Ja duh natuurlijk zijn die er. De bijbel kan op zo-veel verschillende wijze geïnterpeteerd worden. Er staat geloof ik in :"Homosexualiteit is niets meer dan wederzijdse zelfbevrediging"....Wat de bijbel vergeet te vermelden is dat heterosexualiteit dat oooook is. Dus tuurlijk kun je gelovig zijn als je homo bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
koffie met melk aubquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
KOFFIE!!!!
Wil iemand ook een bakkie, dan zet ik even!
Ja.... raar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
terecht, hij heeft er wat voor gedaan, Tanja nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
En toen Tan het deed, altijd stormen kritiek.
Van vingeren krijg je een natte kut , tis ook nooit goed wat ze doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.
Relax joh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hou nou GVD eens op met dat Homo gelul
Die Menno wordt toch niet meer geaccepteerd straks aan de hemelpoort met zijn leugens
......en over het geloof wil ik al helemaal niks meer horen anders sluiten de modjes het forum af i.v.m. gevaar van bomaanslagen.
Ga jij maar lekker morgen naar de kerk, dan draai ik me nog wel een keertje om![]()
Deed ze dat andere maar eens, zal haar goed doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Komt omdat ze de lul van MEnno...
Oh nee....
Die duim in d'r mond heeft...
;-)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je je niet kan beheersen?
Och ja tuurlijk, sta te trillen op mijn beentjes, zo'n meid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je je niet kan beheersen?
Tanja heeft voor Roel gekozen begrijp ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Roel geniet van zijn luxe voedsel, terwijl de rest van de groep toekijkt op rantsoen![]()
mag van mij, maar val me er niet mee lastigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Relax joh...
Alsof ik gelovig ben!
Dan gok ik idd daar op....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef teckeltje het volgende:
kan die drukte buiten niet komen vanwege de finale van Dancing with the stars,daar zag je net veel publiek langs een rode loper staan toen de dansers met een limousine aankwamen.
Ze hadden een loting, en Roel raadde het getal 7quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef D.Rose het volgende:
Tanja heeft voor Roel gekozen begrijp ik?
Zomaar, of met een (goede) reden?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zo grappig is hij nu ook weer niet,.
Jij denkt gelijk weer aan sexquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och ja tuurlijk, sta te trillen op mijn beentjes, zo'n meid.![]()
Ik weet wel iets beters,![]()
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:10 schreef cuall het volgende:
Roel heeft waarschijnlijk niet genoeg eten voor de hele week
Wat een oen zeg![]()
Zou inderdaad kunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:07 schreef teckeltje het volgende:
kan die drukte buiten niet komen vanwege de finale van Dancing with the stars,daar zag je net veel publiek langs een rode loper staan toen de dansers met een limousine aankwamen.
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?
En dat terwijl ze hem helemaal verkeerd begrepen hebben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:12 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben wel een erge hekel gekregen aan Hennie H.
Weet ik toch niet? Ben niet de leverancier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ja idd zeg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Blijf nog een half uurtje streamen dan gaan ik 'wegmisbruikers' kijken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Die worden pas volgende week afgeleverd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ik weet niet of dat is gekomen, zag ze alleen met een boodschappenmandje uit de DBK komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?
Helemaal niet, daar ging jij van uit, dat ik even met je meeging in die gedachte is wat andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zich niet
Het ging alleen maar over Lieske, en jij denkt dan gelijk aan sex
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Niets geks aan, dat is lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Lieske wil een appel schillen, en daarna de appel en de schil opeten
Ze heeft wel zo'n ondeugend gromlachjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Ja echt logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
quote:
Dat moet ze toch zelf weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Een gromlachje? Die heb ik nog niet gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft wel zo'n ondeugend gromlachje![]()
Ja, beetje vreemd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:26 schreef cuall het volgende:
Lieske heeft een keer keelontsteking van een subwoofer overgehouden![]()
..........ik wil het niet weten
Ha Jostiquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Coos het volgende:
De nachtploeg uit vorige jaren is nog niet compleet.
Vannacht na 04.00 uur zat alleen de complete Josti band hier nog te posten.![]()
En hoe wéét jij dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:25 schreef Coos het volgende:
De nachtploeg uit vorige jaren is nog niet compleet.
Vannacht na 04.00 uur zat alleen de complete Josti band hier nog te posten.![]()
JA lief....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
een vriendinnetje van niet eens een vriendinnetje van etc etc
![]()
Ze is best wel lief
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske![]()
een vriendinnetje van niet eens een vriendinnetje van etc etc
![]()
Ze is best wel lief
ze wegjagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:32 schreef Sonique het volgende:
Wat doet Chantal met die mannen als ze weet dat hij pingpong ballen kan wegslaan met z'n piel?
Ja, ik zie ze dat altijd spelen maar ik ken dat niet....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Okay tis saai op de streams..
Wie wil er trictraccen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |