quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Ik wil Nathalie zien. Zou ze dan ook gaan overtuigen met haar kinderstemmetjes.
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze niet een spelletje spelen waarbij Chantal niet hoeft te lachen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Even een luchtig onderwerp.....Hoe naai je je vriendin.....?![]()
![]()
![]()
Ik bekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
Tis hier ook vrij rustig trouwens, mensen beginnen af te haken heb ik het idee.
ja inderdaad, schrok er gewoon vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....quote:
Valt dat ff tegen.. Voor andere dingen hoef ik haar niet te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Ik heb 15 oktober voorspeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
En zulke opmerkingen blijven leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef frizti het volgende:
dat die zwangere zeug maar snel die bastaard eruit poept, kan ze tenminste optiefen
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |