[TK] Televisie zganquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel een baantje bij de tv krijgen
Zieke geestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
of metquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
Op het ogenblik is hij ook de enigste die ik het geld gun.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef FuTilE het volgende:
Joost gaat winnen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Roel heeft tot nu toe het beste argument!
Goede manier om het op deze manier te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Lieske horen praten is alleen leuk als je moeilijk in slaap kunt komen, je bent dan zo vertrokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.quote:
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.
Dan gaan de streams weer op mute.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
Moeten extreme Moslims het land worden uitgezet?
Was Pim een goede leider.
Nee, Joost is discussieleider en enige jurylid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.
Haar opmerkingen vind ik vaak platvloers en grof
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.
www.d66.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.
Nee hij is discussieleiderquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost is D66. D66 de mening veranderd vaker en vooral sneller dan het humeur van Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten Joost en Lieske maar wisselenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoor
Nee, want ik wil ook de mening van Lieske weten. Maar iedere keer Joost in deze rol manouvreren staat me ook niet zo aan. Laat hem dit keer ook maar lekker meedoen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moeten Joost en Lieske maar wisselen![]()
Okeej. Ik ben haar broertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef cuall het volgende:
[..]
geeft niet hoor, zeggen alle familieleden van de bewoners die hier meedoen
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.quote:Joost is D66. D66 de mening veranderd vaker en vooral sneller dan het humeur van Tanja.
Wie zou het anders lukken de boel in de hand te houden en een serieuze discussie te laten ontstaan. Joost is imo de enige die het kan, en niet zo'n klein beetje! Logisch dat je in die rol terecht komt. Als er maar 1 is die kan koken zal die het ook gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ik wil ook de mening van Lieske weten. Maar iedere keer Joost in deze rol manouvreren staat me ook niet zo aan. Laat hem dit keer ook maar lekker meedoen.
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Joost hiermee indirect zit te solliciteren naar een baantje in de politiek (D66!)![]()
Volgens mij laten ze toch best wel hun eigen mening horen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef scanman01 het volgende:
Spelen ze nu een soort rol of is het ook echt eigen mening?
edit: als ik Roel zo hoor is het dus een rollenspel.
Mij ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
d66 heeft als mening dat je niet vast moet gaan zitten in een dogma, maar voor elk probleem op basis van de situatie je standpunt /mening moet bepalen. pragmatisch heet dat. en ja, als je pragmatisch bezig bent dan kan je mening ook halverwege een proces veranderen.
persoonlijk trekt mij dat meer aan dan het populistisch gebral van zowel links als rechts dat zo veel mensen aanspreekt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
las ergens dat lousewies vd laan hem meteen wilde royeren....boris dittrich vond dat echter onzin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |