een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen eindredactie en hoofdredactie?
Duimen is best schattig ja, bij een kind .quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Krijg daar toch altijd wat licht erotische gevoelens bij om Ingrid zo aan die duim te zien sabbelen. Helemaal door dat stukje tong wat je altijd kan zien door dat dwangmatig gezuig van haar.![]()
![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...
Soms is een eindredacteur ook voor een specifiek deelgebied verantwoordelijk
de taak van eindredacteur zijn wisselt meestal over een redactie, althans tussen de meer ervaner redacteuren, en hoeft niet eens beter betaald te zijn, dan gewoon redactiewerk (meestal wordt er dan gewoon volgens een vaste loonopzet voor de tijd dat iemand er werkt en zijn ervaring betaald).
De Hoofdredacteur heeft werkelijk meer verantwoordelijk, en verdient dus duidelijk meer dan gewone redacteuren.
Een eindredactie doet mee aan het operationele proces: het structureert de bijdragen van de redactie tot eindproduct.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:25 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen eindredactie en hoofdredactie?
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eindredactie doet mee aan het operationele proces: het structureert de bijdragen van de redactie tot eindproduct.
De hoofdredactie maakt (normaal gesproken) géén deel uit van het operationele proces. Ze schrijven geen stukjes en editten geen filmpjes. De hoofdredactie zet de lijnen uit en bewaakt die. Kortom: hoofdredactie is strategisch niveau, (eind)redactie is operationeel/tactisch niveau.
kortom: schelden op/over Hummie is dus gewoon terechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een eindredacteur is normalerwijze iemand die redigeer-werk doet, het controleren en verzamelen van materiaal en ideeen, gemaakt door de verzamelde redactie, dus alle redacteuren, de eindredacteur is voor één specifieke uitgave/publicatie dan verantwoordelijk ... de hoofdredacteur is het 'hoofd' over ale redacteuren en werkelijk verantwoordelijk, voor het lange-termijnsbeleid ...
Soms is een eindredacteur ook voor een specifiek deelgebied verantwoordelijk
de taak van eindredacteur zijn wisselt meestal over een redactie, althans tussen de meer ervaner redacteuren, en hoeft niet eens beter betaald te zijn, dan gewoon redactiewerk (meestal wordt er dan gewoon volgens een vaste loonopzet voor de tijd dat iemand er werkt en zijn ervaring betaald).
De Hoofdredacteur heeft werkelijk meer verantwoordelijk, en verdient dus duidelijk meer dan gewone redacteuren.
Hey, als het oplucht is het sowieso zinvolquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: schelden op/over Hummie is dus gewoon terecht![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk meer iets van: mens, haal die duim 'es uit je bek.
Op welke vreemde planeet ben jij geboren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
Ik snap zo-wie-zo niet dat men geloofde dat Menno een homo was, hij slaat gewoon een kruisje als hij gaat eten...
Zegt natuurlijk niet heel veel, maar wel een boel....
Lusten geen vis!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:01 schreef Timon223 het volgende:
ehm, ik mis misschien iets, maar waarom eten Dildo en natte lie niet mee met de groep?
Waar slaaaaaaat dit nou weer op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
Ik snap zo-wie-zo niet dat men geloofde dat Menno een homo was, hij slaat gewoon een kruisje als hij gaat eten...
Je hebt gelijk, Jos Brink gaat ook naar de kerk en slaat regelmatig een kruisje, zegt natuurlijk niet heel veel maar wel een heleboelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
En http://big-brother.loveroom.nl/paul.htmquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef teckeltje het volgende:
http://big-brother.loveroom.nl/hummie.htm
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's allquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:03 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ehm, ze zitten op rantsoen..... vis???????????????????????![]()
![]()
![]()
Gelovige geloven toch niet in homosexualiteit? Of ben ik echt op de verkeerde planeet geboren?quote:
ja ok, maar ik vind vis nu niet echt rantsoen eten, vis is tegenwoordig nog duurder dan vlees...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:05 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dus mochten ze niet zelf bestellen...that's all![]()
Ik begrijp niet wat je bedoelt....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:59 schreef Sonique het volgende:
even terugkomend:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |