Inval van de tweede kamer fractie ????????????quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:
Wat is daar toch aan de hand allemaal??
Sirenes enzo...
Ik hoorde ook een hoop gegil en gefluit... Eerder een convooi voetbalsupporters óf een ster dan een ongeval lijkt me...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien staat er iets in de fik of een ongeluk gebeurd.
Hummie is tegen een boom gereden.
Ik heb eens een woning gehuurd van een psychisch gestoorde homoquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:45 schreef kissa het volgende:
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.
Ze zal niet iets te zeiken hebben trutquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:46 schreef Thelonious het volgende:
De zwangere mist het shoarmavlees
Rob reageerde op het fluiten buiten het hek, later Dido ook een keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:50 schreef bunnyma het volgende:
Waar sloeg die waarschuwing nu toch op???
fluiten mogen niet eens meer fluiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een waarschuwing omdat ze reageren op mensen buiten het hek
Sorry hoor regenworm, maar nu ben je zélf aan het zeiken....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze zal niet iets te zeiken hebben trut
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.
En ik denk dat men eerst al dan niet gelovig wordt opgevoed om daarna al dan niet te ontdekken dat je homo bent. Het één heeft niets met het ander te maken. Dus
Ja, echt irritant! (Plat Haags)quote:
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waarquote:
Politie aan het hek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef regenworm het volgende:
Dit is een waarschuwing politie aan het hek
Menno wil met lieske douchen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef cuall het volgende:
Lijkt dat Menno een charme offensief heeft gestart richting Lieske![]()
En? Heb je het huis kunnen houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb eens een woning gehuurd van een psychisch gestoorde homo
Hij dacht dus serieus dat zijn homoseksualiteit werd veroorzaakt door zijn diabetes en bepaalde vleessoorten![]()
Heb ook nog conflictvermijdend meegebabbeld toen, want ik wilde die woning wel houden en het was onderhuur
heb ie Ralph wel es gehoord dan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
het is een dialectquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
...een ware taal virtuoos...quote:
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno wil met lieske douchen.
Wie niet ik wil ook wel met haar douchen.
Twee jaar langquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef kissa het volgende:
En? Heb je het huis kunnen houden?
"conflictvermijdend meebabbelen"![]()
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een verkeerde lichaamshouding bij het in de koelkast deponeren van het voedsel.
Je kan dan beter op je hurken gaan zitten ipv bukken, zeker met zijn lengte
nee, vrouw mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.
Nee dank je, ik pak de herhaling rond 9.00 uur welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
Aaaahhh, dit kun je niet maken joh... Peter is lievquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het vreemd met die mond.
je bedoelt dus een bi-sexueelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je 'tip' nog maar een keer of 10 door en dan zal de warme wee-ig-heid door je heenstromen.quote:
..wacht maar tot bekend wordt dat hij ¤10.000 verstopt heeft, als BB zo gemeen is als ze zeggen te zijn gaan ze daar nog wat mee doen. Maar het klopt wel wat je zegt, sterker nog ze hebben hem min of meer geholpen met bestellen.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
En toen Tan het deed, altijd stormen kritiek.
En toch zijn er gelovige homo's....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Nee ik bedoel een halve nicht.quote:
tanja zuurde om ander eten en roel krijgt gewoon ander eten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zit lekker in de groep zijn luxe voedsel te eten, en niemand die er hier wat van zegt.
En toen Tan het deed, altijd stormen kritiek.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:51 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar dan is het wel (op z'n minst) raar dat iemand die openlijk homo is (zoals Menno beweerde) nog steeds in hetzelfde geloof geloofde (aanwijzing: het kruisje slaan voor het eten)
Een geloof die je gevoelens en handelingen veroordelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |