:
Wanneer komt Babel nou eens gewoon in de spits trouwens?

Zal wel weer in het voordeel van psv fluitenquote:

Ajax wilt dus het stadion van AZ innemen.. of ruilenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Metersgrote Ajax-vlag op nieuwe stadion AZ
Onbekenden, maar hoogstwaarschijnlijk Ajax-supporters, hebben dit weekeinde een mega vlag van Ajax opgehangen aan de zuidzijde van het nieuwe DSB-stadion in Alkmaar. De vlag is zondagmiddag weggehaald door een supporter van AZ. Twee weken geleden hadden Ajax supporters ook al een Ajax-shirt in de fundamenten van het nieuwe AZ stadion verwerkt.

vooral daardoor is hij gehaald volgens mij.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zal Rosenberg niet meer afzagen:
2001 Malmö FF 13 1 Zweden
2002 Malmö FF 11 0 Zweden
2003 Malmö FF 16 3 Zweden
2004 Halmstad 26 14 Zweden
2005 Malmö FF 12 4 Zweden
Hij kan gewoon niet beter. Onvoorstelbaar dat hij gehaald is.

23 goals in 84 wedstrijdenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:

Jammer.quote:Voetbal: Ajax zonder Charisteas tegen FC Thun
AMSTERDAM (ANP) - Trainer Danny Blind van Ajax kan dinsdagavond tijdens de thuiswedstrijd in de Champions League tegen FC Thun niet over Angelos Charisteas beschikken. De Griekse spits kampt nog steeds met de naweeën van een hersenschudding die hij in het duel met Arsenal opliep.
Ik zou gaan voor een 3-5-2 met Emanuelson en Trabelsi die allebei de volledige flank bestrijken.quote:Speelsysteem met drie aanvallers houdt Ajax gevangen
Van onze verslaggever Charles Bromet
AMSTERDAM - Danny Blind is als de artistiek leider van een vooraanstaand toneelgezelschap die volhardt in de gedachte dat zijn ensemble acteurs in staat moet zijn een psychologisch drama uit te voeren. Terwijl zij dat genre onvoldoende beheersen.
Dat realiseert de trainer van Ajax zich wellicht ook. Desondanks besluit hij, onder druk van de uitvoerende producenten (de Ajax-leiding) en het verwachtingsvolle publiek, vast te houden aan de rolbezetting en het beoogde repertoire.
Het is de vraag of hij daar verstandig aan doet. Want is deze selectie wel in staat het systeem met drie aanvallers uit te voeren? Wie de wedstrijden van Ajax in dit nog altijd prille seizoen nog eens doorneemt, is geneigd ontkennend te antwoorden. Want niet alleen de spitsen hebben moeite tot scoren te komen; de aanvoer vanaf de flanken is vaak bijzonder pover.
‘Als we de komende vier speelronden geen averij oplopen, haken we weer aan bij de koplopers’, zei Blind na de 4-2 nederlaag tegen AZ, een maand geleden. Vier overwinningen, op ADO Den Haag, Sparta, Roda en Heracles, zouden Ajax de (gedeelde) derde plaats hebben opgeleverd, op drie punten afstand van koploper Feyenoord.
Maar Ajax verspeelde tegen Den Haag in blessuretijd een 2-0 voorsprong (2-2) en zag zaterdagavond tegen Heracles geen kans doelman Pieckenhagen in een van de 22 doelpogingen te passeren (0-0) – hetgeen in een bepaald opzicht ook wel weer een opvallende prestatie was.
Wat nog het meest te denken geeft, is het grote aantal verliespunten (reeds tien), na een programma waar een club uit de traditionele topdrie nou niet bepaald wakker van zou hoeven te liggen. Nederlagen tegen AZ en Feyenoord hoeven een club als Ajax niet op te breken, maar remises, voor eigen publiek nog wel, tegen ADO Den Haag en Heracles hebben de ploeg nu al op een achterstand van zeven punten van Feyenoord gezet.
Door te stellen dat de aanvoer naar zijn spits ook wel wat beter had gekund, hield Blind zijn aankoop Rosenberg nadrukkelijk uit de wind. En dat was terecht, want in het spel van de Zweed lag niet de hoofdoorzaak besloten van het falen tegen Heracles.
Het is eerder de huisstijl die de ploeg dwars zit. Door geforceerd vast te houden aan een speelwijze met drie aanvallers – terwijl nu al dertien officiële wedstrijden lang duidelijk is dat de buitenspelers in de Amsterdamse selectie niet aanwezig zijn of te kort schieten – is Ajax de gevangene van het eigen systeem geworden.
Babel en Boukhari zijn geen linksbuitens in de klassieke zin van het woord. Man passeren, achterlijn halen, voorzet geven: het zijn acties die zelden zijn te bewonderen van een speler op de linkerflank.
De nog altijd pas 18-jarige neo-international Babel, die het moet hebben van zijn impulsieve acties en een ziedend schot, is de laatste weken reserve. Zijn spel werd steeds vlakker en echt gelukkig voelde hij zich al lang niet meer als linksbuiten.
Blind besloot hem dan ook een aantal keer op rechts te laten spelen en zaterdag viel Babel in als tweede spits naast de andere invaller, Anastasiou. De wissel ging ten koste van Boukhari, van wie je je afvraagt of hij zijn kruit al heeft verschoten in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (2-1 winst), de ouverture van het seizoen op 5 augustus.
Op de rechterflank zijn de problemen van een andere aard. Zowel Pienaar, die zaterdag vanwege een lichte achillespeesblessure werd gespaard, als Rosales zijn uitstekende voetballers. Maar zij renderen het beste als zij wat meer middenvelder dan aanvaller zijn, zoals al meermaals is gebleken.
Met de cruciale Champions League-wedstrijd van morgen tegen FC Thun voor de boeg, zondag gevolgd door de topper in Eindhoven tegen PSV, worden niet eens zulke forse ingrepen gevraagd van Blind om zijn elftal toch weer enigszins op het juiste spoor te brengen.
In de uitwedstrijden tegen Willem II en AZ was het spel, in fasen, zeer acceptabel. Het kan geen toeval zijn dat het klassieke 4-3-3 toen werd verruild voor een speelwijze met een ‘aangekleed’ middenveld. Sneijder speelde vrijuit achter twee spitsen, in de wetenschap dat hem uitstekende rugdekking werd verleend door de middenvelders Lindenbergh en Galasek.
Blind weigert te erkennen dat hij in die confrontaties accenten heeft verlegd, want zeggen dat je niet met drie spitsen wilt spelen, ligt gevoelig in Amsterdam. Aan de huisstijl dient volgens de Cruijff-adepten immers niet te worden getornd. ‘Ik heb mijn systeem nooit aangepast. Alleen hebben de spelers hun positie soms zelf wat anders ingevuld’, zegt Blind dan ook omslachtig.
En dat terwijl wijzigingen hem niet eens zo kwalijk worden genomen. Misschien nu dan toch maar weer een keertje het systeem aanpassen, en dan stug volhouden dat het 4-3-3 is. Blind is er eerder mee weggekomen. Geen supporter die het hem heeft verweten.

dat is maar één echte verdediger achterinquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ik zou gaan voor een 3-5-2 met Emanuelson en Trabelsi die allebei de volledige flank bestrijken.
Stekelenburg onder de lat. Maduro, Grygera en Galasek achterin.

Lindenbergh stond op het midden, Tomás moest inschuiven en dat kan / durft hij niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Zodat Lindenberg vanaf achteren naar het middenveld kon schuiven waardoor je 3-4-3 speelt zonder eigenlijk veel verdedigende kracht in te leveren, je weet het immers maar nooit wanneer Urby besluit terug te sjokken wanneer Heracles aan het counteren is.
[..]
Om 'm in elk geval de kans te geven tot goede voorzetten en mooie acties te komen. Z'n eerste helft was erg goed, de tweede helft was 'ie onzichtbaar. Hij deed het in elk geval twintig keer zo goed als Boukhari, dus ik vraag me af waarom je die nooit afzeikt.

*kuch* de neergang is al sinds 1996/1997 bezig. Paar oplevingen gehad, maar voor de rest is het al jaren dramaquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
we rommelen godverdomme al 3 jaar maar wat aan

En toch gebeurde het eigenlijk constant. Althans, er was weinig sprake van inschuiven wanneer je bijna de hele wedstrijd op het midden speelt. Het is dan eigenlijk om het even of het Lindenbergh of Galasek is, ze verdedigen allebei wel mee, wat dus in mijn ogen het punt was wanneer je met 3 man achterin speelt waarvan er meestal maar 2 blijven staan met opkomende backs.[/quote]quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Lindenbergh stond op het midden, Tomás moest inschuiven en dat kan / durft hij niet.
Door de wissels speelden we meer 4-2-4 (of eigenlijk 3-3-4) dan 4-4-2, met Sneijder linksbuiten, Rosales op rechts en Babel en Yannis in het centrum. Toen werden ook van achteren alle ballen naar voren geramd, dus vanaf minuut 58 kan je ongeveer stellen dat de wedstrijd voorbij was, wanneer je de kansen van Heracles negeert.quote:En 4-4-2, geen 4-2-4.

1999 Malmö FF 6 1quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Erwtensoep het volgende:

ja dat bedacht ik me ook vanmiddagquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*kuch* de neergang is al sinds 1996/1997 bezig. Paar oplevingen gehad, maar voor de rest is het al jaren drama![]()

quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
1999 Malmö FF 6 1
2000 Malmö FF 26 12
2001 Malmö FF 8 3
15 goals in 40 wedstrijdenen oh oh oh wat zou je hem graag terugwillen, of niet?

Nog altijd stukken beter dan het gemiddelde van Rosenberg.quote:
4 goals in 3 seizoenen. Dat geloof je toch nietquote:2001 Malmö FF 13 1 Zweden

Stukken ja, één tiende.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nog altijd stukken beter dan het gemiddelde van Rosenberg..

Of jijquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gekke manier van rekenen heb jij zeg.

Zlatan speelt in 3 seizoenen 40x voor Malmo. Hij scoort 15x. Dat is een gemiddelde van (40:15=2.6666666)quote:

Alhoewel ik het met je eens ben dat Ajax de bezem door de selectie zou moeten halen, denk ik niet dat dit de belangrijkste oorzaak is van de huidige prestaties. Wat Ajax mist is een sterke coach. Iemand die de selectie uit de wind kan houden van pers en publiek en die voor zijn selectie leden vecht. Dit mis ik bij Blind. Spelers krijgen bij Ajax niet het vertrouwen die nodig is om tot betere prestaties te komen. In plaats dat Blind de situatie rustiger maakt legt hij juist extra druk op de selectie. Ik denk dan ook dat hij te licht is voor deze functie. Wie het dan wel zou moeten zijn? Ik vind Louis van Gaal nog steeds de juiste man voor deze taak, maar buiten hem zou ik het ook niet zo snel weten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef ThomasBerge het volgende:
lang verhaal

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |