Dat ze zelf de graftering krijgt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.
Ik haat maar 1 iemand en dat is Tanja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
En mijn top 10:
1 Tanja (en ik haat haar ook ze staat in mijn top 3 qua haat)..haat / liefde dus
2 Joost
3 Dildo
4 Menno
5 Lieske
6 Ingrid
7 Roel
8 Natte Lie
Deze mensen haat ik:
9 chantal
10 Rob
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
bullshit Lieske: het is 7-8% universiteit en 20% HBO of Universiteit
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:23 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0EVXGYJBT80M34HNRA92WWG9S Madonna- HUNG Up de radio edit. Dit is hem vrijwel helemaal aan het eind word de muziek weggedraaid langzaam..bij de echte versie gebeurt dat 10 seconden later ofzo. De album versie heb ik niet..die is 2 minuten langer.
Ja tis apart dat Rob een beter figuur heeft dan Joost, terwijl hij 20 jaar ouder is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
nee, laatst nog gecheckt op www.cbs.nl voor mijn vriendin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Lieske heeft op zeker gelijk. Procentueel doen maar erg weinig mensen uni of hbo. Ik denk dat jij de 1ste jaar cijfers bekijkt ipv de échte doorstroom.
alles aan die die jongen is gewoon viesquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind dat Joost voor de nieuwe weekopdracht binnen een week een sixpack moet creeeren..dat geblubber..ik word er onpasselijk van haha.
Ze overdrijft in alles, dus hier misschien ook wel in. haar vetpercentage is ook al te laag, die burnout die net voorbij kwam, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?
ja ik ook..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
KUt..ik laad hem net op. Ik mail hem wel effe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:25 schreef frizti het volgende:
jammer, krijg file transfer unavailable
Op cbs kan ik niets vinden hoor. Maargoed ik weet echt vrij zeker dat er relatief weinig mensen hbo/uni doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
nee, laatst nog gecheckt op www.cbs.nl voor mijn vriendin.
Vergis je niet in HBO, daar zitten behoorlijk veel mensen op en studeren ook af. En die 7% van universiteit klopt ook: zoveel universiteiten met zoveel capaciteit zijn er ook weer niet.
Is ze nog steeds bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Oke Lieske je praat nu al een uur of 3 (4?) over studie, in godsnaam, subject change please![]()
Wat lief, je krijgt een fok lintjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Ze praten er alledrie over Delta...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Oke Lieske je praat nu al een uur of 3 (4?) over studie, in godsnaam, subject change please![]()
Ik wel. Toch zeker inmiddels al de helft van de bewoners.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Wtf heeft het met BB te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=3AHF45K0B8WTX1MKTZ2010QQ2G nu moet ie het doen
Dat bedacht ik me later ook toen Kribbet vroeg of het nog steeds zo wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze praten er alledrie over Delta...![]()
thnQ...lekker nummertjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:31 schreef LoveProfusion het volgende:
http://s61.yousendit.com/d.aspx?id=3AHF45K0B8WTX1MKTZ2010QQ2G nu moet ie het doen
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat ze bij yousendit gewoon automatisch blocken als hung up erin voorkomt..kzal proberen het via een andere naam te doen:D
Had je dat met vorige BB edities ook? Of toen pas tegen het einde?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel. Toch zeker inmiddels al de helft van de bewoners.
Ik heb voorgaande nooit gekeken, dus kan er helaas niet over meepraten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we er dan ook nog even een BB lijstje ingooien?
Tot nu toe, wat mij betreft:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
dit is de 1ste BB wat ik kijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Doe er een duidelijke disclaimer bij dan ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef LoveProfusion het volgende:
het heeft in zoverre met big brother te maken dat ik wil illustreren dat ze dit nummer niet horen en als ze hem wel horen worden ze emotioneel...gaat chantal roddelen dat ze achtergrondzangeres is geweest en Lieske kent een beste vriend die met madonna bekend is.
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Weer misquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op cbs kan ik niets vinden hoor. Maargoed ik weet echt vrij zeker dat er relatief weinig mensen hbo/uni doen.
Heb ze niet allemaal gezien, dus helaas geen lijstje van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Wat wil jij nou eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
Dat bedacht ik me later ook toen Kribbet vroeg of het nog steeds zo was![]()
Roel en Menno, op de strafbank![]()
Iig is het wel beter dan dat slappe ouwehoer gebeuren van afgelopen weekend toen Roel dronken was en Linda en Lieske weer uren doorgingen over sex en standjes en weet ik het wat allemaal.![]()
ow irritaties genoeg:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef doka het volgende:
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Had je dat met vorige BB edities ook? Of toen pas tegen het einde?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk
Dat Tanja met Dido over urineverlies praat
Dit is mijn eerste BB, maar denk ook niet dat ik aan de anderen veel gemist heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
1) voor nu maar ik win hem terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld geven![]()
Ruik ik hier mod-aspiraties Kribbet?
(Let op nu komt een post van 8 regels als reactie)
Het was toch een wisseltrofeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer weg![]()
Hoe godsgruwelijk veel postte je dan alle andere edities?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.
Heb je het nu over Lindaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee maar brugklas niveau "hihi pijpen beffen haha joost wat vind jij? oh swaffelen kies jij dat? haha roel ben je geil, dido ben je al nat, roel hoe lang is jouw lul" zit ik niet op te wachten.
![]()
Ik lees net je ondertitelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1) voor nu maar ik win hem terug![]()
2) Nee want dan moet me gaan gedragen![]()
3) Dus niet![]()
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nu over Linda
Of over de VMBO-ers in deze topicreeks
Geen dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Dank voor de bokaal:D
Okay.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het hele zooitje bij elkaar, Roel die dronken was, Linda ook natuurlijk en Lieske die haar begin-BB-dagen weer uit de kast trok.
1 dag kan ik erom lachen, na een heel weekend heb ik het ermee gehad.
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:39 schreef BlaBlub het volgende:
HalloZojuist de live uitzending terug gekeken, jammer dat Linda dr uit is (had zo gehoopt dat Rob wegging), maar ze bracht wel een leuke show in de studio
Verder weer een aardige Tanja show
Enne dr zit dus wel een gleuf in de geldpilaar
Nee, zij is gierend & rammend, dyslectisch .quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:47 schreef BlaBlub het volgende:
Is Lieske dyslectisch of zit ze nou te lullen
Jammer genoeg is mijn vorige niet uit gekomen, voordeel is nu wel dat Tanja haar "vriend" niet is kwijt geraaktquote:
Ik zou zeggen doe je bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was toch een wisseltrofee![]()
Ik heb hem als achtergrond op mijn laptop en zal hem zeker nog een keer terug winnen![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
De mama van Lieske kan Roel wel wurgen nu denk ik
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die gleuf kregen we nu eindelijk te zien, nu kan Roel zijn geld daar dus makkelijk dumpen![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga echt maar eens richting bed, alweer bijna 3 uur![]()
Kijkze nog voor de rest en trusten voor later![]()
Heb vanavond geen alcohol op dat scheelt een stukquote:
Ja, want je mag niet aan mammie komen en aan kleutertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Hij zit haar een verdere studie behoorlijk te ontmoedigen omdat je volgens hem puur datgene moet doen waar je echt heel veel zin aan hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Mijn oren gaan nl. af en toe automatisch op mute als ik te lang naar Lieske of Roel luister?
haha, uitgemoord door zelfmoord..........quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:54 schreef PC eend het volgende:
Lieske lijkt zelfmoord wel relaxed![]()
Mijn hele familie is uitgemoord door zelfmoord
Ik ga talpa een mail sturen dat ze me kwetst
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Nu hebben ze toch al heel slordig al dat geld dr in gedumpt dus dan kan die 10.000 euro dr ook nog wel bij. Denk sowieso dat Roel snel weer een nieuwe plek gaat zoeken voor zn geld.
je vergeet die plee:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
Dat deed Chantal eerder op de avond toch ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zit haar een verdere studie behoorlijk te ontmoedigen omdat je volgens hem puur datgene moet doen waar je echt heel veel zin aan hebt.
Zat ik ook aan te denken, Roel wil je niet even gaan werken. Vindt het een goed plan van Roel. Wist ook niet wat ik wilde studeren na mijn VWO en ben toen 2 jaar gaan werken. Daarna was de keuze makkelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Die deed het op een heel andere manier. Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dat deed Chantal eerder op de avond toch ook?
Ik vermoed dat BB het hem binnenkort erg moeilijk gaat (proberen) te maken en slim als Roel (quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het geld ligt toch goed in de tuin? Binnenkort word het echt wat kouder en zullen ze minder in de tuin komen (behalve om te roken als de baby er eenmaal is)
Het risico dat hij het geld niet uit die zeul mag halen bij een exit is wel erg groot natuurlijk![]()
OMG! Soms vraag ik me af wat die jongen aan het leren tijdens zijn studie!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die deed het op een heel andere manier. Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....
quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Roel meent nu dat ze zelfs beter gewoon een rijke vent aan de haak kan slaan en klaar....
Ja, ik vond die opmerking ook behoorlijk te ver gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
OMG! Soms vraag ik me af wat die jongen aan het leren tijdens zijn studie!![]()
Heb vandaag een Treasure Hunt Onderzoek gedaan zie hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn moeder is boos op je, zei ze net aan de telefoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn nu een beetje aan het lullen om het lullen volgens mij.
Een beetje wat wij hier ook doen zeg maar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepastquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:01 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wie heeft Tanja eigenlijk uitgekozen om gezond met haar mee te eten aankomende week??
Daar heb ik niks meer over gehoord.
Zal wel Died zijn. Alhoewel Died imho moet weigeren en gewoon op rantsoen moet gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:01 schreef BlaBlub het volgende:
Heey wie heeft Tanja eigenlijk uitgekozen om gezond met haar mee te eten aankomende week??
Daar heb ik niks meer over gehoord.
Zie je welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepast
Ik weet ook niet meer wie er met het idee kwam, het klonk in eerste instantie als een goed plan maar er zitten toch wel haken, ogen en een slotje aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik vermoed dat BB het hem binnenkort erg moeilijk gaat (proberen) te maken en slim als Roel ()is wil die dat misschien wel voor zijn
Ja dat risico is ook erg groot, t was ook niet mijn idee om dat geld daar te dumpen
Maar ik heb geen grootste lul van Groningen (waar ik mee kan rondzwaaien) in mijn arsenaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Laatste van mij: Lieskequote:
Die dop zit er volgens mij alleen om de lamp te verwisselen, daar kan BB wel wat mee natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:00 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vandaag een Treasure Hunt Onderzoek gedaan zie hier![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
niemand nog, ze hebben geloof ik alledrie gepast
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal wel Died zijn. Alhoewel Died imho moet weigeren en gewoon op rantsoen moet gaan.
O das dan wel weer positiefquote:
Ik ga voor de laatste optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laatste van mij: Lieske![]()
![]()
Of misschien nog niet de laatste
Niemand had er zin inquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
[..]
[..]
O das dan wel weer positief
Ik hoorde het ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:09 schreef Wup het volgende:
en jahoor Menno wil graag bij talpa op de marketing afdeling werken
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinnerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wie er met het idee kwam, het klonk in eerste instantie als een goed plan maar er zitten toch wel haken, ogen en een slotje aan![]()
Maar BB kan toch moeilijk iemand een opdracht geven van : he, kijk is in de bloempotten?![]()
Ik zou het zelf ook niet weten, er zijn plekjes genoeg waar niemand komt maar hij heeft rekening te houden met BB![]()
Hij heeft de bewijzen thuis liggen en dacht: "Dat kan ik ook".quote:
Weekopdracht:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Nee, want dan moesten ze Tanja voor eeuwig dankbaar zijnquote:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef BBscanner het volgende:
Beetje saai nu.. Mis Linda; Ben je geil!!!
nu al
![]()
Is niet de eerste keer dat hij dit verkondigt maar daar kan hij na zijn gedrag natuurlijk wel naar fluiten.quote:
Truste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Ze laten hem niet zo makkelijk met die 10.000 euro de deur uitlopen maar ze zullen wel een verhaaltje er omheen moeten draaien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:10 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet helemaal meer herinneren
BB maakte het Lieske toen ook erg moeilijk, dus dat zullen ze met Roel ook wel proberen dan![]()
Het lastige is dat Roel het nooit kan verstoppen voor BB, die schijnen toch alles te kunnen zien![]()
Breng ze nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weekopdracht:
Alle plantenbakken KOMPLEET verzorgen....
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Trustequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hou van jullie allemaal
Maar toch ga ik naar bed. Morgen thuiswerken dus lekker veel streamen. Komen jullie ook?
Volgende feestje Lieske maar volgooien met drank daarna volblaffen door Roelquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... en zeker als er weer een feest is met veel drank.
Vergeet het helpende handje niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het niet, ze heeft 1 keer lopen janken en 1 keer hoerenfeest geroepen en verder was ze de saaiheid zelve....
ze zijn allemaal wel behoorlijk ijdel daar, maar misschien is dat gewoon verveling....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:14 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Ik heb helemaal niks met uiterlijk"
En nog erger, de kans dat ze bij de bevalling mochten komen kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee, want dan moesten ze Tanja voor eeuwig dankbaar zijn
Hij zat te dollen. Hij zei dat het uiterlijk van een vrouw hem niet zo boeit. Dat het hem puur om het innerlijk gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zijn allemaal wel behoorlijk ijdel daar, maar misschien is dat gewoon verveling....
En zeker met dit kapselquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat hij dit verkondigt maar daar kan hij na zijn gedrag natuurlijk wel naar fluiten.
Lekkersimpel schijnt nogal fantasierijk te zijn, dus ff kijken of die nog wat weet te verzinnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze laten hem niet zo makkelijk met die 10.000 euro de deur uitlopen maar ze zullen wel een verhaaltje er omheen moeten draaien.
Hij zou het misschien bovenop de plafond-platen kunnen leggen, ze kunnen moeilijk iets verzinnen waardoor 1 van de bewoners daar moet kijken![]()
ach so......ik ben ook moe denk ik:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Hij zat te dollen. Hij zei dat het uiterlijk van een vrouw hem niet zo boeit. Dat het hem puur om het innerlijk gaat
Die stukjes sla ik altijd overquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:18 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lekkersimpel schijnt nogal fantasierijk te zijn, dus ff kijken of die nog wat weet te verzinnen
quote:
hij kan natuurlijk niks van die geweldige Lieske verhalen missen:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:21 schreef BlaBlub het volgende:
Zei Menno niet al een heleboel minuten geleden dat hij ging slapen
Hij vindt het duidelijk wel erg leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:21 schreef BlaBlub het volgende:
Zei Menno niet al een heleboel minuten geleden dat hij ging slapen
Tijd om naar bed te gaan Wupquote:
Even niet los van de inhoud is het slaapverwekkendquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:22 schreef Wup het volgende:
[..]
hij kan natuurlijk niks van die geweldige Lieske verhalen missen:)
even los van de inhoud, praat ze vanavond in behoorlijk rustige zinnen
Misschien is Ingrid ongesteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij vindt het duidelijk wel erg leuk
mja u heeft gelijk, ik ga afsluiten, veel plezier nog achterblijvers.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:22 schreef BlaBlub het volgende:
Tijd om naar bed te gaan Wup![]()
niet dat ik je weg wil hebben hoor
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind deze drie samen wel vermakelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Even niet los van de inhoud is het slaapverwekkend
Zit ik zo aandachtig te luisteren en dan mis ik nog die opmerkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:23 schreef scanman01 het volgende:
Roel over Lieske: "Jij bent wel lekker, maar je mag er bij jou niet overheen"
Hij vindt haar een teaser.
Trusten en tot laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:24 schreef Wup het volgende:
[..]
mja u heeft gelijk, ik ga afsluiten, veel plezier nog achterblijvers.....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:24 schreef Wup het volgende:
[..]
mja u heeft gelijk, ik ga afsluiten, veel plezier nog achterblijvers.....
Ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zit ik zo aandachtig te luisteren en dan mis ik nog die opmerking
Ik had graag Chantal en een dronken Nathalie erbij willen hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind deze drie samen wel vermakelijk
Net over de toekomst van Lieske vond ik t echt niet boeiend en dan toch gewoon blijven luisteren hequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind deze drie samen wel vermakelijk
Zelfde soort post/gedachtequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Net over de toekomst van Lieske vond ik t echt niet boeiend en dan toch gewoon blijven luisteren he
Maar nu wordt het al wat leuker
Roel en Menno kunnen trouwens al een stuk beter met elkaar opschieten naar mijn idee.
Roel ook na een aantal seconden "hand in het vuur"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Ik steek mijn vuur in de hand voorhaar"
GMTAquote:
Dat ik ooit nog iemand iets mag uitleggen over chattaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
GMTABen niet zo thuis in de chat taal
![]()
Daar gaat mn kansquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
Menno wil niets met een meisje van 1.80
Ik ook. Ik lees ook liever BB-gerelateerde berichten, dan je eigen privé hier neer te zetten, wat niets met BB te maken heeft. En dat je al ziek bent en zielig, is tot hier aan toe, maar als je ook nog eens uitgebreid moet melden wanneer je gaat slapen enzo, en dit maar een fake-account van je is.....quote:
Ok dankjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog iemand iets mag uitleggen over chattaal![]()
Great Minds Think Alike![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Was toch wel weer leuk het laatste uurtje
Mijn dochter is 13, maar ze mag zeer zeker wel zoals Lieske worden
(ze lijkt er ook wel wat op)
Maar goed, tijd om naar bed te gaan.
Ga es koest in je mand ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lees ook liever BB-gerelateerde berichten, dan je eigen privé hier neer te zetten, wat niets met BB te maken heeft. En dat je al ziek bent en zielig, is tot hier aan toe, maar als je ook nog eens uitgebreid moet melden wanneer je gaat slapen enzo, en dit maar een fake-account van je is.....
Tja, dan ben ik liever mezelf. En lees ALLES, ook de onzin die jij er altijd neerkalkt in deze reeks.
Was zeker leuk, nieuwe ontwikkeling Menno - Lieske - Roel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Was toch wel weer leuk het laatste uurtje
Mijn dochter is 13, maar ze mag zeer zeker wel zoals Lieske worden
(ze lijkt er ook wel wat op)
Maar goed, tijd om naar bed te gaan.
Lieske vond Menno toch altijd al leuk (als vriend dan)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ok dankje![]()
Heb wel het idee dat Lieske Menno toch wel leuk begint te vinden ondanks zijn 'Coupe 'Aangevreten Rattekop'
Heb het idee dat Lieske wel blij is met het vertrek van Linda. Krijgt ze weer wat meer aandacht van de heren (positief bedoelt) Te veel dames in het huis zorgt voor teveel rivaliteit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:42 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske vond Menno toch altijd al leuk (als vriend dan)
T werd ook wel eens tijd dat er een meisje weg ging. Volgende keer Chantal of Didoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieske wel blij is met het vertrek van Linda. Krijgt ze weer wat meer aandacht van de heren (positief bedoelt) Te veel dames in het huis zorgt voor teveel rivaliteit.
Tandenpoets-fetisj-timequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ze begint nu met poetsen!
Ik ben alleen bang dat ze daardoor weer meer stemmen krijgt. En dat die van Rob weggaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb het idee dat Lieske wel blij is met het vertrek van Linda. Krijgt ze weer wat meer aandacht van de heren (positief bedoelt) Te veel dames in het huis zorgt voor teveel rivaliteit.
En ze is nu klaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:45 schreef BlaBlub het volgende:
Ze begint nu met poetsen!
Het is echt niet normaal idd was ook een topic wat helaas gesloten is.quote:
7 min valt mee het record staat volgens mij op 34 minquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:52 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En ze is nu klaar![]()
Tanden zijn weer grondig schoongemaakt
34 toen ik het eens een keer getimed had....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
7 min valt mee het record staat volgens mij op 24 min![]()
Lieske is de paroxetine-gebruiker: OCD (=dwangstoornis)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
7 min valt mee het record staat volgens mij op 34 min![]()
Ja had het net opgezocht in haar tanden topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
34 toen ik het eens een keer getimed had....
En ik werd nu al gek van t geluidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
34 toen ik het eens een keer getimed had....
Nog niet helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:01 schreef BBscanner het volgende:
Iedereen slaapt!
Ik ga er niet op zitten wachten tot ze wel allemaal slapenquote:
Scanman schijnt er alles van af te weten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:59 schreef BlaBlub het volgende:
Misschien moet Lieske trouwens maar iets met tanden gaan doen, tandarts of orthodontist ofzo
GMTA weerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Scanman schijnt er alles van af te weten.![]()
Wat ik heb gehoord is dat ze zeer slechte tanden heeft die preventief zijn gevuld en ze heeft een poets cursus gehad waardoor ze nu dus zo goed poetst.
Maar vindt het wel iets weg hebben van een dwang-neurose. Vooral al ze zich niet happy voelt poetst ze extreem lang, poetst ze haar problemen weg![]()
Wat houdt paroxetine in?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 03:55 schreef doka het volgende:
[..]
Lieske is de paroxetine-gebruiker: OCD (=dwangstoornis)
Anti-depressiva, onder andere gebruikt bij dwang-neuroses. En ik las op de bb-blog dat er paroxetine in het huis was gesignaleerdquote:
]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:09 schreef doka het volgende:
[..]
Anti-depressiva, onder andere gebruikt bij dwang-neuroses. En ik las op de bb-blog dat er paroxetine in het huis was gesignaleerd
Mja, nu je het zegt, dat is inderdaad wel vreemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
]
Vreemd dat ze mensen die anti-depressiva gebruiken toe laten in het huis![]()
heb je dat linkje nog naar de blog? Na laat maar ga nu echt slapen, anders zie ik het morgen wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:12 schreef doka het volgende:
[..]
Mja, nu je het zegt, dat is inderdaad wel vreemd.
Indicatiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:09 schreef doka het volgende:
Anti-depressiva, onder andere gebruikt bij dwang-neuroses. En ik las op de bb-blog dat er paroxetine in het huis was gesignaleerd
volgens mij was het d'r rechterkniequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lieske liep de badkamer uit, op krukken. En ze steunde volledig op haar linker knie. (wat volgens mij de geblesseerde knie is)
Kan BB haar geen cursus geven in aanstelleritus? Want morgen in de groep is ze weer mank aan de linker knie.
BB1 Hongarije was de beste die ik tot nu toe heb gezien,quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Beetje teleurgesteld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:13 schreef Rica het volgende:
8:00 uur, diepe rust in het BB huis (of stilte voor de storm)
[afbeelding]
Wat zijn de gevolgen van de exit van Linda?
Zal de groep nu defintief in kampen uiteen vallen?
Neem Dido wraak nu ze weet van het voorval tussen Linda en Roel?
Zal de alliantie tussen Chantal en Rob standhouden nu Rob mag blijven?
En wat zal de komst van de 'date' voor Chantal met de onderlinge verhoudingen doen?
We weten het in de nieuwe BB week.TGIF
Zo een verhaal heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:38 schreef Utwodublin het volgende:
Zojuist op Ned1: Op teletekst van Talpa stond al 5 minuten dat Linda eruit ging, terwijl er nog gestemd mocht worden!! We worden belazerd.
oh dan was dit ook een misverstandquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:46 schreef Thelonious het volgende:
Ja, ik zie het. Endemol spreekt van een misverstand.![]()
helaas zit er geen notaris bij en geloof mij maar het is waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:57 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl hoorde het ook net in het krantenoverzicht bij GMNL
Echt belachelijk als dat echt zo is. Hoort daar niet gewoon een notaris bij te zijn en wat zegt die ervan?
Dan zou Rob er dus eigenlijk uit hebben gemoeten... Ze schotelen ons dus in elk geval fake tussenstanden voor... (mocht jouw scenario kloppen)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:07 schreef Rica het volgende:
Natuurlijk ligt de uitslag al een paar uur van tevoren vast. De telefoontjes tijdens de uitzending maken echt geen verschil, of de percentages moeten wel heel dicht bij elkaar liggen.
Vind het nog steeds geen hard bewijs dat BB zich niet aan de uitslag van de stemmen houdt.
stonden er % bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat er waarschijnlijk gebeurd is, is dat de 2e tussenstand door iemand van de TT redactie is opgevat als eindstand, en de uitslag op TT heeft gezet.
Als bijna alle polls zeggen rob gaat weg en het word linda.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:07 schreef Rica het volgende:
Natuurlijk ligt de uitslag al een paar uur van tevoren vast. De telefoontjes tijdens de uitzending maken echt geen verschil, of de percentages moeten wel heel dicht bij elkaar liggen.
Vind het nog steeds geen hard bewijs dat BB zich niet aan de uitslag van de stemmen houdt.
Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan zou Rob er dus eigenlijk uit hebben gemoeten... Ze schotelen ons dus in elk geval fake tussenstanden voor... (mocht jouw scenario kloppen)
Ach ja, de andere omroepen grijpen ook elke kans aan om Talpa zwart te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:38 schreef Utwodublin het volgende:
Zojuist op Ned1: Op teletekst van Talpa stond al 5 minuten dat Linda eruit ging, terwijl er nog gestemd mocht worden!! We worden belazerd.
Voor zover ik heb begrepen van mensen die het kunnen weten doen ze dat inderdaad ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.
Voor de rest weet ik het gewoon niet en zolang ga ik er maar vanuit (met een slag om de arm, dat wel) dat ze wel aan de keuze van het publiek houden.
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja die percentages moet je met een flinke zak zout nemen. Dat kun je ook wel beredeneren dat er in een half uur nooit zoveel meer gebeld kan worden dat het nog verschil maakt.
Voor de rest weet ik het gewoon niet en zolang ga ik er maar vanuit (met een slag om de arm, dat wel) dat ze wel aan de keuze van het publiek houden.
meer dan 5000 zullen het er toch wel zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschat.
Er kijken ongeveer 700.000 mensen naar de live uitzendingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de hoeveelheid stemmen die gedurende de week binnenkomen vreselijk overschat.
Leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:35 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Ach ja, de andere omroepen grijpen ook elke kans aan om Talpa zwart te maken.
Dat wordt bewust gedaan om mensen te bewegen om te gaan stemmen. En ja, die percentages kun je aanpassen zonder met de echte uitslag te hoeven knoeien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er kijken ongeveer 700.000 mensen naar de live uitzending
Ga er vanuit dan 1 % stemt dat zijn 7.000 stemmen.
Met een klein aantal stemmen kunnen de verschillen in eens groot zijn.
Maar het gekke is dat bij de start van de tv uitzending bijna altijd het verschil tussen 2 & 3 1,2,3 % is
Klopt zo zullen ze het doen, alleen de einduitslag vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Dat wordt bewust gedaan om mensen te bewegen om te gaan stemmen. En ja, die percentages kun je aanpassen zonder met de echte uitslag te hoeven knoeien.
Stel: Er zijn 10.000 stemmen binnen, met de volgende verhouding:
A - 5000
B - 3000
C - 2000
totaal: 10.000
Dat zou een verhouding geven van 50 - 30 - 20 procent. Niet echt uitnodigend om te gaan stemmen, want procentueel gezien ligt dit sterk uit elkaar, dus lijkt het alsof stemmen niet zo veel zin heeft.
Geef nu alle kandidaten 10.000 stemmen cadeau:
A - 15000
B - 13000
C - 12000
totaal 10.000 + 30.000 = 40.000
Procentueel liggen de verhoudingen nu: 37.5 - 32.5 - 30.
Dat nodigt uit om te gaan stemmen! In absolute aantallen hoeft er totaal niet gesjoemeld te worden, want diegene die daadwerkelijk het meeste stemmen krijgt, is en blijft de winnaar. Alleen worden de percentages wat naar elkaar getrokken om mensen tot stemmen te bewegen.
We worden met zijn alle niet zo lekker genaaid door talpa.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:17 schreef tanjalies het volgende:
BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding behoorlijk verstoord heben. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om de kijkcijfers(dus geld), spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven Tijdens BB1 heb k dit al zeer uitvoerig uitgelegd. Ik kan het weten, ik werkte 30 jaar in de TV wereld.
platgedrukte longen maar het is niet zo erg want ze blijft rokenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:19 schreef Ravenna29 het volgende:
Tanja weet nog niet of het beter met haar gaat daar moet ze eerst voor wakker worden.
Volgens mij heeft ze niks te klagen ik ken mensen die het moeilijker hadden in de laatste weken. Platgedrukte longen, maagzuur enz, enz.
dido het leven kan hard zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Dido voelt zich schuldig, Chantal kan zich dat goed voorstellen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:23 schreef muizemeis het volgende:
goedemorgen altesaam
ff de aflevering van gisteren bekijken en dan bijlezen, dan ben ik er weer
H\e kijk nou dan...Tanjalies, nog een echte BB1-volger. Welkom bij BB5!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:17 schreef tanjalies het volgende:
BB bepaald wie er uit gaat en daar komt geen kijker aan te pas. Te veel vrouwen zou de verhouding behoorlijk verstoord heben. Bij BB hadden ze gehoopt dat bijvoorbeeld Dido of Natalie op de bank had gezeten. Natuurlijk had BB ook liever Linda binnen gehouden. De in de liefuitzending gehanteerde voorlopige stemming wordt nu te doorzichtig. De wisseling van de laagste twee draait tot nu toe altijd om. Deze mannier levert de meeste bellers op. Ik vermoed dat de volgende keer een iets aangepaste voorlopige stemming op het scherm verschijnt. De nu gehanteerde graphics worden tijdens/of voor de repetitie s'middags al aangemaakt. Wakker worden, het bedrog is groter dan je kan bevatten. Het gaat om de kijkcijfers(dus geld), spanning en sensatie. Zo was het, zo is iedere gameshow, zo zal het altijd blijven Tijdens BB1 heb k dit al zeer uitvoerig uitgelegd. Ik kan het weten, ik werkte 30 jaar in de TV wereld.
Dido zit wel goed met d'r stemmen. Eerst Rikkert eruit, nu Linda.quote:
dido is wel de zwarte weduwe van BB tot nu toe. Ze is verantwoordelijk voor het nomineren van rikkert en nu met Linda......die allebei het huis prompt moesten verlaten..alleen lieske ontsprong de dans...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:22 schreef Thelonious het volgende:
Dido voelt zich schuldig, Chantal kan zich dat goed voorstellen.
En straks Chantal....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
dido is wel de zwarte weduwe van BB tot nu toe. Ze is verantwoordelijk voor het nomineren van rikkert en nu met Linda......die allebei het huis prompt moesten verlaten..alleen lieske ontsprong de dans...
geen drank meer deze week en feestvarken linda weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:24 schreef Falco het volgende:
The day after, dat zijn altijd de saaiste dagen
Ik heb inderdaad niemand over die extra hand gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Ravenna29 het volgende:
Hebben ze nu echt nog niet door dat het niet bij zoenen is gebleven? Of hebben ze dat massaal geblokt?
Linda had de pik van roel 5 seconden vast en toen kwam hij al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Ravenna29 het volgende:
Hebben ze nu echt nog niet door dat het niet bij zoenen is gebleven? Of hebben ze dat massaal geblokt?
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niemand over die extra hand gehoord.![]()
Maar Bridget gaf gisteren zo'n goede hint. Had de onwetenden toch aan het denken moeten zetten. Misschien komt het nog...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Linda had de pik van roel 5 seconden vast en toen kwam hij al.
Ze is langer bezig geweest om dat dingetje te vinden dan dat hij klaarkwam![]()
Dat is wel raar normaal zijn die toch niet vies van een stevige roddel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
er zijn er een paar die het weten o.a. ingrid en menno maar die houden hun mond dicht.
Het kwartje is bij Dido nog niet gevallen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor lieske is een lief poeppiequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:36 schreef Bocaj het volgende:
Lieske was wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai gister avond!
Saai toch, ruzie willen we!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor lieske is een lief poeppie
als Rob zijn 'overwinning' nou eens even gezellig met Tanja gaat vieren moet dat lukken vandaag:)quote:
Daar is het wachten op dan kan hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kwartje is bij Dido nog niet gevallen....
Roel en Chantal lijkt me wel een leuk sex-duo. Chantal wil wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar is het wachten op dan kan het![]()
weer beginnen.
Dan gaat roel gewoon verder met lieske.
Maar die laat zich niet gek maken dus er zal niet veel gaan gebeuren.
Misschien wel maar je ziet nu wel dat er verschillend karakters in het huis zitten.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik herinner me door deze post ineens weer dat ik gedroomd heb over de pik van Roel
Ik heb hem opgemeten om hier te komen vertellen dat hij groter was dan wij dachten
![]()
Oh wat erg
woow...telepathie? Dezelfde boodschap op dezelfde tijd.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dido zit wel goed met d'r stemmen. Eerst Rikkert eruit, nu Linda.
Hoop dat ze de volgende keer voor Sjan kiest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |