Dan wordt het eens tijd dat ze gaat zitten. Dat is echt te gek......als 37jarige kan ik dat weten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef Thelonious het volgende:
Chantal loopt al veertig jaar mee..![]()
Die zie ik nog wel een baantje bij de tv krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef arneaux het volgende:
Joost kan dit echt HEEL goed zeg. Eng gewoon.
O zeker. Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel een baantje bij de tv krijgen
Hoe hij dit doet is écht héél erg goed...quote:
Ik was alleen niet met zijn oordeel betreffende de winnaar eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe hij dit doet is écht héél erg goed...
Hij doet dit absoluut niet slecht.quote:
zie zo het geluid en beeld verdwijnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:23 schreef Falco het volgende:
Voetbalvandalisme, wat een onderwerp!
Jazeker! En hij doet dit al sinds groep 1quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe hij dit doet is écht héél erg goed...
Nee was me al eerder opgevallen dat hij hier niet tegen kan en dat hij dan echt heel fel kan gaan agerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
Roel vindt het niet leuk dat die verliest
Ik heb alleen begrepen dat team Rob heeft gewonnen, wie persoonlijk had gewonnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was alleen niet met zijn oordeel betreffende de winnaar eens.![]()
Vera Keur (VARA) is al aan het bellen met Hummiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ingridquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef arneaux het volgende:
Samen met Ingrid maakt hij de grootste kans om BB te winnen in mijn ogen.
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.quote:
[TK] Televisie zganquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zieke geestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
of metquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
Op het ogenblik is hij ook de enigste die ik het geld gun.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef FuTilE het volgende:
Joost gaat winnen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Roel heeft tot nu toe het beste argument!
Goede manier om het op deze manier te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Lieske horen praten is alleen leuk als je moeilijk in slaap kunt komen, je bent dan zo vertrokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.quote:
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.
Dan gaan de streams weer op mute.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
Moeten extreme Moslims het land worden uitgezet?
Was Pim een goede leider.
Nee, Joost is discussieleider en enige jurylid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.
Haar opmerkingen vind ik vaak platvloers en grof
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.
www.d66.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.
Nee hij is discussieleiderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost is D66. D66 de mening veranderd vaker en vooral sneller dan het humeur van Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten Joost en Lieske maar wisselenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoor
Nee, want ik wil ook de mening van Lieske weten. Maar iedere keer Joost in deze rol manouvreren staat me ook niet zo aan. Laat hem dit keer ook maar lekker meedoen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moeten Joost en Lieske maar wisselen![]()
Okeej. Ik ben haar broertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef cuall het volgende:
[..]
geeft niet hoor, zeggen alle familieleden van de bewoners die hier meedoen
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.quote:Joost is D66. D66 de mening veranderd vaker en vooral sneller dan het humeur van Tanja.
Wie zou het anders lukken de boel in de hand te houden en een serieuze discussie te laten ontstaan. Joost is imo de enige die het kan, en niet zo'n klein beetje! Logisch dat je in die rol terecht komt. Als er maar 1 is die kan koken zal die het ook gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ik wil ook de mening van Lieske weten. Maar iedere keer Joost in deze rol manouvreren staat me ook niet zo aan. Laat hem dit keer ook maar lekker meedoen.
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Joost hiermee indirect zit te solliciteren naar een baantje in de politiek (D66!)![]()
Volgens mij laten ze toch best wel hun eigen mening horen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Spelen ze nu een soort rol of is het ook echt eigen mening?
edit: als ik Roel zo hoor is het dus een rollenspel.
Mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.
persoonlijk trekt mij dat meer aan dan het populistisch gebral van zowel links als rechts dat zo veel mensen aanspreekt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...
Moet ie Boris maar vervangen binnen de partij dan, zijn imago is toch al naar de knoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...
Je staat toch voor iets. Anders weten mensen die op je stemmen toch ook niet op wat ze stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.
persoonlijk trekt mij dat meer aan dan het populistisch gebral van zowel links als rechts dat zo veel mensen aanspreekt.
Weer zo'n typisch voorbeeld van een grapje, ergens in de topics gemaakt dat vervolgens een gerucht werd om uiteindelijk als 'waar' te worden verkondigd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ze staan wel voor iets. hun gedachtengoed is sociaal liberaal. oftewel: elk mens moet zelf zijn eigen leven kunnen invullen naar wens en wanneer dat mis dreigt te gaan of als men het zelf niet kan moet de overheid er zijn om het op te vangen. dat is een ander soort liberalisme dan de vvd, die erg hameren op economisch liberalisme/marktwerking. d66 is dara ook voor maar wil nog weleens toegeven dat voor sommige dingen de open markt gewoon nadelig werkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je staat toch voor iets. Anders weten mensen die op je stemmen toch ook niet op wat ze stemmen.
Jammer dat sommige posters hier dat niet snappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Weer zo'n typisch voorbeeld van een grapje, ergens in de topics gemaakt dat vervolgens een gerucht werd om uiteindelijk als 'waar' te worden verkondigd.![]()
LOLquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze poster leest nu voor t eerst het stukje zoals t op de fok! blog staat en snapt heus wel dat t een grapje is (kasthomo is wel de grootste hint, duh!). maar had eerder dat stukje niet gelezen, slechts een stukje ind e metro, waar de redactie blijkbaar echt geen kaas heeft gegeten van humor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat sommige posters hier dat niet snappen.![]()
Goh wat stem jij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ze staan wel voor iets. hun gedachtengoed is sociaal liberaal. oftewel: elk mens moet zelf zijn eigen leven kunnen invullen naar wens en wanneer dat mis dreigt te gaan of als men het zelf niet kan moet de overheid er zijn om het op te vangen. dat is een ander soort liberalisme dan de vvd, die erg hameren op economisch liberalisme/marktwerking. d66 is dara ook voor maar wil nog weleens toegeven dat voor sommige dingen de open markt gewoon nadelig werkt.
verder dus voor homohuwelijk, drugsliberalisering, emancipatie , euthanasie toestaande wetgeving etc. en voor democratische vernieuwing.
maar los van dat alles wil d66 nog weleens van mening over iets veranderen als simeplweg blijkt dat er een andere manier is die binne het sociaal liberale denkgoed past die gewoon beter uitvalt voor de maatschappij.
Het 'bewoner met Aids' verhaal vind ik nog het mooiste... Was in één van de eerste uitzendingen. Bridget zei via de streams dat er een EX van een bewoner in huis zou komen. Hier verstond er iemand dat er een bewoner met Aids in het huis zat.... Daar werd over doorgepraat en uiteindelijk namen de serieuze media het overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze poster leest nu voor t eerst het stukje zoals t op de fok! blog staat en snapt heus wel dat t een grapje is (kasthomo is wel de grootste hint, duh!). maar had eerder dat stukje niet gelezen, slechts een stukje ind e metro, waar de redactie blijkbaar echt geen kaas heeft gegeten van humor...
quote:Op 30-09-2005 @ 12:16 schreef magicwizz het volgende:
DIT STUKJE IS VERZONNEN, DENK EVEN NA ALLEMAAL
jesus wat een goeie mop zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef wolferl het volgende:
HAdden ze in 1857 al studenten huizen voor chantal?
lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Ja dat is een teken dat ze iets slims zegt, dan gaan haar tepels stijf staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Is wel een slecht iets hoor...op deze manier laat je jezelf wel erg in de kaart kijken ....je tegenstanders die weten nu automatisch of het zin heeft om verder te argumenterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dat is een teken dat ze iets slims zegt, dan gaan haar tepels stijf staan.
Nog irritanter dan hij normaal al heeft. En hij voelt zichzelf heel wat volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef jessie het volgende:
Joost neemt ook een heel irritantje toontje aan als hij gespreksleidertje speelt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef wolferl het volgende:
Chantal kent veel emsen in het studenten leven, ikd acht dat ze Lieske steeds nomineerde omdat ze...juist student was...en te jong.....kunnen we Chantal de raaf niet ontvoeren ofzo
Ze zouden haar eens een knal-knots moeten gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef wolferl het volgende:
GNA GNA GNA PANG
Toch fijn dat al je alter-ego's het met elkaar eens zijn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat Nathalie in een 1 tegen 1 gaat, tegen Ingrid ofzo. Word leuk" Ja dat vind ik ook. ja ik ook, ja ik ook, ja ik ook
Smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat Joost het nog steeds leuk doet hoor
Kun je niet menen, ik vind Joost top!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef style het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Ik erger mezelf helemaal suf aan die verwaande kwast.
Zonder Linda is de leukheid factor weg vind ik... zeg maar de gangmotor. Je moet niet denken aan een top 3 met Menno, Ingrid en Nathalie... de dufheid straalt er dan vanaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
Tis hier ook vrij rustig trouwens, mensen beginnen af te haken heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Ach het is vrijdag avond en dan is het kroegtijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda Roel!
Lag vanmiddag ook dubbel hoe Joost en Naat dat pizza broodje maaktenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef wolferl het volgende:
Ja joost is idd top, af en toe een 8-jarige ADHD koter, maar weet de stemming toch weer 'leuk' te krijgen. En tja linda, zie haar liever (met een slok op) dan lekkende zeikerige slaperige Tanja.
Ik let altijd op de "sterke punten" ..van mijn tegenstandsterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou het is wel weer duidelijk waar jij vooral op let
![]()
Was een stokpaardje van Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Ashy het volgende:
oef
hersenspinsel![]()
dat had ze beter niet kunnen zeggen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik let altijd op de "sterke punten" ..van mijn tegenstandster![]()
Stokpaardje van Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Waarom haalt ze god er nu bij?
Ik vond Chantal overtuigender.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef jessie het volgende:
GNA GNA GNA
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Ik wil Nathalie zien. Zou ze dan ook gaan overtuigen met haar kinderstemmetjes.
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze niet een spelletje spelen waarbij Chantal niet hoeft te lachen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Even een luchtig onderwerp.....Hoe naai je je vriendin.....?![]()
![]()
![]()
Ik bekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
ja inderdaad, schrok er gewoon vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....quote:
Valt dat ff tegen.. Voor andere dingen hoef ik haar niet te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Ik heb 15 oktober voorspeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
En zulke opmerkingen blijven leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef frizti het volgende:
dat die zwangere zeug maar snel die bastaard eruit poept, kan ze tenminste optiefen
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....![]()
Ik had de 13e staan, maar tenzij ze nog met terugwerkende kracht aan de gang gaat heb ik het mis gehad...quote:
Of wie het verst kan kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.![]()
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Ashy het volgende:
[..]
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen worden![]()
Er staat hier ergens een pol in het forum...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....
Stel je toch voor dat ze nog vier a vijf weken loopt en er dan tóch nog nét uitgestemd wordt en dan een dag later de bevalling, lekker thuis in Groningen...
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef F4iTH het volgende:
mèn...Dido wordt echt steeds dikker.
en daarmee knapper![]()
erwtjes worden zowaar spruitjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....![]()
haha geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Ashy het volgende:
Tanja is er al uit
Debaterende Tanja? hahaha
Ik zie haar dat been van Rob er al binnen 1 argument van hem aftrekken en hem de hersens alsnog inslaan voor het verpesten van de gewassen babykleertjes die alweer tien keer gewassen en gestreken zijn ondertussen.
Ze is wél vol aandacht nu.... Ze lacht zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
leuk onderwerp waar tanja bij zit
Ow god ja.. leert ze misschien nog wat van. Die uitspraken die zij af en toe uitkraamdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
leuk onderwerp waar tanja bij zit
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Joost en Roel zitten normaal met elkaar te praten.
Het lijkt er weer alle koek en ei. bah bah
Best leuke spruitjes.quote:
Ja je ziet haar denken, heey dat was het natuurlijk, Abortus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Gigageil het volgende:
Die Tanja der kop.....Abortus.....te laaaaat Tanja........te laat !![]()
Haha jezus geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Gigageil het volgende:
Die Tanja der kop.....Abortus.....te laaaaat Tanja........te laat !![]()
Was wel erg snel afgelopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou mij verbazen als Roel het in deze travestiediscussie NIET de religie erbij haalt
(toch best wel leuke streams)
De eerste zwangerschap deed ik dat ook ja. Die kleine lag continue met de voeten in mijn middenrif te schoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
Zolang houd ik het niet vol om naar Tanja te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
Had ff streamtrubbles... Tanja was de enige stream die overbleefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef Chica87 het volgende:
[..]
Zolang houd ik het niet vol om naar Tanja te kijken![]()
Ik heb echt medelijden..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had ff streamtrubbles... Tanja was de enige stream die overbleef
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
Roel dido.
dido hoe denk je over een handje helpen?
Als dit maar niet op 15 december gebeurtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
prullenbakquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:57 schreef Chica87 het volgende:
Heeft er iemand een po? Ik moet plassen maar ik vind dit wel erg leuk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef MissX het volgende:
Ik heb nu wel weer genoeg van het debateren, het wordt weer tijd voor een beetje roddel en achterklap
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je geen glas naast je PC staan? (ik neem aan dat je net als ik een glaasje drank bij je hebt)quote:
Van veel roken ga je niet snel ademen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !
* flugeltje is ook verstokt roker, maar ademt toch echt niet zo snel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:58 schreef cevece het volgende:
[..]
Zou ze zonder zwangerschap ook niet snel ademen ? Ze rookt behoorlijk veel !
In later stadium van je zwangerschap -quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Hè gatverquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je geen glas naast je PC staan? (ik neem aan dat je net als ik een glaasje drank bij je hebt)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Is dat normaal dat zwangere vrouwen zo'n dikke harses krijgen ?![]()
Daarom rookt tanja zo veel niet alle nicotine komt in haar longen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
In later stadium van je zwangerschap -![]()
Longen hebben minder ruimte om helemaal goed te kunnen vullen
Ja vaak wel, dan hou je meer vocht vastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Is dat normaal dat zwangere vrouwen zo'n dikke harses krijgen ?![]()
Tanja lag op bed toen dit begonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:03 schreef Gigageil het volgende:
voelt tanja zich weer te goed voor dit , of zow??![]()
Ze lag te slapen toen ze met het spel begonnen en toe ze wakker werd heeft niemand gevraagd of ze mee wilde doen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:03 schreef Gigageil het volgende:
Ze is bang het af te leggen, en dat kan haar ego niet verdragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:03 schreef Gigageil het volgende:
nu je het zegt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef MissX het volgende:
hadden ze geen noodrantsoen?? hoe komen ze dan aan cola
Ze hopen dat haar vliezen breken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
Waarom stalkt de regie tanja?
* flugeltje heeft het vermoeden dat er al wel degelijk iets aan het rommelen is.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:06 schreef regenworm het volgende:
Waarom stalkt de regie tanja?
begrijp ik ook niks van, de opdracht was mislukt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef MissX het volgende:
hadden ze geen noodrantsoen?? hoe komen ze dan aan cola
Hee Kribbetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:06 schreef KRIBBET het volgende:
Ze kunnen heel veel van deze gesprekken lekker uit hun verband trekken en uitzenden of zouden ze bij Talpa niet zo gemeen zijn?![]()
Ja was een mooi verzonnen verhaal, nadruk op verzonnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lachen als het onder de dekens gebeurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze hopen dat haar vliezen breken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |