Ja, echt irritant! (Plat Haags)quote:
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waarquote:
Politie aan het hek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef regenworm het volgende:
Dit is een waarschuwing politie aan het hek
Menno wil met lieske douchen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:49 schreef cuall het volgende:
Lijkt dat Menno een charme offensief heeft gestart richting Lieske![]()
En? Heb je het huis kunnen houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb eens een woning gehuurd van een psychisch gestoorde homo
Hij dacht dus serieus dat zijn homoseksualiteit werd veroorzaakt door zijn diabetes en bepaalde vleessoorten![]()
Heb ook nog conflictvermijdend meegebabbeld toen, want ik wilde die woning wel houden en het was onderhuur
heb ie Ralph wel es gehoord dan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
het is een dialectquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Plat Haags is niet irritant, het is de Moeder aller Talen, ech waar![]()
...een ware taal virtuoos...quote:
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Menno wil met lieske douchen.
Wie niet ik wil ook wel met haar douchen.
Twee jaar langquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef kissa het volgende:
En? Heb je het huis kunnen houden?
"conflictvermijdend meebabbelen"![]()
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Roel heeft een verkeerde lichaamshouding bij het in de koelkast deponeren van het voedsel.
Je kan dan beter op je hurken gaan zitten ipv bukken, zeker met zijn lengte
nee, vrouw mag ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik niet. o je bedoelt welke man niet.
Nee dank je, ik pak de herhaling rond 9.00 uur welquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
Ga ff lekker om 7 uur s ochtends, op ned 1 met die halve nicht meesteppen op Abba. DOEI.
Aaaahhh, dit kun je niet maken joh... Peter is lievquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van duimen krijg je een droge mond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je het vreemd met die mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |