quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:31 schreef regenworm het volgende:
Lieske: roel heeft een grote pimmel
Of God is een vrouw natuurlijk. Maar da's geloof ik helemaal tegen het zere beenquote:
Misschien is BB iets van plan met de bewoners, tis tenslotte zaterdag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Is Robbie Williams te gast in een of ander programma dat ook in die studio opgenomen wordt
Al dat gegil buiten....
Nope, er wordt ook heel veel gegild en gefloten... Ik denk dat er misschien écht een ster aanwezig is de studio... Maar wiequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:39 schreef Sonique het volgende:
Misschien ongeluk op schiphol, ligt er naast
Dat is het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:42 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat die mannen voor Chantal net aankomen en vanavond het huis ingegooid worden.
Ik ben niet zo'n bijbelkenner, maar ik denk dat in de bijbel het in de praktijk brengen van homoseksuele handelingen (mijn god, wat een woorden om vrijen met een seksegenoot te omschrijven) wordt veroordeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, okay...
Ik heb van horen zeggen dat er in de bijbel staat dat homosexualiteit net acceptabel is.
Als dat zo is, dan zou je als homo zijnde toch niet voor een geloof kiezen die dat predikt?
Of is het een typisch gevalletje van tussen de regels door lezen wat sommmige gelovige doen en het zo intrepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |