Wordt inderdaad tijd dat de baby de deur intrapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:40 schreef Wickedangel het volgende:
De vliezen mogen nu wel breken.
Ik zou het niet doen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
ff tussendoor, hoe lang blijft goedkope wijn eigenlijk goed?
Heb hier nog een flesje liebfraumilch in de kast staan uit 2001, staat dus geen uiterste houdbaarheidsdatum op en ik weet niet of hierbij hetzelfde geldt als voor duurdere wijnen. (hoe ouder hoe lekkerder)
er staat dus geen datum op, ben maar ff aan het googlen.. Heb wel trek in een glaasje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen...
Tenzij je van wijnazijn houdt natuurlijk...
Staat ook een THT datum op hoor..
dat wordt een chemootjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
Joost komt binnen en zegt ik heb een idee en nog voor hij is uitgesproken komt Tanja er door heen, je doet maar ik doe toch niet mee.
Nee je zou eens iets doen waar je geen zin in heb, stomme dikke kanker zeug
Misschien heb je wat beters te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar een pauzenummer?
ik drink nooit goedkope wijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Heb hier nog een flesje liebfraumilch in de kast staan uit 2001, staat dus geen uiterste houdbaarheidsdatum op en ik weet niet of hierbij hetzelfde geldt als voor duurdere wijnen. (hoe ouder hoe lekkerder)
Topictitels zijn niet altijd even consequent gegeven, maar ik zal er wel even naar kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:43 schreef flugeltje het volgende:
In dit geval?................ euh JA![]()
Okee, dan is het goed.quote:Maar verder vind ik je ook wel heul errug lief hoor![]()
Wat een vreselijk mens is het tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:45 schreef cuall het volgende:
Joost komt binnen en zegt ik heb een idee en nog voor hij is uitgesproken komt Tanja er door heen, je doet maar ik doe toch niet mee.
Nee je zou eens iets doen waar je geen zin in heb, stomme dikke kanker zeug
Kan ze eindelijk vertrekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt inderdaad tijd dat de baby de deur intrapt.
Als je op een koele en donkere plek bewaard dan zou het nog te drinken kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou 'm lekker openmaken en proeven, dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er staat dus geen datum op, ben maar ff aan het googlen.. Heb wel trek in een glaasje...
Witte wijnen worden over het algemeen niet lekkerder als ze ouder worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:42 schreef flugeltje het volgende:
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je op een koele en donkere plek bewaard dan zou het nog te drinken kunnen zijn.
Wijn kan je jaren bewaren.
Je hebt van die types die het leuk vinden om iemand anders in de zeik te hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:48 schreef Sonique het volgende:
Zie je wel...
Er zit een steekje los bij Ingrid!
Die is nu alweer iets aan het beramen voor Menno en Roel...
fles opmaken en proeven is de enige manier om er achter te komen of deze wijn nog te drinken is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)
Vooral geodkopere wijnen zijn niet lang houdbaar.
In dat geval zou er toch een houdbaarheidsdatum op moeten staan lijkt me??quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat denken heel veel mensen, maar dat is dus absoluut niet zo (het 'hou ouder de wijn, hoe beter hij is' syndroom noem ik het)
Vooral geodkopere wijnen zijn niet lang houdbaar.
Dat is het Fok cultuurtje, B verpleegkundigen zonder invoelingsvermogen die schelden met ziektesquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Kan de taal een beetje normaal?
Dat je iemand wel kan schieten betekent niet dat je op zo'n manier tekeer hoeft te gaan.
Dank.
is dit een algemene opmerkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Dat je iemand wel kan schieten betekent niet dat je op zo'n manier tekeer hoeft te gaan.
Dank.
Proost Bep.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef Bep het volgende:
Flugelllllllllllllllll hier heb je je roseetje![]()
Ik ben mezelf verloren in het uitzoekn van allemaal oude cassette bandjes , ben weer helemaal verliefd op mn jeugdmuziek![]()
Dus weg aan het zinken in nostalgie,,,,,,,,,, mijmer
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeestquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zou er toch een houdbaarheidsdatum op moeten staan lijkt me??
Maar goed, heb de fles opengetrokken en hij is prima te drinken![]()
Proost allemaal!!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Proost Bep.
Tevreden over het kaasplankje??
[afbeelding]
Mijn man staat hier naast me al te schuddebuiken...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeest![]()
![]()
![]()
Hee, daar.quote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tevreden over het kaasplankje??
[afbeelding]
zeker weten mis linda heel erg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
een feestje,Wat zullen ze Linda missen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet te veel drinken hoor anders wordt het een hoerenfeest![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:51 schreef shmoopy het volgende:
Dank.
Nu maar hopen dat je man na afloop niet in slaapt valt zoals roelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn man staat hier naast me al te schuddebuiken...![]()
Olé Olé....quote:
Mag als het maar niet de homo top 1000 is want dat wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olé Olé....
*op GOEIE 70's en 80's muziek hoopt*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is het Fok cultuurtje, B verpleegkundigen zonder invoelingsvermogen die schelden met ziektes
Ik heb me aangeleerd er zoveel mogelijk overheen te kijken, en me te focussen op de fijne mensen (zoals Loedertje)![]()
GOEIE stond niet voor niets met hoofdlettersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mag als het maar niet de homo top 1000 is want dat was![]()
![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven, iedereen maakt wel eens een fout.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
zeker weten mis linda heel erg.
Op een gegeven moment had ik met haar gehad.
Maar dit was een blunder van mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |