[TK] Televisie zganquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zie ik nog wel een baantje bij de tv krijgen
Zieke geestenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
of metquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat hij met suffe stellingen komt.
Wat is er mis met: "Als Tanja zo graag naar huis wil moet ze gewoon gaan". ?
Op het ogenblik is hij ook de enigste die ik het geld gun.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:30 schreef FuTilE het volgende:
Joost gaat winnen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
Roel heeft tot nu toe het beste argument!
Goede manier om het op deze manier te lerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Lieske horen praten is alleen leuk als je moeilijk in slaap kunt komen, je bent dan zo vertrokkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:33 schreef arneaux het volgende:
Lieske heeft wel goede be-argumentatie alleen ze maakt het vaak te lang.
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.quote:
Dat doet Paul Witteman ook niet en dit is helemaal Lagerhuis-style.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja. Heb je last van haar? Nee. Ze heeft lekkere scherpe opmerkingen en ze brengt leven in de brouwerij.
Dan gaan de streams weer op mute.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:32 schreef regenworm het volgende:
Moeten extreme Moslims het land worden uitgezet?
Was Pim een goede leider.
Nee, Joost is discussieleider en enige jurylid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Joost duscussieert zelf nergens over mee??
quote:
Haha. Ik heb geen knexies met Ingrid hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ja het is nu wel duidelijk dat jij connecties met Ingrid hebt, maar ik vind haar ordinair en vals.
Haar opmerkingen vind ik vaak platvloers en grof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |