En dat terwijl ze hem helemaal verkeerd begrepen hebben...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:12 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben wel een erge hekel gekregen aan Hennie H.
Weet ik toch niet? Ben niet de leverancier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ja idd zeg...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Blijf nog een half uurtje streamen dan gaan ik 'wegmisbruikers' kijken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:14 schreef bunnyma het volgende:
Allerjezus.....wat is het saai!!
Die worden pas volgende week afgeleverd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zijn al zijn bestelde kratten bier geleverd?
Ik weet niet of dat is gekomen, zag ze alleen met een boodschappenmandje uit de DBK komenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij genoeg had aan bier?
Helemaal niet, daar ging jij van uit, dat ik even met je meeging in die gedachte is wat andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
op zich niet
Het ging alleen maar over Lieske, en jij denkt dan gelijk aan sex
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Niets geks aan, dat is lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Lieske wil een appel schillen, en daarna de appel en de schil opeten
Ze heeft wel zo'n ondeugend gromlachjequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef Sonique het volgende:
Ik vind Ingrid eng....
Ze heeft zo'n 'bij mij zit een steekje los' vibe....
Ja echt logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:17 schreef D.Rose het volgende:
Lieske wil een appel schillen, en daarna de appel en de schil opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |