quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef wolferl het volgende:
Chantal kent veel emsen in het studenten leven, ikd acht dat ze Lieske steeds nomineerde omdat ze...juist student was...en te jong.....kunnen we Chantal de raaf niet ontvoeren ofzo
Ze zouden haar eens een knal-knots moeten gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef wolferl het volgende:
GNA GNA GNA PANG
Toch fijn dat al je alter-ego's het met elkaar eens zijn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat Nathalie in een 1 tegen 1 gaat, tegen Ingrid ofzo. Word leuk" Ja dat vind ik ook. ja ik ook, ja ik ook, ja ik ook
Smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat Joost het nog steeds leuk doet hoor
Kun je niet menen, ik vind Joost top!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef style het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Ik erger mezelf helemaal suf aan die verwaande kwast.
Zonder Linda is de leukheid factor weg vind ik... zeg maar de gangmotor. Je moet niet denken aan een top 3 met Menno, Ingrid en Nathalie... de dufheid straalt er dan vanaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
Tis hier ook vrij rustig trouwens, mensen beginnen af te haken heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Ach het is vrijdag avond en dan is het kroegtijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda Roel!
Tis hier ook vrij rustig trouwens, mensen beginnen af te haken heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |