dit is de 1ste BB wat ik kijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Zullen we er dan ook nog even een BB lijstje ingooien?
Tot nu toe, wat mij betreft:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef Wup het volgende:
ik haat niemand....
Doe er een duidelijke disclaimer bij dan ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef LoveProfusion het volgende:
het heeft in zoverre met big brother te maken dat ik wil illustreren dat ze dit nummer niet horen en als ze hem wel horen worden ze emotioneel...gaat chantal roddelen dat ze achtergrondzangeres is geweest en Lieske kent een beste vriend die met madonna bekend is.
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Weer misquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op cbs kan ik niets vinden hoor. Maargoed ik weet echt vrij zeker dat er relatief weinig mensen hbo/uni doen.
Heb ze niet allemaal gezien, dus helaas geen lijstje van mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Omdat ik hem graag weer kwijt wil:
Wat wil jij nou eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
Dat bedacht ik me later ook toen Kribbet vroeg of het nog steeds zo was![]()
Roel en Menno, op de strafbank![]()
Iig is het wel beter dan dat slappe ouwehoer gebeuren van afgelopen weekend toen Roel dronken was en Linda en Lieske weer uren doorgingen over sex en standjes en weet ik het wat allemaal.![]()
ow irritaties genoeg:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef doka het volgende:
Ik ook niet. Lichte irritaties misschien, maar haten..
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Had je dat met vorige BB edities ook? Of toen pas tegen het einde?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Wat wil jij nou eigenlijk
Dat Tanja met Dido over urineverlies praat
Dit is mijn eerste BB, maar denk ook niet dat ik aan de anderen veel gemist heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:32 schreef scanman01 het volgende:
1 - BB3
2 - BB2
3 - BB1
4 - BB4
5 - BB5
1) voor nu maar ik win hem terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet gaat nog eens het goeie voorbeeld geven![]()
Ruik ik hier mod-aspiraties Kribbet?
(Let op nu komt een post van 8 regels als reactie)
Het was toch een wisseltrofeequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:37 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Geef je je gewonnen prijs zomaar weer weg![]()
Hoe godsgruwelijk veel postte je dan alle andere edities?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik haatte tijdens voorgaande edities minder bewoners. Altijd wel een paar, maar nooit de helft ofzo... Daarom vind ik deze BB misschien ook niet zo leuk en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het éénn grote Tanja Show is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |