Omdat je tegen Heracles eigenlijk maar 3 verdedigers nodig hebt, waardoor Lindenbergh eigenlijk continue op het middenveld liep.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:01 schreef F1Bas het volgende:
Ik vraag me zowiezo af waarom Lindenbergh er als centrale verdediger stond, Vermaelen vond ik het prima doen.
en zo hoort het.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:02 schreef F1Bas het volgende:
Ik ben benieuwd wat Blind van plan is met Escude. Eerst wordt hij aanvoerder gemaakt en nu zit hij niet eens meer op de bank.
en volgend jaar weer GGquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef Chefftalent het volgende:
Hahahaha te mooi ook.... Tevreden met het puntje tegen ons?
Wij niet hele eerste helft creeren jullie 1 kans..!!
Mooi om te zien hoe snel jullie dit drama vergeten, groeten uit almelo... de club waar we iig goed gras en een spits hebben!!! Tjowiee!!
Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Chefftalent het volgende:
[..]
Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!![]()
ga jij eens terug naar je hokquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:21 schreef Chefftalent het volgende:
[..]
Als jullie niet snel voor een fatsoenlijke spits die wel rechtuitkan lopen zorgen zit dat er dik in jah!!!![]()
en omdat psv zo slecht was en omdat groningen zo slecht was en omdat ado zo slecht was en omdat heerenveen zo slecht wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga jij eens terug naar je hok![]()
jullie hebben een punt omdat ajax zo slecht is, echt niet omdat jullie zo goed zijn.![]()
Die spits hebben we gisteren inderdaad gezienquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:17 schreef Chefftalent het volgende:
de club waar we iig goed gras en een spits hebben!!! Tjowiee!!
Hoe zit het met Charisteas? Kan die dinsdag spelen?quote:Blessure Rosenberg waarschijnlijk geen probleem voor meespelen dinsdag
Bij Studio Sport werd gemeld dat de enkelblessure waarmee Markus Rosenberg uitviel in het duel tegen Heracles meevalt. Zijn meespelen dinsdag tegen FC Thun zou niet in gevaar komen.
jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggenquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe zit het met Charisteas? Kan die dinsdag spelen?
Treurig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggen
jammerquote:Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
jammer, had nog zo gehoopt dat die Rosenberg er een paar maanden uit zou liggen
quote:
waar hopen jullie dan op? Dat opeens blijkt dat het Henry in vermomming is? als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niksquote:
De enige mislukking die ik hier zie is 't feit dat jij erachter bent gekomen hoe je je moet registreren op FOK!...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef BennyNL het volgende:
[..]
[..]
waar hopen jullie dan op? Dat opeens blijkt dat het Henry in vermomming is? als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niks
eng he, mensen met een andere meningquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
De enige mislukking die ik hier zie is 't feit dat jij erachter bent gekomen hoe je je moet registreren op FOK!...
Jij begint hier met het uitsluiten van mensen met een andere mening hoor..quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:11 schreef BennyNL het volgende:
eng he, mensen met een andere mening
quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:09 schreef BennyNL het volgende:
als je nu nog niet ziet dat hij een ongelooflijke mislukking is, heb je echt een voetbalverstand van niks
Die zou momenteel ook gewoon mislukken, want die vleugelspitsen geven geen bal voor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef F1Bas het volgende:
Huntelaar wil ik wel eens bij Ajax zien spelen. Maar goed, dat is dan al de 5de spits.
Maar als hij de bal krijgt poeiert hij m er wel in, ipv zo'n slap schotje op de keeperquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zou momenteel ook gewoon mislukken, want die vleugelspitsen geven geen bal voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |