durft hij niet op de aftiteling bij de tv uitzendingen of staat dat er dan weer los van?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:10 schreef flugeltje het volgende:
Het is echt waar....
Ik vergeet het trouwens steeds en val weer terug op Hummie...
Staat hij daar niet op dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:17 schreef Wup het volgende:
[..]
durft hij niet op de aftiteling bij de tv uitzendingen of staat dat er dan weer los van?
Ik vind hem supertof in ERquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Die Hasselbach is wel een toffe peer hoor!
nee, Hummie wel onder hoofdredactiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:18 schreef flugeltje het volgende:
Staat hij daar niet op dan?
hehe Wup heeft eindelijk bewijs:)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef nebelung het volgende:
Hij staat niet op de aftiteling, dat was me ook al eens opgevallen.
Wel staat op de Talpa site dat hij eindredacteur is van alle realityprogramma's. Zie hier. (onderaan)
Hij is in den beginne van deze BB echt als eindredacteur gepresenteerd. Of hij moet halverwege eraf zijn gehaald, maar daar heb ik niks over gelezen.
Dat geeft allemaal niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
hehe Wup heeft eindelijk bewijs:)
excuses voor mijn gedram, ik was aleen ernstig verbaasd
Het bedrag op het salarisstrookje.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen eindredactie en hoofdredactie?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Het bedrag op het salarisstrookje.....![]()
Nee. Want ze is er gewoon in een meedenkende/adviserende rol. Kortom, ze is er gewoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:26 schreef teamlead het volgende:
ik heb nog heel even voor ik weer weg moet....als ik het nu goed begrijp zouden we dus moeten eisen dat Hummie terugkeert![]()
jawel.. maar niet in dezelfde rol als in de voorgaande BB's dus..?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nee. Want ze is er gewoon in een meedenkende/adviserende rol. Kortom, ze is er gewoon![]()
Uiteindelijk is dat toch de beste conclusie, geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
Ik geef gewoon Hummie de schuld als er iets fout gaat
Is een Hoofdredacteur niet de baas van de eindredacteur(s) ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Het bedrag op het salarisstrookje.....![]()
Nep!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:35 schreef teckeltje het volgende:
wat een lelijke wenkbrauwen heeft die Ingrid ,lijkt ook wel of ze veel te hoog zitten.
Krijg daar toch altijd wat licht erotische gevoelens bij om Ingrid zo aan die duim te zien sabbelen. Helemaal door dat stukje tong wat je altijd kan zien door dat dwangmatig gezuig van haar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Menno zijn pik er niet afhalen en de duim van Ingrid eraanzetten? Dan krijgen we nog een beetje aktie in het huis.
[afbeelding]
Hummie is ook de persoon die bij belangrijke gesprekken in de dagboekkamer zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:29 schreef teamlead het volgende:
verwarrend gedoe ook.. Ik geef gewoon Hummie de schuld als er iets fout gaat
Ik niet, ik denk meer iets van: mens, haal die duim 'es uit je bek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Krijg daar toch altijd wat licht erotische gevoelens bij om Ingrid zo aan die duim te zien sabbelen. Helemaal door dat stukje tong wat je altijd kan zien door dat dwangmatig gezuig van haar.![]()
![]()
een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen eindredactie en hoofdredactie?
Duimen is best schattig ja, bij een kind .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Krijg daar toch altijd wat licht erotische gevoelens bij om Ingrid zo aan die duim te zien sabbelen. Helemaal door dat stukje tong wat je altijd kan zien door dat dwangmatig gezuig van haar.![]()
![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...
Soms is een eindredacteur ook voor een specifiek deelgebied verantwoordelijk
de taak van eindredacteur zijn wisselt meestal over een redactie, althans tussen de meer ervaner redacteuren, en hoeft niet eens beter betaald te zijn, dan gewoon redactiewerk (meestal wordt er dan gewoon volgens een vaste loonopzet voor de tijd dat iemand er werkt en zijn ervaring betaald).
De Hoofdredacteur heeft werkelijk meer verantwoordelijk, en verdient dus duidelijk meer dan gewone redacteuren.
Een eindredactie doet mee aan het operationele proces: het structureert de bijdragen van de redactie tot eindproduct.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eindredactie doet mee aan het operationele proces: het structureert de bijdragen van de redactie tot eindproduct.
De hoofdredactie maakt (normaal gesproken) géén deel uit van het operationele proces. Ze schrijven geen stukjes en editten geen filmpjes. De hoofdredactie zet de lijnen uit en bewaakt die. Kortom: hoofdredactie is strategisch niveau, (eind)redactie is operationeel/tactisch niveau.
kortom: schelden op/over Hummie is dus gewoon terechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...
Soms is een eindredacteur ook voor een specifiek deelgebied verantwoordelijk
de taak van eindredacteur zijn wisselt meestal over een redactie, althans tussen de meer ervaner redacteuren, en hoeft niet eens beter betaald te zijn, dan gewoon redactiewerk (meestal wordt er dan gewoon volgens een vaste loonopzet voor de tijd dat iemand er werkt en zijn ervaring betaald).
De Hoofdredacteur heeft werkelijk meer verantwoordelijk, en verdient dus duidelijk meer dan gewone redacteuren.
Hey, als het oplucht is het sowieso zinvolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: schelden op/over Hummie is dus gewoon terecht![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk meer iets van: mens, haal die duim 'es uit je bek.
Op welke vreemde planeet ben jij geboren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
Ik snap zo-wie-zo niet dat men geloofde dat Menno een homo was, hij slaat gewoon een kruisje als hij gaat eten...
Zegt natuurlijk niet heel veel, maar wel een boel....
Lusten geen vis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Timon223 het volgende:
ehm, ik mis misschien iets, maar waarom eten Dildo en natte lie niet mee met de groep?
Waar slaaaaaaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
Ik snap zo-wie-zo niet dat men geloofde dat Menno een homo was, hij slaat gewoon een kruisje als hij gaat eten...
Je hebt gelijk, Jos Brink gaat ook naar de kerk en slaat regelmatig een kruisje, zegt natuurlijk niet heel veel maar wel een heleboelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
En http://big-brother.loveroom.nl/paul.htmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef teckeltje het volgende:
http://big-brother.loveroom.nl/hummie.htm
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's allquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ehm, ze zitten op rantsoen..... vis???????????????????????![]()
![]()
![]()
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?quote:
ja ok, maar ik vind vis nu niet echt rantsoen eten, vis is tegenwoordig nog duurder dan vlees...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's all![]()
Ik begrijp niet wat je bedoelt....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:06 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ja ok, maar ik vind vis nu niet echt rantsoen eten, vis is tegenwoordig nog duurder dan vlees...
maar goed, zal wel aan mij liggen
jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?
Jaja.. Deze BB is werkelijk bik-kel-hard hoor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's all![]()
Jos Brink is gelovig.....enne.......quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?
ok, dat snap ik, maar laatste rantsoen week was alleen uien..... dat vind ik rantsoen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
BB is een LOWBUDGET programma.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:13 schreef Sonique het volgende:
Maar in BB z'n geval kijken ze niet op geld lijkt me...
Is niet echt een aanwinst voor BB5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:04 schreef nebelung het volgende:
[..]
En http://big-brother.loveroom.nl/paul.htm
![]()
Ow, okay...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.
Nou, nee. Je kunt van BB een hoop zeggen, maar echt low budget is het niet.quote:
Menno kan erg goed acteren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef Sonique het volgende:
En de baas van Talpa heeft gelukkig ook geen geld, heeft net een TV station uit eigen zak betaald!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
denkt het niet het is een 24/7 programma.
Er zijn dus erg veel mensen bij betrokken.
In het echte leven wel, maar bij BB niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rantsoen betekend niet de kwalteit van het eten maar de hoeveelheid...
Shit, you got a pointquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
In het echte leven wel, maar bij BB niet. [afbeelding]
volgens mij is zo'n 30% van de priesters van de club.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:10 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat iemand bidt zegt helemaal niets over iemands seksuele voorkeur. Er bestaan nl gewoon gelovige homo's.
Is alweer goed... de regie word steeds beter op dat gebiedquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef flugeltje het volgende:
MIjn streams hebben last van het dbk-syndroom...
Zit er weer iemand in de dbk?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, okay...
Ik heb van horen zeggen dat er in de bijbel staat dat homosexualiteit net acceptabel is.
Als dat zo is, dan zou je als homo zijnde toch niet voor een geloof kiezen die dat predikt?
Of is het een typisch gevalletje van tussen de regels door lezen wat sommmige gelovige doen en het zo intrepteren?
Nee, blijft slechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is alweer goed... de regie word steeds beter op dat gebied
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:24 schreef APK het volgende:
[..]
volgens mij is zo'n 30% van de priesters van de club. [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef regenworm het volgende:
Lieske: roel heeft een grote pimmel
Of God is een vrouw natuurlijk. Maar da's geloof ik helemaal tegen het zere beenquote:
Misschien is BB iets van plan met de bewoners, tis tenslotte zaterdag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is Robbie Williams te gast in een of ander programma dat ook in die studio opgenomen wordt
Al dat gegil buiten....
Nope, er wordt ook heel veel gegild en gefloten... Ik denk dat er misschien écht een ster aanwezig is de studio... Maar wiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien ongeluk op schiphol, ligt er naast
Dat is het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat die mannen voor Chantal net aankomen en vanavond het huis ingegooid worden.
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, okay...
Ik heb van horen zeggen dat er in de bijbel staat dat homosexualiteit net acceptabel is.
Als dat zo is, dan zou je als homo zijnde toch niet voor een geloof kiezen die dat predikt?
Of is het een typisch gevalletje van tussen de regels door lezen wat sommmige gelovige doen en het zo intrepteren?
Inval van de tweede kamer fractie ????????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat is daar toch aan de hand allemaal??
Sirenes enzo...
Ik hoorde ook een hoop gegil en gefluit... Eerder een convooi voetbalsupporters óf een ster dan een ongeval lijkt me...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien staat er iets in de fik of een ongeluk gebeurd.
Hummie is tegen een boom gereden.
Ik heb eens een woning gehuurd van een psychisch gestoorde homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:45 schreef kissa het volgende:
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.
Ze zal niet iets te zeiken hebben trutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef Thelonious het volgende:
De zwangere mist het shoarmavlees
Rob reageerde op het fluiten buiten het hek, later Dido ook een keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Waar sloeg die waarschuwing nu toch op???
fluiten mogen niet eens meer fluiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een waarschuwing omdat ze reageren op mensen buiten het hek
Sorry hoor regenworm, maar nu ben je zélf aan het zeiken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zal niet iets te zeiken hebben trut
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.
En ik denk dat men eerst al dan niet gelovig wordt opgevoed om daarna al dan niet te ontdekken dat je homo bent. Het één heeft niets met het ander te maken. Dus
Ja, echt irritant! (Plat Haags)quote:
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waarquote:
Politie aan het hek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef regenworm het volgende:
Dit is een waarschuwing politie aan het hek
Menno wil met lieske douchen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef cuall het volgende:
Lijkt dat Menno een charme offensief heeft gestart richting Lieske![]()
En? Heb je het huis kunnen houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb eens een woning gehuurd van een psychisch gestoorde homo
Hij dacht dus serieus dat zijn homoseksualiteit werd veroorzaakt door zijn diabetes en bepaalde vleessoorten![]()
Heb ook nog conflictvermijdend meegebabbeld toen, want ik wilde die woning wel houden en het was onderhuur
heb ie Ralph wel es gehoord dan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
het is een dialectquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
...een ware taal virtuoos...quote:
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno wil met lieske douchen.
Wie niet ik wil ook wel met haar douchen.
Twee jaar langquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef kissa het volgende:
En? Heb je het huis kunnen houden?
"conflictvermijdend meebabbelen"![]()
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een verkeerde lichaamshouding bij het in de koelkast deponeren van het voedsel.
Je kan dan beter op je hurken gaan zitten ipv bukken, zeker met zijn lengte
nee, vrouw mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.
Nee dank je, ik pak de herhaling rond 9.00 uur welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
Aaaahhh, dit kun je niet maken joh... Peter is lievquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het vreemd met die mond.
je bedoelt dus een bi-sexueelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je 'tip' nog maar een keer of 10 door en dan zal de warme wee-ig-heid door je heenstromen.quote:
..wacht maar tot bekend wordt dat hij ¤10.000 verstopt heeft, als BB zo gemeen is als ze zeggen te zijn gaan ze daar nog wat mee doen. Maar het klopt wel wat je zegt, sterker nog ze hebben hem min of meer geholpen met bestellen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
En toen Tan het deed, altijd stormen kritiek.
En toch zijn er gelovige homo's....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Nee ik bedoel een halve nicht.quote:
tanja zuurde om ander eten en roel krijgt gewoon ander eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Ja duh natuurlijk zijn die er. De bijbel kan op zo-veel verschillende wijze geďnterpeteerd worden. Er staat geloof ik in :"Homosexualiteit is niets meer dan wederzijdse zelfbevrediging"....Wat de bijbel vergeet te vermelden is dat heterosexualiteit dat oooook is. Dus tuurlijk kun je gelovig zijn als je homo bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
koffie met melk aubquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
KOFFIE!!!!
Wil iemand ook een bakkie, dan zet ik even!
Ja.... raar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
terecht, hij heeft er wat voor gedaan, Tanja nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Van vingeren krijg je een natte kut , tis ook nooit goed wat ze doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.
Relax joh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hou nou GVD eens op met dat Homo gelul
Die Menno wordt toch niet meer geaccepteerd straks aan de hemelpoort met zijn leugens
......en over het geloof wil ik al helemaal niks meer horen anders sluiten de modjes het forum af i.v.m. gevaar van bomaanslagen.
Ga jij maar lekker morgen naar de kerk, dan draai ik me nog wel een keertje om![]()
Deed ze dat andere maar eens, zal haar goed doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt omdat ze de lul van MEnno...
Oh nee....
Die duim in d'r mond heeft...
;-)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je je niet kan beheersen?
Och ja tuurlijk, sta te trillen op mijn beentjes, zo'n meid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je je niet kan beheersen?
Tanja heeft voor Roel gekozen begrijp ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Roel geniet van zijn luxe voedsel, terwijl de rest van de groep toekijkt op rantsoen![]()
mag van mij, maar val me er niet mee lastigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Relax joh...
Alsof ik gelovig ben!
Dan gok ik idd daar op....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef teckeltje het volgende:
kan die drukte buiten niet komen vanwege de finale van Dancing with the stars,daar zag je net veel publiek langs een rode loper staan toen de dansers met een limousine aankwamen.
Ze hadden een loting, en Roel raadde het getal 7quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Tanja heeft voor Roel gekozen begrijp ik?
Zomaar, of met een (goede) reden?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo grappig is hij nu ook weer niet,.
Jij denkt gelijk weer aan sexquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och ja tuurlijk, sta te trillen op mijn beentjes, zo'n meid.![]()
Ik weet wel iets beters,![]()
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
Roel heeft waarschijnlijk niet genoeg eten voor de hele week
Wat een oen zeg![]()
Zou inderdaad kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef teckeltje het volgende:
kan die drukte buiten niet komen vanwege de finale van Dancing with the stars,daar zag je net veel publiek langs een rode loper staan toen de dansers met een limousine aankwamen.
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?
En dat terwijl ze hem helemaal verkeerd begrepen hebben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:12 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben wel een erge hekel gekregen aan Hennie H.
Weet ik toch niet? Ben niet de leverancier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ja idd zeg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Blijf nog een half uurtje streamen dan gaan ik 'wegmisbruikers' kijken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Die worden pas volgende week afgeleverd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ik weet niet of dat is gekomen, zag ze alleen met een boodschappenmandje uit de DBK komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?
Helemaal niet, daar ging jij van uit, dat ik even met je meeging in die gedachte is wat andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zich niet
Het ging alleen maar over Lieske, en jij denkt dan gelijk aan sex
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Niets geks aan, dat is lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Lieske wil een appel schillen, en daarna de appel en de schil opeten
Ze heeft wel zo'n ondeugend gromlachjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Ja echt logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
quote:
Dat moet ze toch zelf weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Een gromlachje? Die heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n ondeugend gromlachje![]()
Ja, beetje vreemd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
Lieske heeft een keer keelontsteking van een subwoofer overgehouden![]()
..........ik wil het niet weten
Ha Jostiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Coos het volgende:
De nachtploeg uit vorige jaren is nog niet compleet.
Vannacht na 04.00 uur zat alleen de complete Josti band hier nog te posten.![]()
En hoe wéét jij dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Coos het volgende:
De nachtploeg uit vorige jaren is nog niet compleet.
Vannacht na 04.00 uur zat alleen de complete Josti band hier nog te posten.![]()
JA lief....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
een vriendinnetje van niet eens een vriendinnetje van etc etc
![]()
Ze is best wel lief
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
![]()
Ze is best wel lief
ze wegjagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
Wat doet Chantal met die mannen als ze weet dat hij pingpong ballen kan wegslaan met z'n piel?
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
ken je Tafli, de griekse variant?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
is niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....
Opeens waren mijn middelen uitgewerkt........quote:
Nope, heb pas nét BackGammon leren spelen...quote:
Wat is het verschil dan?quote:
Het is een echte lieve droogkloot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
![]()
Ze is best wel lief
Leuk spelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..
Roel: die 2 in het bad zijn volgens mij de gelukkigste big brothersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:36 schreef regenworm het volgende:
Het is een echte lieve droogkloot.
Ze heeft vaak van die grappige opmerkingen dan lig slap van het lachen.
Nee Flugeltje Backgammon is anders dan tric trac, wel hetzelfde bord, maar andere regels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is gewoon Backgammon... Ik heb het leren spelen via internet. Wilde ook wel eens weten wat ze nou allemaal aan het spelen waren..
Was ook weer een leukequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Roel: die 2 in het bad zijn volgens mij de gelukkigste big brothers
Lieske: oooo, ik zat meteen aan de cameramannen te denken, dat zijn in principe de big brothers
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
hé arcee, nu het toch zo saai is... Kun je weer eens een lijstje produceren??
Bijvoorbeeld over de meeste SC-posts in de eerste 500 delen..
In dit geval?................ euh JAquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?
Wordt inderdaad tijd dat de baby de deur intrapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Wickedangel het volgende:
De vliezen mogen nu wel breken.
Ik zou het niet doen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
ff tussendoor, hoe lang blijft goedkope wijn eigenlijk goed?
Heb hier nog een flesje liebfraumilch in de kast staan uit 2001, staat dus geen uiterste houdbaarheidsdatum op en ik weet niet of hierbij hetzelfde geldt als voor duurdere wijnen. (hoe ouder hoe lekkerder)
er staat dus geen datum op, ben maar ff aan het googlen.. Heb wel trek in een glaasje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen...
Tenzij je van wijnazijn houdt natuurlijk...
Staat ook een THT datum op hoor..
dat wordt een chemootjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
Joost komt binnen en zegt ik heb een idee en nog voor hij is uitgesproken komt Tanja er door heen, je doet maar ik doe toch niet mee.
Nee je zou eens iets doen waar je geen zin in heb, stomme dikke kanker zeug
Misschien heb je wat beters te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?
ik drink nooit goedkope wijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Heb hier nog een flesje liebfraumilch in de kast staan uit 2001, staat dus geen uiterste houdbaarheidsdatum op en ik weet niet of hierbij hetzelfde geldt als voor duurdere wijnen. (hoe ouder hoe lekkerder)
Topictitels zijn niet altijd even consequent gegeven, maar ik zal er wel even naar kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
In dit geval?................ euh JA![]()
Okee, dan is het goed.quote:Maar verder vind ik je ook wel heul errug lief hoor![]()
Wat een vreselijk mens is het tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
Joost komt binnen en zegt ik heb een idee en nog voor hij is uitgesproken komt Tanja er door heen, je doet maar ik doe toch niet mee.
Nee je zou eens iets doen waar je geen zin in heb, stomme dikke kanker zeug
Kan ze eindelijk vertrekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt inderdaad tijd dat de baby de deur intrapt.
Als je op een koele en donkere plek bewaard dan zou het nog te drinken kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou 'm lekker openmaken en proeven, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er staat dus geen datum op, ben maar ff aan het googlen.. Heb wel trek in een glaasje...
Witte wijnen worden over het algemeen niet lekkerder als ze ouder worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je op een koele en donkere plek bewaard dan zou het nog te drinken kunnen zijn.
Wijn kan je jaren bewaren.
Je hebt van die types die het leuk vinden om iemand anders in de zeik te hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef Sonique het volgende:
Zie je wel...
Er zit een steekje los bij Ingrid!
Die is nu alweer iets aan het beramen voor Menno en Roel...
fles opmaken en proeven is de enige manier om er achter te komen of deze wijn nog te drinken is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)
Vooral geodkopere wijnen zijn niet lang houdbaar.
In dat geval zou er toch een houdbaarheidsdatum op moeten staan lijkt me??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)
Vooral geodkopere wijnen zijn niet lang houdbaar.
Dat is het Fok cultuurtje, B verpleegkundigen zonder invoelingsvermogen die schelden met ziektesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Kan de taal een beetje normaal?
Dat je iemand wel kan schieten betekent niet dat je op zo'n manier tekeer hoeft te gaan.
Dank.
is dit een algemene opmerkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Dat je iemand wel kan schieten betekent niet dat je op zo'n manier tekeer hoeft te gaan.
Dank.
Proost Bep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef Bep het volgende:
Flugelllllllllllllllll hier heb je je roseetje![]()
Ik ben mezelf verloren in het uitzoekn van allemaal oude cassette bandjes , ben weer helemaal verliefd op mn jeugdmuziek![]()
Dus weg aan het zinken in nostalgie,,,,,,,,,, mijmer
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zou er toch een houdbaarheidsdatum op moeten staan lijkt me??
Maar goed, heb de fles opengetrokken en hij is prima te drinken![]()
Proost allemaal!!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Proost Bep.
Tevreden over het kaasplankje??
[afbeelding]
Mijn man staat hier naast me al te schuddebuiken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeest![]()
![]()
![]()
Hee, daar.quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tevreden over het kaasplankje??
[afbeelding]
zeker weten mis linda heel erg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
een feestje,Wat zullen ze Linda missen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeest![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Dank.
Nu maar hopen dat je man na afloop niet in slaapt valt zoals roelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man staat hier naast me al te schuddebuiken...![]()
Olé Olé....quote:
Mag als het maar niet de homo top 1000 is want dat wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olé Olé....
*op GOEIE 70's en 80's muziek hoopt*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het Fok cultuurtje, B verpleegkundigen zonder invoelingsvermogen die schelden met ziektes
Ik heb me aangeleerd er zoveel mogelijk overheen te kijken, en me te focussen op de fijne mensen (zoals Loedertje)![]()
GOEIE stond niet voor niets met hoofdlettersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mag als het maar niet de homo top 1000 is want dat was![]()
![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten mis linda heel erg.
Op een gegeven moment had ik met haar gehad.
Maar dit was een blunder van mij![]()
![]()
Ehm ehm ik ben opgegroeid met de onvervalste pukmuziek uit de jaren 70 begin 80quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olé Olé....
*op GOEIE 70's en 80's muziek hoopt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |