Moet ie Boris maar vervangen binnen de partij dan, zijn imago is toch al naar de knoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...
Je staat toch voor iets. Anders weten mensen die op je stemmen toch ook niet op wat ze stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.
persoonlijk trekt mij dat meer aan dan het populistisch gebral van zowel links als rechts dat zo veel mensen aanspreekt.
Weer zo'n typisch voorbeeld van een grapje, ergens in de topics gemaakt dat vervolgens een gerucht werd om uiteindelijk als 'waar' te worden verkondigd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...
ja ze staan wel voor iets. hun gedachtengoed is sociaal liberaal. oftewel: elk mens moet zelf zijn eigen leven kunnen invullen naar wens en wanneer dat mis dreigt te gaan of als men het zelf niet kan moet de overheid er zijn om het op te vangen. dat is een ander soort liberalisme dan de vvd, die erg hameren op economisch liberalisme/marktwerking. d66 is dara ook voor maar wil nog weleens toegeven dat voor sommige dingen de open markt gewoon nadelig werkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je staat toch voor iets. Anders weten mensen die op je stemmen toch ook niet op wat ze stemmen.
Jammer dat sommige posters hier dat niet snappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef flugeltje het volgende:
Weer zo'n typisch voorbeeld van een grapje, ergens in de topics gemaakt dat vervolgens een gerucht werd om uiteindelijk als 'waar' te worden verkondigd.![]()
LOLquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze poster leest nu voor t eerst het stukje zoals t op de fok! blog staat en snapt heus wel dat t een grapje is (kasthomo is wel de grootste hint, duh!). maar had eerder dat stukje niet gelezen, slechts een stukje ind e metro, waar de redactie blijkbaar echt geen kaas heeft gegeten van humor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat sommige posters hier dat niet snappen.![]()
Goh wat stem jij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja ze staan wel voor iets. hun gedachtengoed is sociaal liberaal. oftewel: elk mens moet zelf zijn eigen leven kunnen invullen naar wens en wanneer dat mis dreigt te gaan of als men het zelf niet kan moet de overheid er zijn om het op te vangen. dat is een ander soort liberalisme dan de vvd, die erg hameren op economisch liberalisme/marktwerking. d66 is dara ook voor maar wil nog weleens toegeven dat voor sommige dingen de open markt gewoon nadelig werkt.
verder dus voor homohuwelijk, drugsliberalisering, emancipatie , euthanasie toestaande wetgeving etc. en voor democratische vernieuwing.
maar los van dat alles wil d66 nog weleens van mening over iets veranderen als simeplweg blijkt dat er een andere manier is die binne het sociaal liberale denkgoed past die gewoon beter uitvalt voor de maatschappij.
Het 'bewoner met Aids' verhaal vind ik nog het mooiste... Was in één van de eerste uitzendingen. Bridget zei via de streams dat er een EX van een bewoner in huis zou komen. Hier verstond er iemand dat er een bewoner met Aids in het huis zat.... Daar werd over doorgepraat en uiteindelijk namen de serieuze media het overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
deze poster leest nu voor t eerst het stukje zoals t op de fok! blog staat en snapt heus wel dat t een grapje is (kasthomo is wel de grootste hint, duh!). maar had eerder dat stukje niet gelezen, slechts een stukje ind e metro, waar de redactie blijkbaar echt geen kaas heeft gegeten van humor...
quote:Op 30-09-2005 @ 12:16 schreef magicwizz het volgende:
DIT STUKJE IS VERZONNEN, DENK EVEN NA ALLEMAAL
jesus wat een goeie mop zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef wolferl het volgende:
HAdden ze in 1857 al studenten huizen voor chantal?
lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Ja dat is een teken dat ze iets slims zegt, dan gaan haar tepels stijf staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Is wel een slecht iets hoor...op deze manier laat je jezelf wel erg in de kaart kijken ....je tegenstanders die weten nu automatisch of het zin heeft om verder te argumenterenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dat is een teken dat ze iets slims zegt, dan gaan haar tepels stijf staan.
Nog irritanter dan hij normaal al heeft. En hij voelt zichzelf heel wat volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef jessie het volgende:
Joost neemt ook een heel irritantje toontje aan als hij gespreksleidertje speelt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef wolferl het volgende:
Chantal kent veel emsen in het studenten leven, ikd acht dat ze Lieske steeds nomineerde omdat ze...juist student was...en te jong.....kunnen we Chantal de raaf niet ontvoeren ofzo
Ze zouden haar eens een knal-knots moeten gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:12 schreef wolferl het volgende:
GNA GNA GNA PANG
Toch fijn dat al je alter-ego's het met elkaar eens zijn...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:13 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat Nathalie in een 1 tegen 1 gaat, tegen Ingrid ofzo. Word leuk" Ja dat vind ik ook. ja ik ook, ja ik ook, ja ik ook
Smaken verschillen gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
Ik vind dat Joost het nog steeds leuk doet hoor
Kun je niet menen, ik vind Joost top!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef style het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Ik erger mezelf helemaal suf aan die verwaande kwast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |