Zonder Linda is de leukheid factor weg vind ik... zeg maar de gangmotor. Je moet niet denken aan een top 3 met Menno, Ingrid en Nathalie... de dufheid straalt er dan vanaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
Tis hier ook vrij rustig trouwens, mensen beginnen af te haken heb ik het idee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:05 schreef Jappie het volgende:
Hebben jullie trouwens gemerkt dat zodra Dido een punt maakt waar ze zelf zeer content mee is haar tepels verharden ?
Ach het is vrijdag avond en dan is het kroegtijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda Roel!
Lag vanmiddag ook dubbel hoe Joost en Naat dat pizza broodje maaktenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef wolferl het volgende:
Ja joost is idd top, af en toe een 8-jarige ADHD koter, maar weet de stemming toch weer 'leuk' te krijgen. En tja linda, zie haar liever (met een slok op) dan lekkende zeikerige slaperige Tanja.
Ik let altijd op de "sterke punten" ..van mijn tegenstandsterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou het is wel weer duidelijk waar jij vooral op let
![]()
Was een stokpaardje van Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef Ashy het volgende:
oef
hersenspinsel![]()
dat had ze beter niet kunnen zeggen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik let altijd op de "sterke punten" ..van mijn tegenstandster![]()
Stokpaardje van Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef flugeltje het volgende:
Waarom haalt ze god er nu bij?
Ik vond Chantal overtuigender.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:25 schreef jessie het volgende:
GNA GNA GNA
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef jessie het volgende:
Ik wil Nathalie zien. Zou ze dan ook gaan overtuigen met haar kinderstemmetjes.
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ze niet een spelletje spelen waarbij Chantal niet hoeft te lachen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:29 schreef Gigageil het volgende:
Even een luchtig onderwerp.....Hoe naai je je vriendin.....?![]()
![]()
![]()
Ik bekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Toch zie ik liever een dronken Linda.....
ja inderdaad, schrok er gewoon vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....quote:
Valt dat ff tegen.. Voor andere dingen hoef ik haar niet te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Shit zeg, iedere keer als de stream naar Tanja in bed gaat denk ik meteen dat ze gaat bevallen...
Ik heb 15 oktober voorspeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:31 schreef flugeltje het volgende:
En zulke opmerkingen blijven leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef frizti het volgende:
dat die zwangere zeug maar snel die bastaard eruit poept, kan ze tenminste optiefen
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat écht niet lang meer duren hoor....![]()
Ik had de 13e staan, maar tenzij ze nog met terugwerkende kracht aan de gang gaat heb ik het mis gehad...quote:
Of wie het verst kan kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef wolferl het volgende:
[..]
Joepie.....wie het langst zijn mond kan houden.![]()
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef Ashy het volgende:
[..]
Weet niet. Mij werd ook steeds verteld dat ik op knappen stond door de gyn, maar dat kleine mannetje bleef tot in week 43 zitten. En NOG wou hij niet en moest ie eruit geholpen worden![]()
Er staat hier ergens een pol in het forum...quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zou écht de hel voor Hummie zijn.....
Stel je toch voor dat ze nog vier a vijf weken loopt en er dan tóch nog nét uitgestemd wordt en dan een dag later de bevalling, lekker thuis in Groningen...
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:33 schreef F4iTH het volgende:
mèn...Dido wordt echt steeds dikker.
en daarmee knapper![]()
erwtjes worden zowaar spruitjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat haar borsten groter worden....![]()
haha geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:41 schreef Ashy het volgende:
Tanja is er al uit
Debaterende Tanja? hahaha
Ik zie haar dat been van Rob er al binnen 1 argument van hem aftrekken en hem de hersens alsnog inslaan voor het verpesten van de gewassen babykleertjes die alweer tien keer gewassen en gestreken zijn ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |