Ik had de 13e staan, maar tenzij ze nog met terugwerkende kracht aan de gang gaat heb ik het mis gehad...quote:
Of wie het verst kan kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.![]()
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Ashy het volgende:
[..]
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen worden![]()
Er staat hier ergens een pol in het forum...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....
Stel je toch voor dat ze nog vier a vijf weken loopt en er dan tóch nog nét uitgestemd wordt en dan een dag later de bevalling, lekker thuis in Groningen...
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef F4iTH het volgende:
mèn...Dido wordt echt steeds dikker.
en daarmee knapper![]()
erwtjes worden zowaar spruitjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....![]()
haha geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Ashy het volgende:
Tanja is er al uit
Debaterende Tanja? hahaha
Ik zie haar dat been van Rob er al binnen 1 argument van hem aftrekken en hem de hersens alsnog inslaan voor het verpesten van de gewassen babykleertjes die alweer tien keer gewassen en gestreken zijn ondertussen.
Ze is wél vol aandacht nu.... Ze lacht zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
leuk onderwerp waar tanja bij zit
Ow god ja.. leert ze misschien nog wat van. Die uitspraken die zij af en toe uitkraamdequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
leuk onderwerp waar tanja bij zit
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Joost en Roel zitten normaal met elkaar te praten.
Het lijkt er weer alle koek en ei. bah bah
Best leuke spruitjes.quote:
Ja je ziet haar denken, heey dat was het natuurlijk, Abortus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Gigageil het volgende:
Die Tanja der kop.....Abortus.....te laaaaat Tanja........te laat !![]()
Haha jezus geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:47 schreef Gigageil het volgende:
Die Tanja der kop.....Abortus.....te laaaaat Tanja........te laat !![]()
Was wel erg snel afgelopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
Het zou mij verbazen als Roel het in deze travestiediscussie NIET de religie erbij haalt
(toch best wel leuke streams)
De eerste zwangerschap deed ik dat ook ja. Die kleine lag continue met de voeten in mijn middenrif te schoppenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
Zolang houd ik het niet vol om naar Tanja te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij is de baby van Tanja best wel onrustig... Ik zie zo af en toe haar buik een beetje schokken.... Heel lichtjes trouwens, moet je zeer goed voor kijken.
Viel me bij het kijken overigens meteen op dat ze wel heel erg snel ademhaalt. Doen alle hoogzwangere vrouwen dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |