Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.quote:
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.
Dan gaan de streams weer op mute.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
Moeten extreme Moslims het land worden uitgezet?
Was Pim een goede leider.
Nee, Joost is discussieleider en enige jurylid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
quote:
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.
Haar opmerkingen vind ik vaak platvloers en grof
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.
www.d66.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik wil alleen ook wel eens de mening van Joost over zaken weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |