je bedoelt dus een bi-sexueelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
Lees je 'tip' nog maar een keer of 10 door en dan zal de warme wee-ig-heid door je heenstromen.quote:
..wacht maar tot bekend wordt dat hij ¤10.000 verstopt heeft, als BB zo gemeen is als ze zeggen te zijn gaan ze daar nog wat mee doen. Maar het klopt wel wat je zegt, sterker nog ze hebben hem min of meer geholpen met bestellen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
En toen Tan het deed, altijd stormen kritiek.
En toch zijn er gelovige homo's....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Nee ik bedoel een halve nicht.quote:
tanja zuurde om ander eten en roel krijgt gewoon ander eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Ja duh natuurlijk zijn die er. De bijbel kan op zo-veel verschillende wijze geīnterpeteerd worden. Er staat geloof ik in :"Homosexualiteit is niets meer dan wederzijdse zelfbevrediging"....Wat de bijbel vergeet te vermelden is dat heterosexualiteit dat oooook is. Dus tuurlijk kun je gelovig zijn als je homo bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
koffie met melk aubquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef Sonique het volgende:
[afbeelding]
KOFFIE!!!!
Wil iemand ook een bakkie, dan zet ik even!
Ja.... raar....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:01 schreef kissa het volgende:
[..]
En toch zijn er gelovige homo's....
terecht, hij heeft er wat voor gedaan, Tanja nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Van vingeren krijg je een natte kut , tis ook nooit goed wat ze doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:57 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.
Relax joh...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hou nou GVD eens op met dat Homo gelul
Die Menno wordt toch niet meer geaccepteerd straks aan de hemelpoort met zijn leugens
......en over het geloof wil ik al helemaal niks meer horen anders sluiten de modjes het forum af i.v.m. gevaar van bomaanslagen.
Ga jij maar lekker morgen naar de kerk, dan draai ik me nog wel een keertje om![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |